Wat je even kwijt wilt

Ik was gister op een festival en was voor het eerst echt happy met mijn outfit. Joe!

5 likes

Ehm eigenlijk wel maar nu lijkt het natuurlijk alsof ik dat maar gewoon zeg :sob: :sob:

1 like

The one who got away! Ik ben het ook ontvlucht

Waar kijk je deze film?

Ik vind het altijd vervelend dat als iemand iets in het opbiecht topic ZONDER omg iets plaatst. Iemand er dan in een ander topic een omg op geeft.

15 likes

Mijn vriend en ik hadden net seks in de AirBnB terwijl de verhuurder het denk ik wel kon horen, want hij stond in de tuin.

9 likes

Goedzo. Doe alsof je thuis bent!

10 likes

Ik merk dat ik zo weinig aan het forummen ben:(. Twee foras bijhouden is niet te doen maar nu al kiezen wil ik ook niet dus kijk ik op allebei bijna niet. Rare logica.

Ik kijk het via terugkijken op de tv. Dat kan kennelijk met onze programmering.

Helaas kon het niet bij de docu/interview.

1 like

Nou ik hoef dat niet te proberen bij de appie.
9/10 keer gaat bij mij het controleer alarm af.
En die controles zijn altijd goed geweest.
Waarom dan toch zo vaak?

Ik kan hier wel elkeavond komen posten dat ik moe ben en nu al wil slapen. Zo voorspelbaar.
Dus nu ga ik maar even eten scoren en thee zetten en mn boek uitlezen :slight_smile:

Misschien komen die likes ook deels voort uit het feit dat het een echte echte biecht is en niet een ’ ik heb chips gegeten als ontbijt’ biecht.

Godverdomme

3 likes

Ik ben zo beĂŻnvloedbaar. Door de story van @Jeg eet ik nu een broodje pindakaas :blush:

3 likes

En hoe kom je aan die pot?

8 likes

Uit het keukenkastje

5 likes

Hahahaha zon mooie reactie hahaha

2 likes

Hahaha. En het is nog de waarheid ook :joy:

1 like

Woensdag worden mijn verstandskiezen eruit gehaald en ik ben best een beetje bang daarvoor. Wel chill dat ik een goede reden heb om thuis te werken of ziek thuis te blijven daarna.

Ah thanks, bedankt voor de tip! Ik ga ook maar vast wat extra boeken in huis halen zodat ik me niet hoef te vervelen haha. En vloeibaar eten, is dat nodig?