Wat je even kwijt wilt

Weet iemand toevallig wat minder schadelijk is voor je haar? Highlights of een balayage? Ik wil weer m’n haar laten verven

Is aangezopen de limburgse versie van aangeschoten? Klinkt leuker met een vorm van zuipen erin

2 likes

Kan ik ergens die deelknop uitschakelen? Heb al aantal keer met mijn dikke vingers daarop geklikt ipv het hartje waardoor ik al een aantal keer bijna berichten van hier met mijn lovah heb gedeeld omdat hij mijn meest gebruikte whatsappchat is. Maar echt bijna he, alleen nog op verzenden klikken in whatsapp-bijna. Doodeng dus. HILFE.

4 likes

Ik had vanavond een gin tonic met een suikerspin er in. Was niet verkeerd :ok_hand:
Ik heb ook echt een leuke dag gehad @Oprah onverwachts!

4 likes

Oooh opgezopen? Zoals opgedronken?

1 like

Ik ben een beetje obsessed van iemand… vind het moeilijk mezelf in te houden niet te hard van stapel te lopen. Why?! Word beetje gestoord van mezelf. :thinking:

Ik voel me echt een idioot maar ik snap dus niks van dit forum :frowning: En ik wil niet eerst een handleiding hoeven lezen

3 likes

Ik denk dat ik een beginnende blaasontsteking heb (voor de zoveelste keer) en nu kan ik niet meer slapen :expressionless:

Mweh vannacht eruit geweest voor een cliënt en nu gewoon weer aan het werk. Ik vind mezelf zielig :frowning:

Jaaa, afbakbroodjes hoeven er maar 3-4 min in, lekker kort. Ik maak vooral friet, snacks en broodjes in dat ding. Had in het begin geen spatdeksel waardoor er vet op het warmtelement is gekomen dus nu rookt ie als een mofo als hij aan staan. Moet ik nog een keer goed schoonmaken, maar lazy. Hoewel ik echt van dat ding houd!

Wil nog wel een keer een brood bakken.

2 likes

Omg “ik was haar vergeten”??? Wat een loser

1 like

Pfff ik mag vandaag weer lekker aan school werken </3 Dus ik zit nu al in de trein -,-

Vandaag kan ik lekker uitslapen maar ik word weer om 08:00 wakker.

Leuk dat je vriendinnen je dat soort dingen ook sturen, haha. Overigens weet ik vrij zeker dat we elkaar niet kennen in het echt :slight_smile: , maar jij valt me hier altijd op vanwege je lieve posts en je liefde voor roze was me (daarom?) bijgebleven.

Maar wat vond je van de rok? Ze hadden hem trouwens ook in een prachtige petrolkleur. Die had ik biiiijjjjna voor mezelf besteld :smiley: .

Shit. Ik werd vanochtend om half 7 wakker. Ik dacht dus nou ik draai me nog even lekker om. Keek ik daarna was het 10:08 op mijn mobiel. Dus ik dacht nou toch wel tijd om eruit te gaan. Sta ik in de badkamer, twijfelde ik toch aan de tijd dus ik pak een horloge erbij, bleek het pas 8:02 te zijn. :joy: Maar ik was al aangekleed dus nu ben ik heel stoer al aan de dag begonnen. Heb al een was opgehangen en aangezet en nu ga ik een appel eten. Helemaal alleen op mijn dakterras, zodat niemand er last van heeft. :wink:

18 likes

Ik houd van mijn airfryer en gebruik hem min 3x per week.

Ik bak er ook vlees en vis in, gaat supergoed. Ik heb een rekje en dan kan ik onderin vlees of vis leggen en er op bijv aardappeltjes of groenten.

Ook bak ik er broodjes in af, ik maak weleens snel 4 appelflapjes voor onverwacht bezoek etc.

Heb hem nu ruim 2 jaar en zou echt niet zonder kunnen.

Ik heb de philips XL, waar je bij andere merken op moet letten is het vermogen, hoeveel watt, want dat bepaalt mede hoe lang iets erin moet.

2 likes

Mijn vriend en ik gaan zo de Noord/Zuid lijn testen en ik ben hier onredelijk enthousiast over.

11 likes

Al mijn collega’s gaan dit ook doen op een bepaald moment en waren zo wildenthousiast, hele groepschat ontplfote toen je in kon schrijven. Veel plezier! :wink:

2 likes

Ooeh linkje van de petrolrok?

Petrol rok - kijk hoe mooi!!

2 likes