Wat je even kwijt wilt

Ik doe geen oog dicht met deze keelpijn :confounded:

Ah beterschap! Heb je het vaker? Bij mij houdt mijn kat mij wakker. Heb nog geen oog dicht gedaan, hij is zo aan het miauwen de hele tijd en heeft ook net gebraakt. :frowning: maar ik moet wel over 2 uur uit bed zeg maar :roll_eyes::sweat:

Ja ik! Ik forum alleen op mobiel en via de app vind ik erg handig!!

Ja die soft en oil ruikt heerlijk

Ik heb 2uur geslapen en niet eens aan een gesloten… ik overweeg om mij ziek te melden, want holy fuck. Maar ja dat kan eigenlijk ook niet.

3 likes

Ah ik leef met je mee, zelfde verhaal hier. Maar zit helaas al in de trein naar werk dus het wordt heel veel koffie en vanavond vroeg naar bedje voor mij. :thinking:

Ahh heel veel succes vandaag!! Ik kan niet tegen koffie dus dat gaat mij niet helpen helaas :frowning:

1 like

Haha jezus ik heb geen jas aan gedaan omdat het volgens de app pas ging regenen als ik al op werk was en het plenst hier gewoon, straks nog 10 minuten naar werk lopen :cloud_with_rain: Straks echt natte hond ideeƫn.

1 like

Nee hoor valt mee! Alleen nu sinds gister en het doet wel echt flink pijn en ibuprofen doet niks… uitzitten dus :roll_eyes:
Vervelend dat je kat je wakker houdt, hoop niet dat ie iets ergs heeft ook met dat braken? En succes vandaag op zo weinig slaap!

Ik zit in de trein naast een 16jarige in een trainingspak die naar oud zweet stinkt. Echt top zo in de ochtend :+1:

8 likes

Ohh ja keelontsteking is echt klote! Nee, er zat een haarbal dwars gelukkig.

1 like

Ik ben als eerste op kantoor dus vandaag ben ik de baas

12 likes

@Batalash Nee ik ben het wel haha, inderdaad heel lang niks gepost. Maar doe weer gezellig mee :slight_smile:
Gelukkig zitten hier allemaal oude vertrouwde forummers!

Gister hebben m’n ouders m’n vriend voor het eerst ontmoet, tenminste ik denk dat het nu wel officieel mijn vriend is haha, geloof dat ze hem wel leuk vinden. Beter ook want ik hou hem voorlopig wel

9 likes

Nummer 6 vandaag! En daarna lekker bijkletsen met een collega. :slight_smile:

Wat bedoel je met nr 6? Veel plezier bij je collega

1 like

Yesss zo lekker naar Antwerpen. Is al zo lang geleden dat ik er ben geweest. Iemand nog must do’s? Vooral qua eten bedoel ik dan eigenlijk :joy:.

2 likes

Een donut halen bij hoeked!

3 likes

Ik vind dat ik meer moet bewegen dus heb op mijn vrije dag mijn wekker gezet zodat ik vroeg kan gaan wandelen… Maar nu nog de moed vinden om uit bed te komen😩

3 likes

Even testen hoor maar nu heb ik geloof ik wel 2 citaten.

2 likes

Ik haat die weer app van iPhone echt :rage: kun je echt niet op vertrouwen gewoon
Stiekem verandert hij steeds alles ja zo kan ik ā€˜t ook wel joh

Het zou verdomme gaan regenen

3 likes