Wat je even kwijt wilt

ik weet zo even niet of in @boemboem volg want moet alle instastories nog kijken maar @boemboem zou je anders je insta naar me willen pm’en?

Dat zou ik eigenlijk ook moeten doen. Maar ik ben zo lui altijd :weary:

Ik wilde een mcmuffin halen maar blijkbaar gaat de mac ineens pas om 11 uur open (wanneer maken ze die krengen nou langer beschikbaar :rage:). Dus heb ik maar een donut gehaald.

1 like

Ik vind wel dat mijn haar er ietsjes minder vet uitziet na het steilen inderdaad, en nu ik erover nadenk wordt mijn haar de laatste tijd sowieso iets minder snel vet maar dat kan ook door iets anders komen misschien haha. Vind het in ieder geval een super stijltang en raad hem zeker aan! Met een andere stijltang moest ik ook 2/3 keer over dezelfde pluk gaan tot deze echt heel steil was en nu is dat maar 1 keer dus dat is ook veel beter voor je haar. Ben er dus blij mee! :blush:

1 like

Ja ik snap niet waarom dat niet gewoon kan :frowning_face:

Haha sorry! Mijn zinsbouw was inderdaad niet alles. Ik bedoelde dat ik oven friet die je in je gewone oven moet doen niet lekker vind, die blijft altijd zo raar zacht. In de airfryer gaat oven friet wel goed!
Verder kan ik niet het beste vergelijken, ik weet niet meer hoe friet van de snackbar smaakt want dat heb ik al meer dan 5 jaar niet kunnen eten.

Ja dat is het ook. Ik doe het altijd voor ik hem ga gebruiken maar dan is het al moeilijker schoon te maken. Vooral dat netje.

Ik hen vannacht keelontsteking gekregen. Het doet zó veel pijn. Ik heb geen oog dicht gedaan. Bij elke slik werd ik weer wakker van de pijn. Ik heb dit nog nooit gehad maar jeetje wat voel ik me beroerd.

Aah beterschap!! Keelontsteking is zo verschrikkelijk he :tired_face: Ik heb zelf ook ineens keelpijn bahhh maar nog niet zo erg…

Ik wilde ook forummen vanaf mijn telefoon. Maar ik blijf daar niet ingelogd ofzo? Ik heb wel het goede wachtwoord gebruikt.

Tering, ik dacht dat ik dit jaar hooikoorts had ontweken maar surprise zei de hooikoorts en nu is het hier een niesfeest van jewelste.

Gisteravond vergeten mijn hooikoorts pilletje in te nemen… Ben nu dus extreem aan het niezen, en moet zo werken. Vanochtend alsnog zo’n ding ingenomen dus hoop dat het snel werkt (de vermoeidheid mag nog wel even wachten… :sunglasses:)

Zit echt nice @Hyde

1 like

Ah dit had ik een paar weken terug. Ik kon echt niks, voelde me ook echt te beroerd. Het stomme is dat je best rust en slaapt maar dat dat moeilijk gaat omdat je steeds wakker wordt van die pijn :roll_eyes:. Bij mij hielp ibuprofen echt super goed tegen de pijn, paracetamol hielp helemaal niks. Beterschap!!

1 like

@Hyde wow! Altijd zelf blijven knippen!

2 likes

Ohhh zo! Dankvoor je opheldering en het antwoorden :heart:

1 like

Ik heb gisteren het gesprek met m’n ouders gehad en het viel echt reuze mee. Ik had het weer groter gemaakt in m’n hoofd dan het is.
Ze steunen me volledig in m’n beslissing om het wat rustiger aan te doen met school zodat ik meer dingen kan doen voor mezelf. Ook zodat ik toch nog iets aan mijn jonge jaren heb ipv studeren en die “leuke tijd” zien wegtikken.
Nu het nog in praktijk brengen, dat zal ook niet easy worden maar het geeft me wel terug motivatie voor de komende jaren!

38 likes

ER WAREN ZOVEEL HYENA’S moest echt aan jou denken

3 likes

Nog een kwartier wachten op de bus en heb zo’n honger :frowning:

Zal ik een spiegelei maken of een omelet?