Wat je even kwijt wilt

@Oprah misschien eens een ‘deep cleansing’ shampoo gebruiken. Is extra reinigend (duh) en je haar wordt daar vaak wat droger van. Maar als je als juist een vette hoofdhuid of vet haar hebt zou dit juist wel fijn kunnen werken. En droogshampoo heb je vast al geprobeerd? Maar daar vind ik verschillende varianten ook fijn van. Vooral de kappersmerken hebben (vind ik) de fijnere droogshampoo, die minder viezig voelen dan batiste oid.

Omg kun je niet zo’n pakje voor je baby kopen? Love babies in pakjes.

1 like

Ik moet duidelijk minder eten, mijn broek zit strak (100% eigen schuld). Straks maar aan het water en thee zonder suiker (niet dat ik ooit met suiker drink) :nerd_face:

Sterkte met je vader! Wat fijn dat het gelukt is op tijd hulp in te roepen. En vergeet niet zelf je rust te pakken tussendoor, zodat je van steun kan blijven zijn :heart:

@anon18225511 haal je de spoiler even weg uit de quote :blush:

1 like

Ik heb echt teveel producten met zeezout erin… mijn badkamer lijkt wel een ocean.

4 likes

Lush big is echt mijn zeezout liefde

5 likes

Jaa mijne ook haha ik heb hem net gebruikt.

Had ik ondertussen al gedaan. Zo snel als het licht :joy:.

@Rozecoupeschaar jij bent toch kapster? :relaxed:
Ik denk erover om de steampod van L’oreal aan te schaffen. Wou me er nu wat meer in gaan verdiepen.
Ik heb volgens mij (ben heel slecht met haar haha) dunner haar maar wel veel. Verder was ik het een keer per week, dit wil ik niet veranderen, waardoor ik een beetje met dit haar rondloop aan het einde van de week als ik geen droogshampoo gebruik:

Foto's van vet, stringy haar


afbeelding

Maar hoe slecht is de steampod nou voor je haar? En werkt het echt? Ik doe normaal niks met m’n haar, bhv droogshampoo en 1x per week wassen, en vind het belangrijk om mijn haar niet kapot te maken. Maar ik wil heel graag van dat vieze uiterlijk op het einde van de week af, en droogshampoo vind ik ook niet altijd fijn :woman_shrugging: Maar mag die steampod eigenlijk wel gebruikt worden op niet gewassen haar vraag ik me ineens af?

Sorry iig! Had je niet quoten wel gelezen maar op de een of andere manier toch gedaan. Terwijl het hier niet eens hoeft.

Je haar kapot maken werkt wel heel goed haha! Sinds ik blond ben is mijn haar zo droog dat ik ook nog maar 1x per week hoef te wassen en met voedende cremepjes model erin kan kneden. Oja, en droogshampoo!

3 likes

Hee hee ja ik ben kapster. Alleen moet ik eerlijk zeggen dat ik niet bekend ben met de steampod. Wij werken er niet mee en ik heb hem persoonlijk ook nooit gebruikt dus ik kan je hier helaas nier mee helpen​:blush: Weet ook niet wat goed of slecht is met die steampod zegmaar dus ga ook niet zeggen wat ik denk want ik heb dus geen flauw idee wat wel en niet klopt haha. Misschien zit hier iemand die er zelf een gebruikt en kan die je beter helpen :smile:

Qua het vette haar even mijn post aan Ophra hier een stukje boven even lezen haha.

1 like

Ik zou met een vriendin afspreken maar ze is het vergeten. Nou ja kan gebeuren maar nu ben ik heel de dag onrustig omdat mijn plannen niet doorgaan :neutral_face:.

Welk badspul moet ik straks als eerste kopen als ik verhuisd ben en een huis met bad heb?

Ja is ook zonde van je kleur! Inderdaad even je kapster vragen die weet dat allemaal ook wel natuurlijk en die kan je misschien het een en ander laten zien qua producten. Succes😄

1 like

Ik zit ook aan de Bootea, nu zo’n 1,5 week haha. Het helpt wel echt vind ik!

Herken ik ook heel erg. Het lukt pas ook echt om iets te doen als ik druk voel om het te doen. En dat is bij zoiets als schoonmaken bij mij niet vaak het geval :sweat_smile:

1 like

Ik heb iets te veel gedronken gisteravomd, oeps. Mn hoofd voelt aan als drijfzand.

Ik heb toen maar een paar van die bruis units bij Lush gehaald.

2 likes