Wat je even kwijt wilt

Ik wou al een jalapenis voor je painten in het paint de forummer boven je topic.

7 likes

Met of zonder kwakjemole erop?

6 likes

Ja zo lastig vind ik het, sluit het werk wat je nu doet wel aan op wat je gestudeerd hebt? En hoe ben je erachter gekomen wat je precies wilde/zocht?

@Krabsalade SnakeVSBlock!! wel heel verslavend

1 like

dat mag natuurlijk altijd hahaha

@TantePollewop

Altijd met natuurlijk

2 likes

Met een sombrerotje om de boel lekker warm te houden.

2 likes

@quantum Ff een vraag, is het ook mogelijk om het citaat automatisch te zien ? Want ik druk nu steeds op een knopje en dan verschijnt ie wel (op mijn pc, telefoon niet geloof ik) maar het zou handig zijn als ie al gewoon in het bericht staat.

Heb nu mijn thema aangepast trouwens en nu zie ik wel het hele schrijf vakje voor m’n berichten :smile:

3 likes

Dankjewel! Vind t zo lastig om geen “rekening” te houden met andere mensen omdat ik me sowieso moet verantwoorden en dat wil ik niet

<3

2 likes

Ik heb zin in een aankomend weekend. :heart: Vrijdag oude auto’s enz bekijken op een festival met mijn vriend en de dag erna gaan we onze vakantie boeken.

2 likes

Ah wat fijn dat je er op die manier bent achtergekomen, vaak komt t gewoon door te doen dat je t dan opeens weet wat je wel/niet leuk vindt.

1 like

Oja tuurlijk, snap ik hoor! Vroeg me gewoon af waarom die er niet bij zit. Alle andere hoeven niet maar die blauwe had me wel leuk geleken. Ik ben iig al blij met hoe het nu is! Dankje voor al jullie werk :slight_smile:

1 like

@Twonights goed gedaan, gefeliciteerd!

1 like

Hahahaha ik was een paar weken geleden ook van plan om iedere week baantjes te gaan zwemmen. Uiteindelijk ben ik 1x geweest

4 likes

Na een paar minuten ben ik echt knokout

2 likes

Dit soort filmpjes zijn echt geweldig. :heart:

1 like

Deze ga ik vannacht luisteren in bed.

1 like

Zo veel last van maagzuur. Hadden geen pizza’s moeten bestellen op werk… :worried:

Oja overmorgen zie ik iemand die Dotanverhalen heeft wellicht.

20 likes

Oeps ik dacht dat mijn kat een dode muis aan het opeten was maar bleek een vogeltje zijn. Nu liggen er allemaal kleine veertjes voor mijn kamerdeur.

Ik zie wel liever veertjes dan uitgekotste organen, meestal mag ik dat laatste opruimen namelijk. :nauseated_face:

Is er toevallig iemand die werkt bij Holl.and&B./ de tui.nen?
Telkens als ik mijn decubal producten koop, zijn ze net daarna 2 halen 1 betalen.
Dusss wanneer is de actie weer?
Misschien moet dit in het ‘gierige acties topic’ :grimacing:

1 like