Wat je even kwijt wilt

Heeft iemand tips voor lekkere wijnen van de Lidl/Aldi? Ik drink zelf geen wijn hahašŸ¤·šŸ¼ā€ā™€ļø Droge witte en rosĆ© zoek ik

Volgens mij heb je bij Android daar ook een app voor, iets van Apps2SD? Help nu zelf al jaren een iPhone dus kan zijn dat dit achterhaalde informatie is :joy:

Ik heb dus deze naam aangemaakt en toen pas kwam de realisatie dat hier zo veel mede lamaā€™s en alpacaā€™s zijn! Dus alvast sorry dat ik hier ook weer extra verwarring breng, maar love lamaā€™s

3 likes

Is het al weekend? Nu al klaar met deze week

2 likes

@Madrid ik zie je posten dus ik hoop dat je van je vriendin hebt gehoord en alles goed was? :blush:

Jeeeej nieuwe cherubijn gekozen ter ere van mijn aanwezigheid hier

3 likes

Heb gewoon even geen zin meee in mijn werk.
Cliƫnten zijn vervelend, gebouw is allemachtig heet. Reistijd is irritant.
Alles is gewoon kut omdat het zo warm is

1 like

Ah ben jaloers, nog eventjes geduld hebben.

1 like

Thanks!
Ik hoop dat het gewoon even wat afkoelt de komende paar dagen.
Functioneer ik wat beter op :wink:

@Madrid en als je naar apps gaat en dan bijv. gewoon op facebook klikt, staat er dan nergens een knop met verplaatsen naar sd? Vroeger werkte dat in elk geval zo.

1 like

Ik heb ook een Motorola G3 en hetzelfde probleem. Althans hier zijn het interne Ć©n externe geheugen aardig vol. Ik had ook al eens geprobeerd om apps te verplaatsen, maar kon het ook niet vinden. Ben nu maar met je mee gaan googlen!
Volgens mij is het na Android 6 veranderd en moet je daarvoor eerst je sd-kaart als interne opslag formatteren.
Zie ook deze link:
https://motorola-global-en-roe.custhelp.com/app/answers/prod_answer_detail/a_id/109642

Heb het zelf nog niet geprobeerd, want dan moet ik dus eerst mijn sd-kaart leeghalenā€¦Nu is dat sowieso wel nodig, maar de tijd heb ik even niet.

Gvd vind het echt kut dat wij geen regen hebben gehad. Maar mā€™n was is wel mooi droog enzo. Maar not worth it

1 like

Lig nu weer in mijn eigen bed na zes dagen Barcelona. Ben nog helemaal aan het nagenieten. Ging mijn beste vriendinnetje opzoeken dus was super leuk om haar nieuwe vrienden te ontmoeten en haar favoriete plekjes/buurten te zien.

Morgen helaas weer naar werk. Ben benieuwd hoe mijn mailbox eruit zietā€¦

4 likes

Callcenter? Is best goed te doen.

Ze zoeken altijd mensen in de thuiszorg! Ook specifiek vakantiewerk.

Ik hoor steeds om het half uur een baby jankenā€¦
Kutkind

2 likes

Bij a la plancha zoeken ze mensen! Op sites als Susa,youngcapital staat ook vakantiewerk.

@Jeg ik zag je jurkjesstruggle op insta. Heb je boohoo al gecheckt? Goedkoop en hebben express optie voor versturen volgens mij

1 like

Starbucks
En verder misschien als student-assistent?

Omdat ik toch nog niet kan slapen zat ik random YT videoā€™s te kijken en toen kwam ik bij deze terecht https://youtu.be/4BwKHW7Ufpc Die heb ik toen ie uitkwam maandenlang elke dag gekeken, werd er zo vrolijk van hahah. Nu nog steeds wel eigenlijk, heb sowieso een zwak voor Cheryl :redface: