Wat je even kwijt wilt

Ik ben een aantal jaar niet echt op vakantie geweest, wel weekendjes weg en nu hebben mijn vriend en ik (eindelijk) een vakantie geboekt. Zo veel zin in!

Maar nu ben ik aan het kijken voor allemaal meuk zoals leuke enkelbandjes en strandtassen

7 likes

Is iemand toevallig een keer naar Keulen geweest? Zo ja, is het leuk daar en wat heb je daar gedaan? Tips please :innocent:

Chocolade museum en kerst markt. En ohja ik hem nog een trauma van de Dom.

Een zelfstandige in Den Helder.

1 like

Van der Lem aan de Beatrixstraat was het. Maar zijn die dingen niet ergens online te bestellen dan? Lijkt me handiger dan helemaal naar DH rijden haha

1 like

Haha ja, ik ken dat ook, en mijn moeder ook. Mijn zusje heeft er ook sterk last van. Een soort overweldigend gevoel van: nu kan ik toch eigenlijk niets leuks meer doen want morgen moet ik weer aan de bak en het werkt echt verlammend voor me.

Mijn moeder zei altijd: zondagmiddag 3 uur, geef me een touw en ik verhang mezelf.

Daar maak ik nog wel grapjes over met mijn zusje. Dan app ik haar: zondagmiddag 3 uur, je weet wat voor een tijd het is hĂš? en dan appt ze HANGTIME terug en dat maakt het allemaal meer draaglijk. Donkere humor maakt sowieso alles beter.

Tegenwoordig ga ik vaak mijn huis schoonmaken rond 3 uur op zondag, dat helpt ook wel eigenlijk.

11 likes

Oh trauma klinkt niet echt positief :roll_eyes:. Kerstmarkt klinkt leuk, denk alleen niet dat die er nu is :slight_smile:

1 like

Omg Delly City

Een week naar Valencia!

4 likes

Leeuk! Wanneer ga ja? Ik ga ook in augustus!

Nee, ik ook niet helaas. Dus dat helpt niet echt mee.

1 like

Leuk! Ik ben daar vorig jaar geweest. Dit leek mij super leuk om te doen, maar wij hadden daar helaas geen tijd voor. Je moet dan wel een auto huren: http://pinterest.com/pin/309270699400205816/?source_app=android

Ook kan je 1 of 2 dagen eventueel naar Barcelona is met de trein 3 uur. Wel op tijd trein tickets kopen, dan zijn ze nog cheap.

En voor in Valencia is fietsen leuk. Je hebt daar een park wat vroeger een rivier was, die is 9 km lang en dan kan je daar door heen fietsen.

1 like

Ja echt super rot is het. Maar op mijn studentenkamer had ik er altijd minder last van? Thuis hangt die sfeer zo met studio sport en dan zit ik in mn eentje aan de eettafel friet te eten haha

omg ik ben echt moe van de warmte

Wij gaan eind juli!

1 like

@Oprah @FrozenFlame Like voor de herkenning. M’n moeder had dat altijd ook. Grappig dat ik met mezelf toen ik jong was had afgesproken dat ik een baan ging zoeken wat ik Ă©cht leuk vind. Van m’n hobby m’n werk maken. Ik had met mezelf afgesproken nooit zo te worden. Guess what? Nu had ik ook niet echt concrete hobby’s, dus misschien was het wel een self fulfilling prophecy. :joy:

1 like

Als er met happy end staat niet gaan. Tenzij het je ding is.

18 likes

Delly Zoo, je weet.

Woon er nu niet meer hoor trouwens :joy:

Ben nu de film van Harry en Meghan aan het kijken, een sucker voor dit soort slechte films. Ik vraag me echt af of die prinsen er zelf wel iets van zien en dan zich beklagen over de acteurs die hen spelen.

2 likes

Dan kun jij mij mooi tips geven als je bent geweest! haha :relaxed:

1 like