Wat je even kwijt wilt

Gezien, dankjewel.

1 like

Hahaha hier heb ik nog nooit van gehoord, ik ga stuk :joy:

Geniet ervan!!!

1 like

Ik ben echt heel moe. Moet van mezelf nog tot half 9 wakker blijven (anders kan ik vannacht niet meer slapen). Heb ook wel een beetje veel gedaan deze week misschien
 (was het het waard? Ja! Maar toch).
Morgen maar even een hele dag niks en dan hopen dat het wat beter gaat en volgende week weer een paar daagjes naar school

@Lentex ik heb zoveel bewondering voor jou. Dat wou ik even zeggen. Zo fijn dat je hebt genoten van afgelopen dagen. Zo erg verdiend ook.

6 likes

Aah lief <3

Wat een weer vandaag, toen ik vanmorgen opstond dacht ik dat het max 24 graden zou worden
Zooo lekker heb gewoon de hele dag op t waalstrandje gechillt en bruin geworden

4 likes

Oja, dat was het inderdaad! Dat alle antwoorden van een tekst ‘niet waar’ waren. Ja hallo dan gaan die kinderen toch twijfelen. Zou ik ook doen.

Ben M&M’s aan het eten maar wat ik daar over wil zeggen is dat ik de blauwe (crispy) ineens lekker vind :scream:
Vroeger at ik alleen maar de gewone (bruine) en sinds een jaar vind ik die met pinda ook lekker (daarvoor at ik die ook nooit). En nu, INEENS vind ik de blauwe ook lekker nadat een vriendin die vorige week op tafel had staan.

3 likes

Ik heb hier in de stad ook wel eens een vrouw gezien met een buggy (zonder baby), en op de horizontale bovenrand zaten ook twee papegaaien. Heel die buggy onder gekakt.

En toen ik in Praag was hadden mensen in hun waterfiets ook twee papegaaien bij zich.

Echt wtf? Waarom ga je je papegaai uitlaten?

2 likes

@ParisDarling
Ik zag eens een man met 2 ratten op z’n schouders in de h&m.
En daarna stond 'ie heel casual met die ratten op de roltrap.
Vond dat zo raar.

5 likes

Oh! Hier was pas iets over op tv! Dat er zo’n clubje was die allemaal tegelijk met hun papegaaien en andere vogels gingen wandelen. Die beesten zaten echt in kooien dan in babywagens en sommige mochten dan los met een touwtje aan hun poot. Dat gaat nog, leuk voor die vogels lekker buiten. Maar die mensen waren zo raar! Echt dat ze deden alsof die vogels babies waren enzo, maar op een hele cringey manier. Die beesten scheten echt overal op.

3 likes

Het forum a.k.a. jullie zit(ten) echt in mijn hoofd.
Vandaag zag ik dit voorbijkomen en toen moest ik aan @quantum denken :

En deze rok deed me aan @Madrid denken:

7 likes

Ik zit in een groepsapp van Young Creators en wow wat een slimme mensen bestaan er, ik ben echt belachelijk onder de indruk. Jongens die drie studies doen en ‘als hobby’ de Zalando app hebben gemaakt. Wow wow.
Wel inspirerend

4 likes

Ja, flauw hoor. Cito vind ik sowieso raar bezig de laatste jaren.

1 like

je bent niet alleen, ik ben ook verbrand, voorhoofd, neus en kin :expressionless:

Oh hai it’s me! Nee maar ik heb er op het forum geen last van. Heb zelf echt heel weinig met kinderen, maar ik open die specifieke topics gewoon niet en dan heb ik nergens last van.

2 likes

ik heb iets ingesteld waardoor ik ineens de hele tijd meldingen krijg van allerlei topics die ik volg :rage: en nou ontvolg ik ze dan steeds maar er blijven meer verschijnen lijkt het

Ik dacht dus dat ik een kinderhater was.

Gisteren ging ik naar de verjaardag van Mn tante en ineens waren er ook kinderen? En m’n zusje had m al hangen, maar we zijn toch braaf doorgelopen, staat er opeens zo’n kleuter pal voor me? Ik zweer, het zijn net katten, die willen ook altijd bij je zijn als ze merken dat je ze kut vindt. En ik zei tegen haar: omg help, er staat er een in mijn vluchtroute, wat nu? Ze zei dat ik m moest negeren omdat ze het ruiken als je angstig bent. Dus dat probeerde ik en toen zei die kleuter: ‘jij bent mooi’ en toen dacht ik: wacht even, dit is wel degelijk een kleuter met visie. En toen raakten we in gesprek

Uiteindelijk heb ik de hele middag met kleuters gespeeld (we functioneren mentaal op ongeveer hetzelfde niveau denk ik en we deelden een passie voor dino’s) en we hebben T-rex fight gedaan en tikkertje en verstoppertje en ik ben een tijger geweest en nu ga ik ze binnenkort een keer lenen.

Maar dan gaan wel opeens allemaal mensen vragen of mijn klokje niet ook gaat tikken en omg zo rude dus ik heb gewoon mijn middelvinger opgestoken en een deel van mij hoopt dat ze het gaan imiteren, ook al heb ik wel correct gezegd dat ze dat niet mogen.

57 likes

Ik heb vandaag 1 uur gestudeerd en ben ergens wel trots.

8 likes