Wat je even kwijt wilt

Nou jaaaa, wat een verhaal :scream: ik word er plaatsvervangend boos van haha, wat onnodig als er ook nog plekken vrij zijn? Er wordt soms het hardst gelopen voor de mensen met de grootste mond ipv de mensen die zich netjes aan de regels houden. Zo dom, betaal dan idd lekker zelf voor je stoel als je het zo belangrijk vindt om die paar uur naast elkaar te zitten :unamused:

Heb je het inmiddels verwerkt of ben je er nog boos over? :joy:

Het forum heeft mij echt verpest.
Ik wil nu heel graag een glitterbrief naar mijn exscharrel sturen.
Ook in de hoop zodat zijn vriendin erachter komt wat voor een bedrieger en leugenaar hij is. En omdat het een zak is.

Het lijkt me wel ideaal eigenlijk. Ga ik te ver?

3 likes

Ik weet wel niet meer welke site dat is en of je er een tekstje kan bij achterlaten

Wauw jouw haar is geweldig!!
Doe je er verder nog iets aan of is het van zichzelf zo krullend?

haha weet ik meteen wie jij bent… lol! pannenkoeken he?

2 likes

ik heb ook wel zin in pannenkoeken

@Krabsalade

Godsamme ik dacht ik beloon mezelf vandaag even met nieuwe kleding omdat ik vandaag hard heb gewerkt, kan ik niks vinden in de stad? Doe echt wat verkeerd hoor want kan de laatste tijd niks vinden

1 like

Omg ik ga stuk, ik vind dit

4 likes

Haha zo herkenbaar, ik zeg altijd zo’n, meervoud of enkelvoud. Weet wel dat het fout is maar het gaat er niet in

1 like

Ik straks hier pizza eten http://sottopizza.nl/ :drooling_face::drooling_face::drooling_face: helaas dacht ik van de week dat ik vandaag wel pas om 19.30 zou willen eten??? Dus heb nu maar wat aardappelkroketten in de oven gegooid.

1 like

Oooeh heel lekker daar! Eetse straks!

@quantum haha echt? Jemig dacht dat die inmiddels wel vergeten was!

1 like

@Chief & @Alocasia haha ik word er nog boos van als ik eraan terugdenk. Vooral ook omdat ik het gevoel had dat ze mij probeerde te intimideren, zoals @Indolence ook al aangeeft. Ik voelde mij een beetje stom omdat ik zo op mijn strepen ging staan maar ik zou het toch zo weer doen. Toch voel ik sindsdien niet meer zo de neiging met die maatschappij te vliegen en kies ik sneller voor een andere. Niet dat dat wat uitmaakt maar toch een soort stil protest :joy:.

5 likes

Ohh ik ga zo sushi eten en ben nu al de kaart aan het bekijken :heart_eyes:

7 likes

Dat is echt een van mijn favoriete activiteiten. Zelfs menukaarten bekijken van restaurants waar ik nooit ga eten/bestellen. Zo heb ik net de menukaart van @macklemore ook al bestudeerd :joy:.

7 likes

Hahah ik doe dit altijd. En dat je dan bij een restaurant ben en net doet alsof je de kaart niet al volledig hebt bekeken en allang gekozen hebt wat je gaat bestellen…

7 likes

Bij de slijterij heb ik ze vandaan! Marachino kersen heten ze.

Joe joe toch ook maar hier aangemeld, toch wel meer egf sfeertje

12 likes

Same haha, weet allang wat ik ga eten! En toch straks nog even de menukaart bekijken, just to be sure.

Glas water in 1 keer opdrinken!