Van leven in een tokkiebuurt heb ik echt geleerd tokkie te doen naar die mensen anders krijg je echt niks voor elkaar. Moet dat nu echt afleren nu ik in een nette wijk woon haha 
Ik hield me wel in soms op t egf. Op de laatste 2 weken na dan yolo.
Maar ik vind het hier echt super gezellig.
Je hebt van die mini spelletjes zoals 4 op een rij enzo. Zelfs een mini pool tafel.
Oh kak ik lees nu pas dat je op je telefoon bedoelt.

Ik kijk echt te vaak mijn instastory van mijn citytrip in februari terug. Zo boeiend is ie helemaal niet maar ik word er nog steeds blij van 
Rebecca Louise! Haar enthousiasme is zo aanstekelijk en ze heeft echt zoveel soorten videos. Keiharde cardio maar ook yoga en barre.
Edit: staan allemaal op youtube
Telefoon en/of andere schermen weg om mee te beginnen, haha. Misschien even iets lezen?
Wat ik zelf altijd doe is me concentreren op mijn ademhaling. Niet afdwalen naar andere gedachten, maar gewoon luisteren naar je ademhaling. Meestal ben ik dan binnen een paar minuten weg.

Dat werd eens tijd!
https://youtu.be/vZNUswv5Fng (werkt dit?)
Bij mij werkt dit filmpje. Ik heb het einde nog nooit gehoord in ieder geval
Druk met verhalen maken voor de feestcommissie 
Ik juist het idee dat er minder wordt gepost, plus op mijn telefoon is het een beetje kut
T duurde even maar de feest commissie is gearriveerd
Nou meid, vertel!
Nee, niet geprobeerd 

He wat irritant! Lees een verhaal op Grazia over een buuman die dood was en de verteller had lekkage. Nu wil ik weten hoe het afloopt en dat kost dus 50 cent!? Heeft iemand het verhaal gelezen in de Grazia want nu kan ik niet slapen.
Ik heb hier het gevoel dat er meer in verschillende topics word gepost plus de chat.
En dat het bij egf maar in een paar grote topics veel werd gepost maar de rest van de topics vrij rustig waren.
Hahaha, ik moet alles nog even uitvogelen hoor. Ook met meerdere citaten in berichten (als dat kan etc.). Ga morgen alles even op mijn gemak doornemen.
Haha, nee grapske (alhoewel weer met een 5 jaar jongere toyboy gezoend). Ik zat op het andere forum maar daar wordt weinig gepost en ik mistte toch de vaste forummers heel erg!
Ik wou al een jalapenis voor je painten in het paint de forummer boven je topic.
Met of zonder kwakjemole erop?
Ja zo lastig vind ik het, sluit het werk wat je nu doet wel aan op wat je gestudeerd hebt? En hoe ben je erachter gekomen wat je precies wilde/zocht?
@Krabsalade SnakeVSBlock!! wel heel verslavend