Wat je even kwijt wilt

Ah snap dat dat spannend is na een tijdje. Komt goed, gewoon op tijd weggaan zodat je je niet hoeft te haasten en dan gewoon op je eigen tempo rijden. Succes!

1 like

ik voel me zo berooooeeerd met keelpijn en van die dooie moeie ogen :tired_face:

Haha idd zeg, was me dat een vervelend mannetje!! In het artikel van Vinnie op Vice staat dat een (voormalig?) lid hoofdredacteur is van een van de grootste tijdschriften van NL, ben benieuwd wie dat is!

4 likes

Oh ja!

Daar ben ik dan weer niet zo van onder de indruk. :redface:

4 likes

Wij hebben vandaag voor het eerst aan geocaching gedaan! En 1 cache gevonden! Yay.

8 likes

Haha ben jij armadillo?

1 like

Ik zou inderdaad genieten van het feit dat je liefde wordt beantwoord, ze zijn nogal wispelturig :’) :broken_heart:

1 like

Oh super handig dat zou ik ook willen weten!

:joy: wat is de bron van dit moois?

Haha ja ik denk we gaan er maar eens aan beginnen zodat we een doel hebben met fietsen of zo. En nu de eerste gevonden is smaakt het wel naar meer! Leuk dat jij het ook gedaan hebt!

Ja is erg meit

Haha ik heb het bloedheet :anguished: maar vind 21 graden al warm dus telt misschien niet haha

Haha nou idd. Dat verhaal met die totaal ruptuur alleen al, daarna bleek ze volledig te zijn dichtgenaaid dus seks ging ook niet, haar seksleven is naar de kloten en ze heeft nauwelijks gevoel in haar vagijn, ze kan haar spieren niet meer aanspannen, haar placenta kwam niet los en en met hardhandig geduw drukte een dokter die er met zn vuisten uit. Dat het tussen haar benen 1 grote rauwe biefstuk was. Daarna nog weer een hersteloperatie nou het houd niet op. En haar dochter is nu 18, ze heeft het, begrijpelijk ook bij 1 kind gehouden. Ze had wel eens aan haar dochter gevraagd of ze zich schuldig voelde. Wat is dat nou voor idiote vraag jij wil een kind.

4 likes

Vooral bij Ryanair doen ze daar echt heel moeilijk over, Transavia iets minder in mijn ervaring

1 like

Ik kan zo naar het ergernissentopic als het gaat over handbagagekoffers. Ik haat ze met een passie :no_mouth:
:redface:

1 like

Godver.
Ik was helemaal vergeten dat we vandaag met werk een soort teambuildingsuitje hebben.
Nu is bekend wat we gaan doen en we gaan dus eerst een wandeling maken en vervolgens ā€˜sportieve activiteiten’ doen.
Ik vroeg me al af vanochtend waarom echt iedereen zo sportief gekleed was. Zit ik hier met mijn rokje en sandalen…

Echt, shoot me.
Heb hier zo geen zin in.

4 likes

Ooh ik vind dit altijd zo kut :’) laten we gewoon gezellig samen in de kroeg gaan zitten MAAR NEE

Kan je dan als je vrijwillig je koffer in het ruim laat plaatsen gewoon grote flessen meenemen of is dat te riskant?

En… als ik mijn koffer in het ruim laat plaatsen, mag ik dan wel een tasje met mn mobiel en tickets? Want dan heb ik eigenlijk twee stuks bagage toch? Mijn vriendinnen hebben allemaal een grote koffer dus we moeten toch wachten bij de band…

Echt hoor. Mensen die roepen dat je geen hulp heb gevraagd, terwijl je dat wel gedaan hebt. :roll_eyes:

Damn, las net dit stuk op FB van een moeder wiens dochter de meest recente school shooting in Texas heeft overleefd… Heel intens :frowning:

Link