Haha wat dan?
Ja alle vrouwelijke artsen bij ons - dat is een praktijk met 12 artsen of zo - hebben altijd de haren met een klem opgestoken, zijn lang, slank en dragen meestal geen make-up hahaha dus nu denk ik dat viooltjes er ook zo uit ziet maar dat slaat nergens op.
Ik heb je een PM gestuurd!
Hahahaha, ja nu je het zegt. Veel vrouwelijke artsen zien er inderdaad zo uit.
Wat zal ik eens gaan kijken?
-Jane the virgin
-Handmaids tale
-Casa de papel
Casa de papel kijk ik met mijn vriend dus dat ‘mag’ ik eigenlijk niet alleen kijken.
Van Jane the Virgin heb ik nog 2 seizoenen te gaan en van the handmaids tale nog 2 aflvr.
Nouuu ik ging meteen kijken of ze er tussenstonden
Helemaal onderaan de emoji lijst
Teringjantje wat heb ik lang gescrolld. Bijna 3000 berichten ofzo tot het eind. Wow. Ik denk dat dit zo blijft maarja kan altijd vragen, dat oneindig scrollen blijft?
Ahhh yes, ook echt de beste!
Je eigen kinderen zijn nooit zo erg als die van anderen. Er is dus hoop
Eerst je haar föhnen en dan rollers in de voorste plukken doen
Iemand postte hier gisteren (geen idee meer wie) dat ze zin had in broodjes knakworsten
met Broodje Unox Saus
Dus nu eet ik dat Fack zo lekkerrrrr
Altijd zo fijn als er ruzie is in een groepsapp. Sfeerverhogend ook enzo.
Er is een scrollbalk waarmee je gewoon in 1x naar het eind of een bepaalde datum kunt gaan.
Je kan op de laptop met de tijdsbalk rechts doorschuiven tot het laatste bericht. Op de mobiel klik je op die blauwe cijfers onderaan, bv 2761/2763. Daar klik je op en dan verschijnt ook een tijdbalk waarmee je naar het laatste bericht (in dit voorbeeld 2763) kan scrollen.
Hopelijk leg ik het duidelijk genoeg uit
Neem aan dat we wel een foto krijgen van het uiteindelijke resultaat? Of 1 waar je staat de knallen met de champoepel?
Ja we hebben ons voorgenomen even bijbehorende foto’s te maken. Ik heb nog een fles glitterwodka die ik perfect vind voor de pre-drinks. Ik zal zo wel ff een outfit foto in wayrwt posten als ik iets kan vinden haha
Leuk!!!