Wat je even kwijt wilt

Jaaa echt super bedankt voor jullie werk!
Wordt echt gewaardeerd. Ik merk ook dat het steeds drukker wordt dus dat bevestigt wel dat jullie goed bezig zijn

6 likes

Echt he… ben wel blij dat ik het nu weet. :joy:

Ben ik nou gek? Waar kan ik emoticons invoegen? Koos er net maar gewoon 1 vanaf mijn toetsenbord (telefoon) maar het werd dit: :slight_smile:ļø Terwijl het die lachende met rode wangetjes moest zijn.

Ik ben ook blij met dit forum. Maar dat heb je denk ik wel gemerkt hehehe

4 likes

Hmmm interessant!
Koop veel dure dingen. Biologisch, glutenvrij enz. Misschien dat dat de trigger is. Ga er eens op letten wat ik koop op dat moment Haha Tnx!

Begin ook steeds meer te wennen. Ik had niet verwacht dat ik het scrollen zo fijn zou vinden!

5 likes

Ik kan gewoon op dat emoticon knopje duwen maar anders kan je : blush : doen of : smile : of : wink : zonder de spaties
Dan krijg je :blush: :smile: :wink:

Hmm ik zit nu op mijn laptop en daar zie ik dat knopje inderdaad!! Op mijn telefoon valt dat weg :relieved:

Goddd nu kies ik ook nog de verkeerde

Ah jammer! Is echt ƩƩn van mijn lievelingsprogramma’s van vroeger!

Ben een workshop aan het voorbereiden met ā€˜leuke’ vragen als: when have you faced a real challenge , tell us a story in which you were successful and blablabla. Maar moest ook aan familie en vrienden woorden vragen die mij omschrijven. Krijg zoveel lieve reacties waaronder ook mindere eigenschappen maar vind dat zelfs leuk om te lezen!

2 likes

Gefeliciteerd :heart::heart:

Love je naam trouwens

2 likes

Ik zit er zó doorheen, zit al maanden te wikken en te wegen wat ik nu precies wil met m’n studie, vind t totaal niet leuk en het lukt allemaal niet
Afgelopen twee weken spookt de hele tijd de gedachte door mn hoofd dat ik wel moet stoppen omdat ik sws niet genoeg studiepunten heb, en ik wil heel graag studeren alleen ik weet gewoon echt niet wat
Ben zo bang dat het weer zo’n aanfluiting wordt net als dit jaar, zo’n teleurstelling

1 like

Mijn zusjes lopen al een paar dagen ā€˜ze willen mee’ te draaien
Ik ben het nu zelf ook aan het luisteren :S :S

2 likes

Wat is het verschil tussen die blauwe en grijze wolkjes naast topics?

Ik weet niet goed wat voor avatar ik wil. Heb hem al 6x veranderd volgens mij. Denk dat ik het voor nu maar bij mijn girlcrush houšŸ˜

Had hem toevallig net gedownload, maar het is een beetje hetzelfde als in je browser, behalve dat er notifications blijven staan op het app icon, als je niet alles aan klikt en wel de app al sluit? Dus heb hem weer verwijderd voor nu.

2 likes

Wat grappig, ik vond dat helemaal niet! ik postte echt ALLEZZZ
maar mooi dat je het hier zo chill vind

3 likes

Ik ben op zoek naar een low key work out vi/ youtube van een minuut of 20. Vooral billen bij en niet te veel springen

Wie heeft de gouden tippppp