Wat je even kwijt wilt

Ja volgens mij was er nog wel een gezin buiten, hoorde zowel een baby huilen als een wat ouder kindje krijsen, maar volgens mij waren dat dezelfde die vorig jaar ook gewoon buiten aan het spelen waren… tsja

En idd dat filmende meisje???

Ik ben moe

Omg iemand help. Ik had mn interface aangepast naar dat Hamburgerding en die vond ik wel chill. Maar mn nieuwsgierigheid naar die andere opties dwong me om ook eens een andere aan te klikken en nu heb ik een kutte die ik niet meer weg krijg. Help? Ik zie dit:

1 like

Zooo even testen of dit werkt. Ik moest trouwens wel lachen om dat berichtje op instagram van het Girlscene forum. :joy:

Weer klikken op mobiele weergave of bedoel je dat niet?

@Hyde hopelijk zie je hem nu wel.

1 like

Nee dat bedoelde ik niet helaas

Oh ik wilde eigenlijk zeggen dat het zo lukte, maar als ik op dat tandwieltje klik zie ik nergens interface staan?

Op het tandwieltje klikken bij je account. Bij mij krijg ik 2 kolommen en in 1 staat account. Daarop klikken en in die lijst staat interface. Ik hoop dat je het snapt?

Ik heb besloten dat ik een six pack wil . Vind ik mooi. Ik heb wel als ik aanspan 4 blokjes in mn dikke buik staan haha heel vaag.

1 like

Meer mensen waarbij de het megafoonpictogram voor de chat is verdwenen?

Sorry krijg het niet in een spoiler, maar er onze fokker heeft foto’s van Artis gemaakt haha. Ze doet altijd een “fotoshoot” met de pups vlak voordat ze naar het nieuwe gezin gaan en ik vind het heel schattig dat ze 'm een oranje truitje aan heeft gedaan terwijl ik niet eens weet of ze weet dat dat “onze” nationale kleur is.

Morgen gaan we 'm ophalen :grin::grin:

35 likes

Jaa hebbes! Dankjewel!

1 like

Krijg nou wat! Dit is goed nieuws.

woehooeee eerste post!! Ben echt zo blij met dit forum, wel een beetje wennen nog. Maar echt halleluja dat we elkaar niet kwijtraken op 17 mei :relaxed:

Steeds als ik op antwoorden wil duwen lukt het niet, dan raak ik steeds andere berichten aan. Morgen anders eens proberen op de laptop.

Weet iemand hoe je bij die chatbox komt? De ‘bijkletsen’ nog iets. Ik was er net opeens per ongeluk in gekomen, maar toen deed de website het niet meer en nu weet ik dus niet meer hoe ik daar nou kwam, haha

Ik heb zoveel zin in rosé. Maar moet morgen weer om 7u beginnen, dus beter van niet…

Luidsprekericoon rechtsboven

Haha het is gelukt ja! Thank you!!

Wat betekent het als er een blauw bolletje achter een topic naam staat?