Wat je even kwijt wilt

Haha ik heb het bloedheet :anguished: maar vind 21 graden al warm dus telt misschien niet haha

Haha nou idd. Dat verhaal met die totaal ruptuur alleen al, daarna bleek ze volledig te zijn dichtgenaaid dus seks ging ook niet, haar seksleven is naar de kloten en ze heeft nauwelijks gevoel in haar vagijn, ze kan haar spieren niet meer aanspannen, haar placenta kwam niet los en en met hardhandig geduw drukte een dokter die er met zn vuisten uit. Dat het tussen haar benen 1 grote rauwe biefstuk was. Daarna nog weer een hersteloperatie nou het houd niet op. En haar dochter is nu 18, ze heeft het, begrijpelijk ook bij 1 kind gehouden. Ze had wel eens aan haar dochter gevraagd of ze zich schuldig voelde. Wat is dat nou voor idiote vraag jij wil een kind.

4 likes

Vooral bij Ryanair doen ze daar echt heel moeilijk over, Transavia iets minder in mijn ervaring

1 like

Ik kan zo naar het ergernissentopic als het gaat over handbagagekoffers. Ik haat ze met een passie :no_mouth:
:redface:

1 like

Godver.
Ik was helemaal vergeten dat we vandaag met werk een soort teambuildingsuitje hebben.
Nu is bekend wat we gaan doen en we gaan dus eerst een wandeling maken en vervolgens ‘sportieve activiteiten’ doen.
Ik vroeg me al af vanochtend waarom echt iedereen zo sportief gekleed was. Zit ik hier met mijn rokje en sandalen

Echt, shoot me.
Heb hier zo geen zin in.

4 likes

Ooh ik vind dit altijd zo kut :’) laten we gewoon gezellig samen in de kroeg gaan zitten MAAR NEE

Kan je dan als je vrijwillig je koffer in het ruim laat plaatsen gewoon grote flessen meenemen of is dat te riskant?

En
 als ik mijn koffer in het ruim laat plaatsen, mag ik dan wel een tasje met mn mobiel en tickets? Want dan heb ik eigenlijk twee stuks bagage toch? Mijn vriendinnen hebben allemaal een grote koffer dus we moeten toch wachten bij de band

Echt hoor. Mensen die roepen dat je geen hulp heb gevraagd, terwijl je dat wel gedaan hebt. :roll_eyes:

Damn, las net dit stuk op FB van een moeder wiens dochter de meest recente school shooting in Texas heeft overleefd
 Heel intens :frowning:

Link

Ik moest bij Transavia eens zelfs mijn boek in mijn tas doen toen we de wachtruimte bij de gate ingingen waar iedereen stond te wachten omdat het vliegtuig vertraagd was. Zo dom. “Welkom mevrouw, mag ik uw paspoort even zien en wil u ál uw handbagage in het koffertje stoppen aub?”. “
 maar ik zet twee stappen binnen de hekjes zo en lees daarna weer verder. Is dat echt nodig?” “Regels zijn regels, mevrouw”.

Zo dom, heb daarna pontificaal voor haar neus mijn boek en flesje water weer tevoorschijn gehaald want het was snikheet met 200 man in die wachthal. Zelfs bij Ryanair zijn ze niet zĂł precies leek het haha!

2 likes

Ja precies, zoiets is toch veel leuker!
We gaan dus voetballen met van die plastic opblaasballen om je lichaam (???) en een soort van boogschieten op elkaar in teams

Ergens is het ook wel lachen, maar toch.
Gelukkig daarna wel ergens lekker eten.

@Nora89 Met die opblaasbare bal om je lijf kun je wel lekker tegen mensen aan beuken! Dus ik zou degene opzoeken die dit heeft bedacht en daar even lekker op af rennen (mits diegene ook in zo’n pak zit natuurlijk), misschien lucht het op.

3 likes

Mijn vriend heeft laatst een barbecue gekocht en hij gaat zo lekker hamburgers bakken <3 Hoop dat het geen fase is en dat hij iets vaker ‘kookt’ op deze manier haha.

4 likes

Check zeker de afmetingen!!! Toen ik met vriendinnen naar Boedapest ging was er op de heenweg niets aan de hand en op de terugweg moesten mijn vriendinnen hun koffertje dus in zo’n ding steken en dat scheelde echt één centimeter en toen moesten ze daar ter plekke nog bij gaan betalen!

1 like

Haha vast dankbaar werk! Ik ben normaal de moeilijkste niet en snap natuurlijk dat het grondpersoneel zich ook maar aan de regels houdt, maar dit voelde zo onnodig dat ik er heel flauw van werd.

Maar ik heb er geen klacht over ingediend hoor haha! Krijg je veel van dit soort “onbenullige” problemen voor je kiezen op een gemiddelde werkdag?

1 like

Wow dit heb ik dus meegemaakt. Ik had wel een stoel gereserveerd want op die rij heb ik het minste last van mijn oren/kaken. Nou komt er dus een vrouw met vliegangst die naast haar man wil zitten maar die hadden geen plaatsen gereserveerd. De stewardessen kwamen al vragen of ik wilde wisselen maar ik gaf mijn reden aan voor deze plek en dus was mijn antwoord nee. Immers had ik de plek gekocht en hadden die mensen dat dan ook moeten doen. Komt er even later een stewardess helemaal uit dr plaat gaan tegen mij. Want wie dacht ik dat ik was om niet te wisselen met zo’n bange zwangere vrouw. En als klap op de vuurpijl zei ze “Hoe zou jij het vinden als je zwanger bent en niet naast je man kan zitten??? Als jij straks zwanger wil worden als je later ouder bent.” (Sidenote: ik ben bijna 30). Ik vond dit zó ongepast dat ik rustig zei “Joh, ik vind dit ongepast en blijf hier zitten.” Toen probeerde ze me nog te dwingen door te zeggen dat het vliegtuig dan aan de grond zou blijven maar toen ik zei dat we dan maar niet gingen, kregen die mensen eindelijk een van de (jawel) nog vrije (!!!) stoelen in het vliegtuig.

9 likes

Wow, wat is H&M ineens snel met hun pakketjes :open_mouth: Gisteren besteld en morgen wordt 'ie al geleverd.

1 like

oh wat naar! ik word al boos bij alleen het lezen van je post

Pfoe wat een heftig verhaal. Kreeg er echt een brok van in mijn keel

1 like

Omg ik zit al 2 uur in de auto met een kind met teveel energie. En dit allemaal voor m’n vriend zn werk, omdat hij iets moet uitzetten. En het duurt zo fucking lang, ik irriteer me dood gewoon.