Wat je even kwijt wilt

Leuk! Ik ben daar vorig jaar geweest. Dit leek mij super leuk om te doen, maar wij hadden daar helaas geen tijd voor. Je moet dan wel een auto huren: http://pinterest.com/pin/309270699400205816/?source_app=android

Ook kan je 1 of 2 dagen eventueel naar Barcelona is met de trein 3 uur. Wel op tijd trein tickets kopen, dan zijn ze nog cheap.

En voor in Valencia is fietsen leuk. Je hebt daar een park wat vroeger een rivier was, die is 9 km lang en dan kan je daar door heen fietsen.

1 like

Ja echt super rot is het. Maar op mijn studentenkamer had ik er altijd minder last van? Thuis hangt die sfeer zo met studio sport en dan zit ik in mn eentje aan de eettafel friet te eten haha

omg ik ben echt moe van de warmte

Wij gaan eind juli!

1 like

@Oprah @FrozenFlame Like voor de herkenning. M’n moeder had dat altijd ook. Grappig dat ik met mezelf toen ik jong was had afgesproken dat ik een baan ging zoeken wat ik écht leuk vind. Van m’n hobby m’n werk maken. Ik had met mezelf afgesproken nooit zo te worden. Guess what? Nu had ik ook niet echt concrete hobby’s, dus misschien was het wel een self fulfilling prophecy. :joy:

1 like

Als er met happy end staat niet gaan. Tenzij het je ding is.

18 likes

Delly Zoo, je weet.

Woon er nu niet meer hoor trouwens :joy:

Ben nu de film van Harry en Meghan aan het kijken, een sucker voor dit soort slechte films. Ik vraag me echt af of die prinsen er zelf wel iets van zien en dan zich beklagen over de acteurs die hen spelen.

2 likes

Dan kun jij mij mooi tips geven als je bent geweest! haha :relaxed:

1 like

Ik was gister op een festival en was voor het eerst echt happy met mijn outfit. Joe!

5 likes

Ehm eigenlijk wel maar nu lijkt het natuurlijk alsof ik dat maar gewoon zeg :sob: :sob:

1 like

The one who got away! Ik ben het ook ontvlucht

Waar kijk je deze film?

Ik vind het altijd vervelend dat als iemand iets in het opbiecht topic ZONDER omg iets plaatst. Iemand er dan in een ander topic een omg op geeft.

15 likes

Mijn vriend en ik hadden net seks in de AirBnB terwijl de verhuurder het denk ik wel kon horen, want hij stond in de tuin.

9 likes

Goedzo. Doe alsof je thuis bent!

10 likes

Ik merk dat ik zo weinig aan het forummen ben:(. Twee foras bijhouden is niet te doen maar nu al kiezen wil ik ook niet dus kijk ik op allebei bijna niet. Rare logica.

Ik kijk het via terugkijken op de tv. Dat kan kennelijk met onze programmering.

Helaas kon het niet bij de docu/interview.

1 like

Nou ik hoef dat niet te proberen bij de appie.
9/10 keer gaat bij mij het controleer alarm af.
En die controles zijn altijd goed geweest.
Waarom dan toch zo vaak?

Ik kan hier wel elkeavond komen posten dat ik moe ben en nu al wil slapen. Zo voorspelbaar.
Dus nu ga ik maar even eten scoren en thee zetten en mn boek uitlezen :slight_smile: