Wat je even kwijt wilt

Ja dat dacht ik dus zelf ook, maar kreeg dus in eerste instantie van de thesis commissie al dat het “altijd een Hoe vraag moet zijn”…? Daarom loop ik denk ik ook een beetje vast want het klinkt allemaal zo raar

Wow ik kijk nog maar 3 minuten maar vind het nu al dom maar wil het wel afkijken (dochter van Mathijs van Nieuwkerk praat over haar struggle met orthorexia)
https://www.npo3.nl/niet-gezond-meer/30-05-2018/VPWON_1289220

2 likes

Ligt het er ook niet aan of je kwantitatief of kwalitatief onderzoek doet?

Vanavond liep ik mee met de avondvierdaagse van mijn nichtjes. Er liepen ook allemaal van die moekes mee waar ik niks mee heb en ik had meteen van die roddelschoolplein vibes.
Mijn nichtje had bijvoorbeeld blijkbaar een plastic papiertje in de bosjes gegooid. Toen ik vroeg waar ze het papiertje had gelaten viel het gesprek achter me stil en waren ze zo overduidelijk aan het meeluisteren hoe ik het ging aanpakken. Hallo let gewoon op je eigen kind.

Dan ben ik toch wel blij dat ik daar nog niet iedere dag mee te maken heb :roll_eyes:

4 likes

Tip: NOOIT corrigerend ondergoed aandoen wanneer je gaat uit eten.

8 likes

https://www.forumfeminarum.nl/t/studietopic/777

1 like

ik word volgende maand 26 en ik heb er eigenlijk stiekem heel veel moeite mee.

Wat dan??!!

gado gado :slight_smile:

3 likes

Ik ben een docu van louis theroux aan het kijken over amerikanen met wilde dieren als huisdieren en ik ben echt gefascineerd door de gedachtegangen van deze mensen en ik vind het zo sneu voor de dieren :pensive: (https://www.npo.nl/louis-theroux/29-05-2018/VPWON_1284015)

2 likes

Misschien iets van “in hoeverre zijn bezoekers uit X tevreden met de/hun koopzondag”?

Zou niet goed weten hoe je dat anders moet opstellen…

1 like

Voorheen niet, maar nu in een “what has been seen cannot be unseen” manier wel

1 like

Was me niet opgevallen maar nu je het zegt zie ik niks anders meer.

Edit: oh haha @chanel_addict CITROEN

2 likes

Ik heb net 1 minuut gekeken maar ik vind dat vrolijke liedje (van Beirut geloof ik) echt totaal niet passen bij de inhoud? Ik ben benieuwd

Ik wil bijna vragen of jullie je insta storys willen opslaan en naar mij in een pb willen sturen… #afkicken #kutinstagram

Ik kan het niet precies plaatsen, ik denk omdat ze zichzelf heel speciale snowflake neerzet met haar probleem ofzo ? Misschien kan @Woodkid helpen haha vond jij het wel wat ?

2 likes

Ik heb mijn gehemelte verbrand aan een bitterbal :rolleyes: en het doet echt pijn man. Heb al veel koud gedronken om te verzachten maar wat een ellende. Voortaan laat ik een ander mooi voorproeven of ze niet te heet zijn :sneaky:

1 like

Haha ik moet nog 10 min kijken, maar ik kan ook niet helemaal uitleggen waarom ik het niks vind. Het gaat over haar probleem, maar tegelijkertijd doet ze er heel laconiek over en praat ze er eigenlijk weinig over. Ik heb niet het gevoel alsof de documentaire veel toevoegt of dat ik er wat van geleerd heb

1 like

Je mag een onderzoeksvraag niet met ja of nee beantwoorden!

@usernameerror wat eerder werd genoemd met ‘in hoeverre zijn ze tevreden over de koopzondag’ kan wel maar is nog vrij algemeen. Je kan ‘m specificeren naar de aspecten van de koopzondag wat je gaat meten.

2 likes

Waarom is alles zo duur. :slightly_frowning_face: