Wat je even kwijt wilt

Wie heeft er hier een balkon en heeft deze leuk aangekleed? Ik heb inspiratie nodig! Als je foto’s of linkjes hebt, heeel graag :smiley:
Ik heb een tafeltje en stoelen staan en verder bog niks. Ik ga een loungebankje op maat maken maar heb ook twee witte betonnen muren. Zo kil!




Niet mijn foto’s (helaas, maar van Pinterest) maar ter inspiratie!

1 like

Mijn vriend heeft ons balkon ingericht en het ziet er nu helemaal hysterisch uit met gekleurde lampjes en kunstgras. Hij is er super trots op en vindt het prachtig dus ik doe gewoon enthousiast mee

9 likes

Ohja hier is een voor-foto

4 likes

Lief dat je het vraagt, maar gelukkig wel :blush:

1 like

image

Wie opent een interieur topic? Ik hoor te slapen nu :shushing_face:

6 likes

Oooof een paint your interior topic

3 likes

:+1:t3: tientekens

1 like

Haha oh, ik zie dat je hier bij instellingen > samenvatting statistieken kunt zien. Aantal posts en likes etc, maar ook ‘aantal dagen bezocht’ en ‘aantal uren leestijd’. Zit nu al op 2 uur haha :grimacing:

1 like

Heel veel waard, dankjewel dat je dat zegt <3

3 likes

Ik ben blij want ik heb weer een Funko pop erbij.

3 likes

[quote=“Fenayi, post:646, topic:98”]
Ik ben blij want ik heb weer een Funko pop erbij.
[/quote] Die heb ik ook. Van de kruidvat? :stuck_out_tongue: Alleen ga ik hem verbouwen in een andere funko over 2 maanden :smiley:

Ja klopt van de Kruidvat haha. Hoe bedoel je verbouwen?

Waarschijnlijk kijk ik niet goed maar waar o waar kan ik m’n avatar veranderen (op m’n telefoon)?

Rechtsboven op je huidige avatar klikken en dan dropdown menu op et tandwieltje.
Scroll dan omlaag en daar kun je t aanpassen

1 like

Mijn vriend is jarig als we in Las Vegas zijn deze zomer en ik heb vanavond het hotel gemaild over de mogelijkheid om hem te verassen met taart en ballonnen. Ik kreeg net een mail terug. Ze hebben allerlei brochures gemaild en je kan dus helemaal je eigen taart samenstellen. Super leuk alleen wel prijzig… De kleinste taart is voor 8 personen en kost $70. We zijn daar dus maar met z’n 2en en nu vraag ik me af of het niet zonde is. We gaan die dag erna ook meteen naar een andere stad 5 uur rijden verder, dus die taart kunnen we ook niet echt bewaren. Vind het zo lastig, want andersom zou ik het zó leuk vinden als mijn vriend zoiets zou regelen.

Ik heb vandaag mijn functioneringsgesprek en als goed is wordt mijn contract omgezet in vast. Maar je weet t nooit zeker bij mijn baas.

Sowieso… gesprekken zijn altijd 1 tegen 3, je zou bijna denken dat ik in het hogere management zit maar nee hoor, dat is niet zo.

2 likes

Succes met het gesprek @Perzik!

1 like

Succes @Perzik

1 like

Succes @Perzik! Komt goed!

1 like