Wat je even kwijt wilt

Het forum a.k.a. jullie zit(ten) echt in mijn hoofd.
Vandaag zag ik dit voorbijkomen en toen moest ik aan @quantum denken :

En deze rok deed me aan @Madrid denken:

7 likes

Ik zit in een groepsapp van Young Creators en wow wat een slimme mensen bestaan er, ik ben echt belachelijk onder de indruk. Jongens die drie studies doen en ‘als hobby’ de Zalando app hebben gemaakt. Wow wow.
Wel inspirerend

4 likes

Ik haat geen kinderen (love mn babyneefje) maar heb wel alle zwangerschapstopics hier verborgen haha. Dus ik vergeet uberhaupt dat ze er zijn.

5 likes

Ja, flauw hoor. Cito vind ik sowieso raar bezig de laatste jaren.

1 like

je bent niet alleen, ik ben ook verbrand, voorhoofd, neus en kin :expressionless:

Ja, dat idee had ik ook wel… maar toch. Wil niemand tegen de borst stoten. Maar nu ik verder lees, doe ik dat ook niet haha

Oh hai it’s me! Nee maar ik heb er op het forum geen last van. Heb zelf echt heel weinig met kinderen, maar ik open die specifieke topics gewoon niet en dan heb ik nergens last van.

2 likes

ik heb iets ingesteld waardoor ik ineens de hele tijd meldingen krijg van allerlei topics die ik volg :rage: en nou ontvolg ik ze dan steeds maar er blijven meer verschijnen lijkt het

Ik dacht dus dat ik een kinderhater was.

Gisteren ging ik naar de verjaardag van Mn tante en ineens waren er ook kinderen? En m’n zusje had m al hangen, maar we zijn toch braaf doorgelopen, staat er opeens zo’n kleuter pal voor me? Ik zweer, het zijn net katten, die willen ook altijd bij je zijn als ze merken dat je ze kut vindt. En ik zei tegen haar: omg help, er staat er een in mijn vluchtroute, wat nu? Ze zei dat ik m moest negeren omdat ze het ruiken als je angstig bent. Dus dat probeerde ik en toen zei die kleuter: ‘jij bent mooi’ en toen dacht ik: wacht even, dit is wel degelijk een kleuter met visie. En toen raakten we in gesprek

Uiteindelijk heb ik de hele middag met kleuters gespeeld (we functioneren mentaal op ongeveer hetzelfde niveau denk ik en we deelden een passie voor dino’s) en we hebben T-rex fight gedaan en tikkertje en verstoppertje en ik ben een tijger geweest en nu ga ik ze binnenkort een keer lenen.

Maar dan gaan wel opeens allemaal mensen vragen of mijn klokje niet ook gaat tikken en omg zo rude dus ik heb gewoon mijn middelvinger opgestoken en een deel van mij hoopt dat ze het gaan imiteren, ook al heb ik wel correct gezegd dat ze dat niet mogen.

57 likes

Ik heb vandaag 1 uur gestudeerd en ben ergens wel trots.

8 likes

Ahaha leuke post

Goed zo! Ik moet nog steeds aan de slag en mijn thesis moet vrijdag al ingeleverd. Ben nog niet klaar :sob:

@Alpacamybags omg bij de gevaarlijkste wegen van de wereld ( programma) zijn er super gave lama’s. Eentje was super wollig leek wel een hele dikke lama.

Heeft hier iemand tips voor Gent? Wil er morgen naar toe gaan. Watmoet ik echt niet missen, eettips ik hoor het graag!

OK ik heb misschien een hele domme vraag. Ik heb altijd geleerd dat niet alle kaas (100%) vegetarisch is vanwege dierlijk stremsel. Maar heel veel vegetariërs eten toch kaas en nu ben ik in de war

Nee hoor, ik word binnenkort 27 en heb hetzelfde

3 likes

Meh

Vorig jaar eind juni had ik met een vriend bijna seks gehad (zegmaar alles behalve dat omdat ik ongesteld was) nadat hij me opeens om 2 uur 's nachts belde en we mdma hadden genomen. We hadden de weken ervoor niet echt contact gehad maar ik wist wel dat hij casual met iemand aan het daten was maar ging er vanuit dat dat over was.
Dus na die heftige nacht zeg ik opeens om 11 uur 's ochtends van ja hoi maar hoe zit het nou eigenlijk met Anne?
“oja… ja ik was haar eigenlijk vergeten”

wtf? ik heb toen het contact verbroken want voelde me echt klote over dat het was gebeurd en blijkbaar kunnen we geen vrienden zijn

maar nu zit ik net ff Anne’s instagram te stalken en het blijkt dat het gisteren hun 1 year anniversary was dus ze waren gewoon al echt super exclusief op dat moment dat het gebeurde :fearful: pff echt vind het zo erg dat het gebeurd is

Ik lig buiten op de bank met een dekentje en ik ben zo moe dat ik denk dat ik hier vanavond maar ga slapen.

2 likes

hier een lijstje met wat favorieten van me :slight_smile: Helen B & vrienden is ook een leuk winkeltje!

Ik heb ooit hele lekkere tapas bij La Malcontenta (ofzoiets) gegeten, was niet zo’n all you can eat frituur tapas maar nog vrij authentiek.

2 likes

Zo, het komt hier even met bakken uit de hemel zetten (onweer) en ik lig in bed met bier na een goede sekspartij.:heart:

6 likes