Ja en dan toch nog een keer kijken en twijfelen of je wel echt voor die keuze zal gaan, terwijl je het eigenlijk allang weet @Yuul
En nu ben ik wel benieuwd waar je keuze op is gevallen @macklemore?
Ja en dan toch nog een keer kijken en twijfelen of je wel echt voor die keuze zal gaan, terwijl je het eigenlijk allang weet @Yuul
En nu ben ik wel benieuwd waar je keuze op is gevallen @macklemore?
Stuur een brief met dick glitter. Want hij is een lul
Late to the party, maar heeft iemand van het EGF seks gehad met Karsten? Dat geloof ik heul niet. En was vinnie een andere? Ik dacht altijd dat dat een meisje was met een genderneutrale naam. WAT WAT.
Verder zie ik steeds meer namen terugkomen, leuk inserthartjesemoticonwantiksnapdatECHTniet???
Naar aanleiding van de instastory van @anon98052296 wilde ik dus ok een stukje gaan fietsen. Kom er gelukkig bij mn fiets achter dat ik mn bh uit had gedaan en niet meer aan had.
Toch maar even terug naar boven gegaan dus haha
Ik heb altijd op de dag voordat ik weer moet gaan werken zo’n treurig gevoel, dat ik weer moet werken morgen… dat is toch niet normaal? Dat gevoel gaat gedurende de week ook niet helemaal weg.
Klote is dat he, want daardoor is zo’n dag als vandaag ook minder leuk. Want je zit al met je hoofd bij morgen.
Ik heb dat ook. Zie nu al op tegen morgen. Zondagavondblues heet dat toch? Vroeger moest ik altijd huilen, haha. Niet omdat ik school stom vond hoor, maar het idee
Vinnie is een meisje
Tonno en tiramisu, my fave <3
Ik ben een aantal jaar niet echt op vakantie geweest, wel weekendjes weg en nu hebben mijn vriend en ik (eindelijk) een vakantie geboekt. Zo veel zin in!
Maar nu ben ik aan het kijken voor allemaal meuk zoals leuke enkelbandjes en strandtassen
Is iemand toevallig een keer naar Keulen geweest? Zo ja, is het leuk daar en wat heb je daar gedaan? Tips please
Chocolade museum en kerst markt. En ohja ik hem nog een trauma van de Dom.
Een zelfstandige in Den Helder.
Van der Lem aan de Beatrixstraat was het. Maar zijn die dingen niet ergens online te bestellen dan? Lijkt me handiger dan helemaal naar DH rijden haha
Haha ja, ik ken dat ook, en mijn moeder ook. Mijn zusje heeft er ook sterk last van. Een soort overweldigend gevoel van: nu kan ik toch eigenlijk niets leuks meer doen want morgen moet ik weer aan de bak en het werkt echt verlammend voor me.
Mijn moeder zei altijd: zondagmiddag 3 uur, geef me een touw en ik verhang mezelf.
Daar maak ik nog wel grapjes over met mijn zusje. Dan app ik haar: zondagmiddag 3 uur, je weet wat voor een tijd het is hè? en dan appt ze HANGTIME terug en dat maakt het allemaal meer draaglijk. Donkere humor maakt sowieso alles beter.
Tegenwoordig ga ik vaak mijn huis schoonmaken rond 3 uur op zondag, dat helpt ook wel eigenlijk.
Oh trauma klinkt niet echt positief . Kerstmarkt klinkt leuk, denk alleen niet dat die er nu is
Omg Delly City
Een week naar Valencia!
Leeuk! Wanneer ga ja? Ik ga ook in augustus!
Nee, ik ook niet helaas. Dus dat helpt niet echt mee.