Wat je even kwijt wilt

Dit heb ik ook meegemaakt. Ik zou er gewoon naar vragen, maar zonder oordeel, ook al voelt het nu voor jou heel gek.

1 like

Ik heb het zelf nog niet gebruikt maar ik las iets over zout spray! Dat je lekker van die beach lokken krijgt. Ik ga 't iig van de week halen!

1 like

Ja hoor, alleen kan daar echt wel. Bussen zijn onbetrouwbaar, dus je zal dan misschien wel in hetzelfde dorpje zitten steeds. Maar je kan ook een excursie boeken natuurlijk. Maar weekje aan het strand liggen daar is niet vervelend (wel opletten dat je een badplaats kiest met een zand- en niet een kiezelstrand). Ze hebben daar ook veel leuke Airbnb dingen!
Treat yo self

ik like dit bericht uitsluitend vanwege de laatste zin, voor de duidelijkheid.

3 likes

Ik zie dat iemand van EGF in Parijs zit op instagram en ik weet niet wat haar gebruikersnaam was en of ze ĂŒberhaupt naar een nieuw forum is vertrokken.

Ik ga wel even flink onderzoek doen dan, ik zat te denken aan Zakynthos. Ben wel echt van het dingen doen en dingen zien dus een week aan het strand liggen is ook niet helemaal aan mij besteed, misschien twee daagjes en dan heb ik het wel gezien. Bedankt voor het zandstrand tip, daar had ik dus echt niet aan gedacht! :sweat_smile:

@Vanitas weggehaald~

3 likes

Gezien, dankjewel.

1 like

Hahaha hier heb ik nog nooit van gehoord, ik ga stuk :joy:

Ik hoef nog maar 2 dagen te werken voor mijn zwangerschapsverlof en daarna heb ik ook nog een paar weken extra verlof dus ik werk bijna 6 maanden niet
 maar
 ik kan het me niet voorstellen :sweat_smile: :scream:. Tot de baby er is series kijken, lezen, leuke dingen doen en veel dutjes maar
 het is zo gek :scream:.

Sorry als mensen het vervelend vinden dat ik dit hier post evt
 ik wil t dan wel weghalen

13 likes

Geniet ervan!!!

1 like

Ik ben echt heel moe. Moet van mezelf nog tot half 9 wakker blijven (anders kan ik vannacht niet meer slapen). Heb ook wel een beetje veel gedaan deze week misschien
 (was het het waard? Ja! Maar toch).
Morgen maar even een hele dag niks en dan hopen dat het wat beter gaat en volgende week weer een paar daagjes naar school

@Lentex ik heb zoveel bewondering voor jou. Dat wou ik even zeggen. Zo fijn dat je hebt genoten van afgelopen dagen. Zo erg verdiend ook.

6 likes

Aah lief <3

Wat een weer vandaag, toen ik vanmorgen opstond dacht ik dat het max 24 graden zou worden
Zooo lekker heb gewoon de hele dag op t waalstrandje gechillt en bruin geworden

4 likes

Oja, dat was het inderdaad! Dat alle antwoorden van een tekst ‘niet waar’ waren. Ja hallo dan gaan die kinderen toch twijfelen. Zou ik ook doen.

Ben M&M’s aan het eten maar wat ik daar over wil zeggen is dat ik de blauwe (crispy) ineens lekker vind :scream:
Vroeger at ik alleen maar de gewone (bruine) en sinds een jaar vind ik die met pinda ook lekker (daarvoor at ik die ook nooit). En nu, INEENS vind ik de blauwe ook lekker nadat een vriendin die vorige week op tafel had staan.

3 likes

Dat wel! Dankjewel

Ik heb hier in de stad ook wel eens een vrouw gezien met een buggy (zonder baby), en op de horizontale bovenrand zaten ook twee papegaaien. Heel die buggy onder gekakt.

En toen ik in Praag was hadden mensen in hun waterfiets ook twee papegaaien bij zich.

Echt wtf? Waarom ga je je papegaai uitlaten?

2 likes

@ParisDarling
Ik zag eens een man met 2 ratten op z’n schouders in de h&m.
En daarna stond 'ie heel casual met die ratten op de roltrap.
Vond dat zo raar.

5 likes

Oh! Hier was pas iets over op tv! Dat er zo’n clubje was die allemaal tegelijk met hun papegaaien en andere vogels gingen wandelen. Die beesten zaten echt in kooien dan in babywagens en sommige mochten dan los met een touwtje aan hun poot. Dat gaat nog, leuk voor die vogels lekker buiten. Maar die mensen waren zo raar! Echt dat ze deden alsof die vogels babies waren enzo, maar op een hele cringey manier. Die beesten scheten echt overal op.

3 likes