Wat je even kwijt wilt

Oh dit is trouwens de roze glitter wodka

5 likes

Klinkt inderdaad vooral als onzeker en bewust van eigen fout. En daar dan onhandig mee omgaan.

2 likes

Ik heb juist echt het idee dat @Krabsalade er uit ziet als mijn huisarts hahaha.

2 likes

Ik erger me stiekem wel een beetje aan mensen die iets heel normaals zeggen en zichzelf dan een nerd of geek noemen ofzo. Maar ik ben ontzettend gebiased want ik ben aan het bijkomen van een drie daagse LAN party en dat is wel een soort sausage power fest van wie heeft de beefiest pc (ik deze keer :sunglasses:) (waarom ben ik hier trots op) dus mijn baseline is wat aangepast op het moment

Dit geldt trouwens voor allerlei groepen. Maar kan even geen ander voorbeeld bedenken

8 likes

Ben mijn examens aan het nakijken en ben best wel down omdat er gemiddeld heel laag gescoord is. Hij was teringjantjemoeilijk dus er zal wel een grote correctie op komen, maar omdat ik die nog niet weet ben ik toch een beetje droevig. En ook omdat er leerlingen zijn die ik gvd een jaar lang heb verteld wat ze wel en niet moeten doen en ze daar gewoon niet naar luisteren. Als je dan een 9 staat, ok, dan moet je doen waar je zin in hebt, maar als je er niet goed voor staat LUISTER DAN NAAR DE MEVROUW!

19 likes

Jaaaa jij ook gelukkig

1 like

Jaaaa unox sponser me

4 likes

Door die berichten hier heb ik zin in kapsalon!

1 like

Geen idee, maar hey leuk dat je er ook bent!! :smiley:

Wat een vreemde actie van die chauffeur, maar waarom is dit racisme?

5 likes

Ik word ook altijd verdrietig van slecht gemaakte toetsen haha, maar met examens lijkt het me helemaal zuur. Hoop inderdaad dat er een goede norm komt voor je (jouw leerlingen)!

Comforter van Lush!

1 like

de jas die je me had aangeraden staat me echt mooi! Ben er zo blij mee, dus thankyou <3

4 likes

Thierry komt er niet in. Als ik het kan voorkomen.

1 like

Ik heb al tijden lasagne-cravings en ik heb nu EINDELIJK een pan bolognese op het vuur staan.

5 likes

Oh gisteren gegeten!!! En nog twee porties in de vriezer (Jeuj) eet smakelijk!!!

2 likes

Las nog een grappig interviewtje net

https://www.ad.nl/binnenland/thierry-baudet-nederland-bestaat-over-vijftig-jaar-niet-meer~a03f93df/

1 like

ik zie alweer dat ik dit op een zorgvuldig gekozen moment moet gaan lezen:

" zijn nieuwe roman, die hij zelf als ‘zeer geslaagd’ betitelt."

6 likes

Engels!

Ja het is er weer één om in te lijsten

1 like