Ik moet zo met de auto weg en ik weet zeker dat ik bij terugkomst de auto niet meer zo netjes kan fileparkeren als dat ie nu staat. Ik snap er niks van dat m’n vriend denkt dat als je auto eruit kan dat ie er dan ook weer in kan
Ben al de hele dag aan het wachten op m’n pakketje van DHL. Ik haaaaaat dit zo.
Doen, zijn super chill. Ren naar de kruitvat nu!
Neehoor, dat klopt haha. Hij rijd een stukje terug die kant op.
Edit: al een keer of 25 gezegd zie ik
Ja ugh ik ben ook dus al sinds zondag ongesteld en dat is echt nog 24930 keer zo erg met hitte! Ik ben helemaal opgezwollen.
Lopen lekker en idd bij de Kruidvat, online bestellen is ook slim. En dan bij jouw Kruidvat laten bezorgen. Gaan ook jaren mee!
Als je ze online besteld, kijk dan even goed naar de maten. De maten bij de kruidvat worden anders aangegeven dan Havaianas zelf. Ik bestelde een 39, maar de maat van Havaianas was 37/38. Was geen bestelfout verder.
HBO-rechten haha, dus dat is lekker algemeen van elk rechtsgebied. Maar thanks
Haha ik vind Duits eten niet zo bijzonder eig.
Maar ik heb heel wat buitenlandse collega’s en als ik ze dan de (kleine) kantine laat zien kunnen ze vaak wel janken geloof ik haha! Zitten we daar met een bammetje met kaas en zij hebben vaak warm eten van thuis mee. Als je dat gewend bent snap ik het wel. Of ze eten überhaupt niet mee want wij lunchen om 12 uur en dat is voor de meesten te vroeg.
Tjsa ik vind ze dus klein vallen. Ik heb maat 39, maar mijn voet steekt er aan de achterkant bijna een centimeter uit. Ik zou als ik jou was dan een maat 39 bestellen (wel van de ‘slim’ variant)
haha wij spreken elkaar zo tegen
@Oprah als je bereid bent om naar Zeeland te verhuizen, mijn werk heeft met spoed goeie marketing en klantenservice mensen nodig. Grote webshop in de drogisterijbranche!
Ik had al vet lang weer zin in mokka gebak, na vandaag mocht ik het wel kopen van mijzelf en er zat nog 35% korting op ook.
Alleen toen ik thuis ging narekenen kwam ik tot de conclusie dat de korting er volgens mij niet af is gegaan maar ja zal alsnog heerlijk smaken vanavond.
Haha ja dit is bestwel herkenbaar, vooral Spanjaarden nemen vaak warm eten in een bakje mee (Iig is mijn ervaring) Ik vind dat allemaal prima hoor. Eet wat je wil. Snap ook wel dat dat brood eten de hele dag door tot aan het avondeten niet de standaard is. Ik word gewoon moe van zijn gezeik. Ik kon dit misschien ook beter in ergernissen topic plaatsen. Maar hoe hij klaagt is heel ondankbaar, en hij heeft hier dan wel een belangrijke functie voor die 4 jaar. Maar toch denk ik, ga dan WEG. Hij had het nog over iets wat wij teveel hadden in ons brood. Gatver kan die term niet eens meer herinneren. Maar ja alles is verkeerd en hij is dan een “biomedical” . Lekker voor je doei.
Havaianas zitten zo fijn! We hebben deze week geen reclamefolders gekregen dus heb die kruidvat aanbieding compleet gemist en nu zijn alle mooie kleuren in mijn maat online al uitverkocht. Ik baaaal!
Ik twijfel nu tussen Berlijn en Edinburgh!
Athene!
Ik ben daar ook heel makkelijk in, nog nooit ziek geworden of dood gegaan.
Ik heb kleinere maat genomen. Normaal heb ik 37-38, bij havaianas heb ik 35-36
Misschien aangeven “ik ben elke dag van de week beschikbaar voor een x aantal uren”