Ja doen ze ook meestal ! Wel echt nodig haha
In tegenstelling to Delos bak ik er alleen frietjes en snacks in haha. Maar heb er wel oprecht al honderden euros bij de friettent mee bespaard. Beste aankoop ooit. Ik ben wel overgehaald bij de Medi.amarkt om die dure van Philips te kopen, maar geen spijt, doet het prima!
Gaat dat ook goed met snacks en welke van Philips heb je?
Dat gaat helemaal prima met snacks! Alles wat in de oven kan, kan hier ook in, maar ik merk wel dat het meeste langer moet dan op de verpakking staat, maargoed dat heb ik met dingen in de oven ook. En de supercrunch Franse frietjes van A.viko zijn het lekkerst vind ik, beetje zout erover, mhhh. Friet kun je trouwens helemaal opstapelen tot het mandje vol zit, maar snacks kun je maar zoveel doen tot de bodem bedekt is, anders bakt het niet goed. Dat is het enige nadeel, maar daar heb je alleen last van als je echt een vreetzak bent zoals ik en meer dan drie snacks p.p. wil. Ik heb de Philips fryer van net onder 200€ en een capaciteit van 1,2 kilo friet. Dat heb ik trouwens nooit geprobeerd, maar een hele zak van 750gram gaat helemaal prima.
Zo, goed verhaal, lekker kort. Sorry.
Je bent mij nu ook aan het overtuigen. Welke friet bak jij erin en hoe lang duurt een hele zak bij jou? En proeft het nou écht als echte friet, of niet?
Ik las ‘zodat ik mijn laatste dagen in die stoel kam doorbrengen’ en ik schrok maar gelukkig blijf je nog ff leven
Biecht zonder omg reacties: soms eet ik drie keer in een week uit de airfryer
Danku voor de tag. Ik ga kijken of ik het kan terugkijken. Lama liefde.
Hardop gelachen:
Een like voor de enorme herkenbaarheid!
Ik ben het zat om te leren en wil Pretty Little Liars kijken maar ben alleen thuis en nu durf ik dus niet
En ik ben zooooo blij dat de oude smileys weer terug zijn voor een deel. Heeft echt mijn dag gemaakt
Jawel dat durf je wel.
Het smaakt echt goed! Ik heb heel lang geen echt gefrituurde friet meer gegeten alleen (moeilijk gv te vinden), maar gewone ovenfriet vind ik niet echt lekker. Die wordt gewoon lekker krokant en goed gaar. Ik heb een zak van aviso geprobeerd speciaal voor een airfryer maar ook gewoon een merkloze zak friet van ah en die gingen even goed!
Hele zak bij mij duurt ongeveer 20 minuten.
Ik ken ook mensen die leven echt van hun airfryer hahaha er kan zo veel in. Ook van die broodjes die je normaal in de oven moet afbakken enzo?
Mijne is niet van Philips maar maakt gewoon goed krokant hoor?
het scheelt wel bij mij dat ik snacks echt bij een speciaal winkel moet bestellen (mag de meeste niet eten) anders was ik tonnetje rond haha.
Ik word echt zo’n persoon haha. Ik wil er binnenkort lasagna in maken!
Haha, mag van mezelf geen frituur kopen, omdat het dan elke week feest zou zijn, maar nu heb ik echt zin in een bittergarnituurtje.
Omg ja ik ook.
Heb echt zin in gefrituurde dingen nu.