Wat je even kwijt wilt

Klopt het dat er dus niks in dat artikel staat? Haha

Shit! Ik heb echt net gisteren een mega bestelling gedaan :frowning:

1 like

Huh, nee was bij mij gewoon een artikel. Staat niets in over hearst enzo, maar meer over haar ervaringen met het egf

Kun je het hier ff linken? Als ik Google vind ik het maar vervolgens staat er niks?

https://www.vice.com/nl/article/evkxbn/het-ellegirl-forum-is-niet-meer-en-dat-is-verschrikkelijk-verdrietig-2?utm_source=broadlyfbned

4 likes

Staat je goed! Wat een dik haar heb je, echt heel mooi op deze lengte!
Wou dat ik dat ook had, ik heb zo dun haar dat mijn oren er telkens doorheen komen, net Spock van Star Trek

1 like

Ik heb gesport, de auto schoongemaakt en het zwembad opgezet. Productieve ochtend

4 likes

Goed zo, klinkt als een goed plan! Kon je gisteren nog wel een beetje in slaap komen?

1 like

Hoe kan ik online ook alweer zien of iets wordt verkocht bij mijn AH? Ik heb laatst op het forum gelezen hoe dat moest maar ben het vergeten :frowning:

Haha ik wilde dat egf artikel opzoeken op facebook en toen ik ellegirl forum intypte zag ik dit?
Naamloos6
Hij heeft wel gewoon een Nederlandse naam, dus ik denk dat het wel over ons egf gaat

19 likes

Via de app en dan looproute selecteren!

1 like

Aaaaah nee zo lullig!!!

Ik heb vanochtend gelezen dat het slecht gaat met de insecten en ik kan het niet van me afzetten. Vind het echt erg. Maar ik weet ook niet zo goed wat ik er zelf aan kan doen. Vooral biologische groente enzo kopen?

Haha ik heb het even opgezocht, maar hij heeft volgens mij idd op het forum gezeten! Volgens mij ging het in het topic over EGF herinneringen ook over hem.

Rundeeprunwild? Die?

1 like

Oooh het is vinnie!!! Dat is zo lang geleden.

Ik weet niet hoe ik hier iets in een spoiler kan zetten, maar hij heet Karsten

1 like

Ik twijfel of ik naar Zuid-Afrika (€2300) of Marokko (€1400) moet gaan. Is een groepsreis voor de eerste keer. Any ideas?:no_mouth:

Ah wat leuk! Jij bent zo goed met plantjes! Je fotoshoot van laatst kun je als cv inzetten:)

1 like

Haha ik vind het echt grappig dat je je oude forumnaam hebt gehouden. :stuck_out_tongue: naja zonder de puntjes dan.

2 likes