Wat je even kwijt wilt

Oh nee gaat het regenen? En natuurlijk een like voor de rest van je bericht.

:mad::redface::rolleyes:
Love dit!! #Memories #Rip #throwback

6 likes

Hier (West-Brabant) plenst het, maar volgens buienradar is dat alleen maar in het zuiden van het land. :wink:

Dan toch maar zo naar binnen.

Dit is zo herkenbaar!
Ik krijg het dagelijks benauwd van het idee dat ik nu echt volwassen ben en er zo veel van me wordt verwacht (ook door mezelf). Kan er soms wel van janken.

5 likes

Ohh ik heb ook echt zin in veel regen!! Ik vind dat altijd zo gezellig als ik binnen zit. Helaas woon ik in het westen en blijft het droog :sob:

1 like

hier niet ik woon ook in brabant

Aaaah jammer! Jaa heerlijk hĆØ. Liefst in bed en dat het dan plenst op het dakraam. Zo fijn vind ik dat!

2 likes

Ik ben 2 maanden geleden 27 geworden en heb precies hetzelfde. 26 voelde veel jonger en midden twintig en dan kan je nog lekker aanklooien maar 27 klinkt zo volwassen. Helpt ook niet mee dat iedereen om mij heen op die leeftijd alles al voor elkaar had en ik geen flauw idee heb wat ik met mijn leven aan moet. Maar ik blijf gewoon aanklooien en dan zie ik t wel.

7 likes

Andere hoek? Ik zit in omgeving Breda.

@Amphitrite oh en ik typte deze laatste zin wel heel stoer maar eigenlijk raak ik steeds half ib paniek als ik eraan denk dus wie hou ik ook voor de gek

2 likes

zit in de trein van db naar tilburg maar niks

Vaak lijkt dat ook maar zo he. Dat ze alles voor elkaar hebben.

4 likes

Pff ja zo moeilijk. Ik wil allerlei tips en oplossingen typen maar ik weet het ook allemaal niet dus ik hou het maar gewoon bij deze :hugs:

2 likes

Whut haha? Ik zit in Breda? En het is droog hier bij mij haha

Vraag me ook af wat sommige dan vinden als ze het hebben over: alles voor elkaar. Dat is vaak ook nog verschillend.

1 like

Ja hier omg. Den Bosch is ook droog en blauwe lucht.

was ik nog maar 27, de 29 komt al dichtbijā€¦en dat is praktisch 30 :tired_face::tired_face::tired_face:

en ik woon hier in een veredeld kut studentenhuis met nul ruimte, maarjaaa iets anders in de stad kan ik toch ook niet betalen zucht

2 likes

Ik ben welgeteld 8 maanden 27 en ik vond dat ook ineens een hele stap. Had ook van die paniekgedachten.
Erge is ook dat het vooral door anderen wordt opgelegd. Of zo vanzelfsprekend wordt gemaakt/van je wordt verwacht dat je op deze leeftijd trouwt, een huis koopt, kinderen krijgt etc. Die druk uit de maatschappij is zo kut. Ik doe alles toch al een beetje anders en ben altijd al traag geweest dus ik probeer het maar los te laten en er gewoon tegen aan te blijven schoppenā€¦:upside_down_face:

4 likes

Dat is wel een goede vraag. Waar ik in mijn vorige post op doelde zijn vriendinnen die een goede, leuke baan hebben, stabiele relatie, koophuis en klaar voor trouwen en kinderen. Dat heb ik geen van allen en daar kan ik wel eens jaloers op zijn.
Maar tegelijkertijd: al die dingen (behalve de leuke goede baan) benauwen me enorm en die wil ik nu nog helemaal niet, op zn vroegst pas over 5 jaar ofzo.