Wat je even kwijt wilt

@Hyde Jaaa staat je mooi!
@anon98052296 Spiegelei met zachte dooier en kaas en spek en beboterd brood er onder. Echt mijn favo.

Ik ben zo verrot wakker geworden, tijd voor een espresso. Of vijf.

2 likes

@Schorem nee ik ben weer terug! Leuk dat jij er ook nog bent, voel me altijd verboden door onze afbeeldingen haha

@Hyde echt heel mooi!!

3 likes

Ik doe niet aan spek (godvrdmm) maar kaas sowieso
Lekker idd zachte dooier zoute boter

De enige supermarkt die hier open is is de Appie. Ik vind de Appie stom.

1 like

Zal ik mijn date die nog steeds in mijn bed ligt te stinken wakker maken? Verveel me man.

Ojaa dat was ik even vergeten! (Speckjes van de Vegetarische Slager zijn lekker) Maar dat betekent dus een dubbele portie kaas. Of twee soorten kazen. Ik gooi er altijd een plak jonge kaas en zo’n vies plastic plakje cheddar er op. :sweat_smile: Ik ga zo ook lekker met een eitje ontbijten.

1 like

Ah wat fijn!
De eerste stap heb je in ieder geval al gezet😊
Hopelijk voel je je gauw al wat beter.

1 like

Hahhaa dat tweede doe ik ook wel eens! En die speckjes moet ik inderdaad kopen. Vind ze alleen zo duur voor een beetje gekruide soja… jeetje. Maar ze maken je leven wel beter

1 like

Ze hebben heerlijke pasta met gamba’s bij 't Oud Clooster :heart_eyes:

Wat gaan jullie vandaag doen

Waarom zeg je dit nou :sob:

1 like

Haha mijn vriend (ook limbo) doet dat ook. Heb altijd zin om hem te verbeteren

Heb je Ronnie de groeten gedaan van mij

1 like

Ik had even paniek want net bestelling geplaatst, maar alles is nu uitverkocht in mijn maat dus geeft niet phew

1 like

Hahaha, ik doe net mijn facebook open en het eerste artikel wat ik zie is over het feit dat het ellegirl forum niet meer bestaat. (van vice)

3 likes

Boodschappen gedaan en mn auto gewassen. Ik ging niks doen vandaag :stuck_out_tongue:
Hahah ik kan echt niet niks doen meer, maar de rest van de dag ga ik forummen, lezen in de zon, series kijken en chillen :smile:

3 likes

Ja je krijgt ze terug

1 like

Hahahahahahahahahaha ik vind het echt enorm grappig die pannenkoekenbakker.

Chill, veel plezier!!!
Jullie ook @Jeg en @Honey
En @Oprah ik was toevallig zaterdag in het outlet maar ja is eigenlijk altijd hetzelfde als ik daar ben
Dus nu ook niks
Zocht inspirarie :rofl:

4 likes

Aah, wat super fijn om te lezen! Wat een opluchting zal dat zijn. Ik hoop dat je je rust vindt en zo nu en dan er lekker van kan genieten.

1 like

Ja ik hoop het ook!! Ik verlang echt al een jaar om in een bloemenwinkel te werken als jobstudent maar geen tijd daarvoor nu en de gedachte dat het nu eindelijk mogelijk kan worden, doet m’n hart toch een beetje sneller kloppen!
Ik word zo blij door planten en bloemen en wil daar al zo lang iets mee doen! :blush:

9 likes