Wat je even kwijt wilt

Oeeeeeeeh

Ik ben al sinds 7 uur wakker. Heb al was in de wasmachine zitten, konijn naar buiten gelaten en gesport?! Whats happening, ben echt geen ochtendmens. Nu pannenkoeken bakken want die heb ik al wel verdient vandaag :blush:

9 likes

Leuk! Ik wist niet dat dat kon!

1 like

Ik ga sporten, maar het is al zo warm buiten. Dan kom ik weer mega bezweet thuis :neutral_face:

Goodmorning! Vandaag weer een dagje werken van 1 tot 5. Maar heb iets om naar uit te kijken, wanneer daarna komen vrienden eten en gaan we een Deadpool marathon houden, zin in!

Ahhh dat is zo naar he :pensive: Ik heb hier echt jaaaren elke nacht last van gehad. De laatste tijd bijna nooit meer maar ik heb geen idee waar het aan ligt. Ik heb geen gouden tip maar wat bij mij soms hielp is savonds nog een lange wandeling maken, dan waren mijn benen letterlijk moe. Maarja daar heb/had ik ook niet elke avond zin in. En ik merk ook dat het terugkomst in stressvolle periodes.
Misschien kan je er wel mee naar de huisarts als het je slaap heel erg beĆÆnvloed. Het is wel echt een ding namelijk !

Ik heb de laatste weken ook heel veel. Ik liep eerder wel elke avond een stuk en dat heb ik de laatste tijd niet gedaan, dus ik denk ook dat het daaraan ligt. Ga deze week weer meer lopen, dus hopen dat ik verschil merk

1 like

Ik heb de laatste tijd zulke levendige dromen :roll_eyes: echt raar

20% korting op alles bij asossss 48u met code EVERY20 :scream:

Kriig het idee dat ze daar precies ruiken wanneer ik weer geld heb…

13 likes

Nou ik snap alweer waarom ik afgelopen nacht een nog intenser gevecht om de deken had dan normaal. Hij ligt een kwartslag gedraaid.

2 likes

Ik vind je ook zielig, dat is mijn nachtmerrie. Succes!

Vertelde ik vannacht nog trots dat ik een cocktail met suikerspin had, heb ik daarna de halve nacht met kramp op t toilet doorgebracht… maar hij was toch lekker :rolleyes:

1 like

Doen ze daar aan gratis verzending?

Ja boven de 25€ dacht ik! En gratis retour

1 like

Dank voor je bericht! Ik snap hem alleen niet helemaal haha.

Ik heb van al jullie reacties (thnx!) even een printscreen gemaakt en ga vandaag even op jacht bij de Mediamarkt.

1 like

Magnesium slikken! Enige wat bij mij helpt.

1 like

Heb je het niet toevallig via paypal betaald? Want die vergoeden de retourkosten toch?

1 like

Voor de 25 graden die het vandaag zou worden vind ik het nu helemaal niet zo warm?

Wow echt huh hoe weet jij dit? Insta?

Hoe maak jij hem schoon? Ik heb de Philips airfryer maar hij is indd helemaal vies geworden. Zowel het mandje als het onderstel.