Misschien komen die likes ook deels voort uit het feit dat het een echte echte biecht is en niet een ’ ik heb chips gegeten als ontbijt’ biecht.
Godverdomme
En hoe kom je aan die pot?
Uit het keukenkastje
Hahahaha zon mooie reactie hahaha
Hahaha. En het is nog de waarheid ook
Woensdag worden mijn verstandskiezen eruit gehaald en ik ben best een beetje bang daarvoor. Wel chill dat ik een goede reden heb om thuis te werken of ziek thuis te blijven daarna.
Ah thanks, bedankt voor de tip! Ik ga ook maar vast wat extra boeken in huis halen zodat ik me niet hoef te vervelen haha. En vloeibaar eten, is dat nodig?
Dat heb ook altijd. Na elke vakantie en het weekend. Werkangst. Moet ook bekennen dat ik ben uitgekeken op mijn baan. Maar ga daarom in september weer beginnen aan een master wat wel inhoud dat ik nog 2 tot 3 jaar hier moet blijven werken binnen deze organisatie.
Er is nog nooit iemand geweest die oprecht heeft gezegd; ik ben trots op je.
Dat besefte ik gisteren en toen voelde ik me zo kut
Sterkte! Het kan heel erg meevallen of heel erg tegenvallen. Bij de 1e kant was ik de volgende dag weer aan het werk en ging ik naar de kroeg. 2e kant kreeg ik een gruwelijke ontsteking en ben twee weken ziekgeweest. Maar heb begrepen van mijn tandarts dat ik destijds bij beide keren een uitzonderlijk geval was.
Ik ben zeker ook trots op mezelf! Maar ik zou het ook fijn vinden om het van mijn ouders een keer te horen … ze spreken eigenlijk nooit hun bewondering ergens over uit, als ik iets gedaan heb waar ik zelf trots op ben (goed cijfer etc) krijg ik een simpele ‘‘O oke’’.
Is dit heel raar dan?
Wel goed dat je die master gaat doen! Uiteindelijk kan je dan wel iets zoeken waar je meer voldoening uithaalt.
zeker waar. Was gewoon even een besef momentje op het moment dat ik even niet lekker in mn vel zat.
dankjewel <3
Oohhh zo’n hekel aan de rijdende rechter en dat mr Frank Visser programma… Ik word er echt een beetje agressief van😤
Alte markt en neu markt zijn chill, en het stuk langs de rijn ook Die brug met de slotjes vond ik ook leuk om overheen te lopen
Haha, dat programma is echt mijn guilty pleasure. Love de tokkies die tekeer gaan tegen elkaar.
Ziezo het werd wel tijd voor een nieuwe avatar
Ja en ook een paar oude bekenden!