Wat je even kwijt wilt

Ahhh wat lief :heart::heart: dankje!!

I love it als een huis op Funda zo’n oubollig interieur heeft met pareltjes als WINDOWS 95 VOOR DUMMIES in de boekenkast

11 likes

Ja uiteindelijk nog best vlug. Prima nacht gelukkig. Ff bij kunnen tanken en vandaag ook dus :slight_smile:
Jij ook een fijne dag <3

Gatverdamme ik lees in de LINDA bevallingsverhalen. Totaalruptuurs en daarna op slot worden genaaid, seksleven voor altijd naar de kloten en daarbij foto’s van buiken die er op z’n zachts gezegd niet beter op zijn geworden.

2 likes

Ah dat is een goed blad om cadeau te geven aan mensen die vragen waarom je nog geen kinderen hebt.

9 likes

Ik zou met mijn vriend naar de lokale rommelmarkt gaan maar zijn kater is te erg.

Ah zo balen is dat! Ik kan nooit redelijk blijven en verpest dan de rest van de dag meteen ook. Hopelijk kun je nog iets leuks doen!

Ik ben weer terug in bed. Ik ben geprikt op mn ooglid door een mug en probeer m van hieruit op te sporen zodat hij kan boeten.

Ik zou Zuid-Afrika kiezen als je het geld kan missen. Heb al een aantal keer gehoord dat het daar echt fantastisch is!

Ik ben weer brak in bed gaan liggen

Ah snap dat dat spannend is na een tijdje. Komt goed, gewoon op tijd weggaan zodat je je niet hoeft te haasten en dan gewoon op je eigen tempo rijden. Succes!

1 like

ik voel me zo berooooeeerd met keelpijn en van die dooie moeie ogen :tired_face:

Haha idd zeg, was me dat een vervelend mannetje!! In het artikel van Vinnie op Vice staat dat een (voormalig?) lid hoofdredacteur is van een van de grootste tijdschriften van NL, ben benieuwd wie dat is!

4 likes

Oh ja!

Daar ben ik dan weer niet zo van onder de indruk. :redface:

4 likes

Wij hebben vandaag voor het eerst aan geocaching gedaan! En 1 cache gevonden! Yay.

8 likes

Haha ben jij armadillo?

1 like

Ik zou inderdaad genieten van het feit dat je liefde wordt beantwoord, ze zijn nogal wispelturig :’) :broken_heart:

1 like

Oh super handig dat zou ik ook willen weten!

:joy: wat is de bron van dit moois?

Haha ja ik denk we gaan er maar eens aan beginnen zodat we een doel hebben met fietsen of zo. En nu de eerste gevonden is smaakt het wel naar meer! Leuk dat jij het ook gedaan hebt!

Ja is erg meit