Oh dit is trouwens de roze glitter wodka
Klinkt inderdaad vooral als onzeker en bewust van eigen fout. En daar dan onhandig mee omgaan.
Ik erger me stiekem wel een beetje aan mensen die iets heel normaals zeggen en zichzelf dan een nerd of geek noemen ofzo. Maar ik ben ontzettend gebiased want ik ben aan het bijkomen van een drie daagse LAN party en dat is wel een soort sausage power fest van wie heeft de beefiest pc (ik deze keer ) (waarom ben ik hier trots op) dus mijn baseline is wat aangepast op het moment
Dit geldt trouwens voor allerlei groepen. Maar kan even geen ander voorbeeld bedenken
Ben mijn examens aan het nakijken en ben best wel down omdat er gemiddeld heel laag gescoord is. Hij was teringjantjemoeilijk dus er zal wel een grote correctie op komen, maar omdat ik die nog niet weet ben ik toch een beetje droevig. En ook omdat er leerlingen zijn die ik gvd een jaar lang heb verteld wat ze wel en niet moeten doen en ze daar gewoon niet naar luisteren. Als je dan een 9 staat, ok, dan moet je doen waar je zin in hebt, maar als je er niet goed voor staat LUISTER DAN NAAR DE MEVROUW!
Jaaaa jij ook gelukkig
Jaaaa unox sponser me
Door die berichten hier heb ik zin in kapsalon!
Geen idee, maar hey leuk dat je er ook bent!!
Wat een vreemde actie van die chauffeur, maar waarom is dit racisme?
Ik word ook altijd verdrietig van slecht gemaakte toetsen haha, maar met examens lijkt het me helemaal zuur. Hoop inderdaad dat er een goede norm komt voor je (jouw leerlingen)!
Comforter van Lush!
de jas die je me had aangeraden staat me echt mooi! Ben er zo blij mee, dus thankyou <3
Thierry komt er niet in. Als ik het kan voorkomen.
Ik heb al tijden lasagne-cravings en ik heb nu EINDELIJK een pan bolognese op het vuur staan.
Oh gisteren gegeten!!! En nog twee porties in de vriezer (Jeuj) eet smakelijk!!!
Las nog een grappig interviewtje net
https://www.ad.nl/binnenland/thierry-baudet-nederland-bestaat-over-vijftig-jaar-niet-meer~a03f93df/
ik zie alweer dat ik dit op een zorgvuldig gekozen moment moet gaan lezen:
" zijn nieuwe roman, die hij zelf als âzeer geslaagdâ betitelt."
Engels!
Ja het is er weer één om in te lijsten