Wat je even kwijt wilt

Mijn Braziliaanse buurvrouw is een soort ritueel aan het houden met een man of zo? Ik hoor ze de hele tijd zingen en schreeuwen en bidden in het Spaans. Vind het een beetje creepy worden, net begon ze ook ineens heel hard te huilen…?

5 likes

Welke afdeling? Ik vond het ook best wel spannend, zomaar ineens alleen gelaten worden zonder bazen, maar uiteindelijk komt het allemaal goed :wink:

Kun je dit ook niet even bij mij instralen ofzo.

1 like

Ik krijg soms 's avonds laat het goede idee om de wasmachine aan te zetten alleen ik vergeet steeds dat ik ook alles nog moet opvouwen wat er nu hangt. Blegh.

2 likes

Wie o wie weet er in den haag in de buurt van de tweede kamer een chille plek waar ik op m’n laptop kan werken en wat kan drinken morgenochtend?

Ik heb vandaag voor de eerste keer zo’n magioni bodem gegeten. Ik vond hem echt lekker, maar alleen niet naar bloemkool smaken (is dat de bedoeling?) het stonk wel

1 like

Ik heb een vraag aan jou @Jeg
Heb je een naam of link van die grijze huaraches? Ik heb in de us zwartwitte gekocht en eigenlijk wil ik nooit meer andere schoenen aan
Maar er zijn zoveel verschillende soorten huaraches
De grijze lijken volgens mij op die van mij
Dankje alvast

En die bodylotion zelfbruiner bedoel je? De forumtrend?

@Jeg @doei thanks!!!

1 like

Ik heb een kamer!!! Ik ben zo blij, ik wilde hem ook echt graag <3

71 likes

ik ga 'm morgen kopen en uitproberen dus we gaan het zien

gefeliciteerd!

1 like

@anon98052296 Oooh was dat die ene kamer met al die knappe jongens? Zo chill, gefeliciteerd!

Ik ga vannacht denk ik in mijn hangmat slapen

3 likes

Gefeliciteerd! Met hoeveel mensen zit je in huis? En leuke mensen?

1 like

Hahaha nee helaas niet, maar deze jongens waren wel ook leuk! Die knappe jongens hebben me afgewezen :frowning:

4 jongens waarvan er eentje alleen slaapt. Maar wel hele open minded jongens, niet van die voetbal-sportschool-uitgaanstypes!

9 likes

Leuk! Klinkt goed. Dan heb je ik ieder geval niet dat eeuwige meiden groepjes gezeur haha.

1 like

Oh maar wel super gezellig met jongens! Lijkt me stiekem leuker dan met andere meiden.

1 like

Morgen ga ik weer naar huis :frowning: het enige waar ik naar uitkijk is Jane the Virgin kijken in het vliegtuig.

2 likes

En @Rozecoupeschaar daarom wilde ik het ook! Ik hou best van mn eigen ding doen en met meiden ervaar ik meer sociale druk. Daarnaast waren ze ook echt aardig en gezellig. Heel leuk!!

Ik ben nog wel een beetje ‘onzeker’ over de betalingen enzo want ja het is best veel en straks vragen ze borg en ik ga er nog niet meteen in maar dat moet ik maar over me heen laten komen

1 like