Wat je even kwijt wilt

Ok dilemma:
Zal ik zometeen naar huis lopen en morgenochtend weer terug of gewoon fietsen en vanavond nog een uur gaan lopen… nadeel aan het eerste is dat ik morgen dan heel vroeg weg moet en ik ben heel slecht in vroeg opstaan (maar echt heel slecht) en nadeel aan het tweede is dat ik denk dat ik vanavond geen zin heb om weer mn standaard rondje te doen…

jongens hoi ik ga toch maar actief worden op dit forum denk ik :smile: veel meer die herkenbare egf-sfeer
heb jullie gemist

33 likes

Mijn schoonmoeder is nogal lastig en nu viert mijn vriend zijn verjaardag niet en stuurt ze passief-agressieve appjes met ‘jammer.’ :roll_eyes:

5 likes

Oh sorry haha, ik wist niet dat dat ook kon! Nu is het andere al aangemaakt :flushed:

Huh wow @bubbelplastic, ik las jouw berichtje hierboven en opeens poef weg, terwijl ik midden in een zin was haha.

Gewoon meer dan 2000 euro aan loonheffing van mijn salaris en vakantietoeslag af gvrdmm stom

Ik heb mijn scriptie af!!

41 likes

Hoppa!! Lekker bezig

Beste gevoel ooit!! Geniet daar van😀

1 like

Oh wat fijn!

1 like

Welke is betrouwbaarder: weeronline of buienradar? Weeronline zegt dat het voorlopig droog blijft, buienradar niet… :thinking:

Ik heb m gedownload: hij zegt droog! Nu hopen dat het klopt!!

Ik had vanmorgen mijn 1e sollicitatiegesprek en ik dacht eigenlijk dat het slechts een kennismakingsgesprek was maar dat was dus niet zo en 4 uur later werd ik gebeld en nu heb ik een nieuwe baan :D!
(in Rotterdam en dichtbij een station!)

69 likes

Gefeliciteerd!

1 like

Gefeliciteerd! En wat fijn dat het zo snel ging!

1 like

Gewoon als gast? Dat kan zeker hoor, zelfs nog nooit gezien dat mensen 2 outfits hebben!

2 likes

Gefeliciteerd!!

1 like

Ja kan heel goed, heb nog nooit meegemaakt dat gasten zich omkleden.

1 like

Ik had een voucher waarmee je bij smullers een frietje kon halen en drinken en die man keek echt naar me alsof ik de boel probeerde te bedotten. Hij ging zelfs zuchten. Wie is hier nou de snackbar?
Kreeg uiteindelijk gewoon wel mn frietje, maar toen moest ik nog strijden om het feit dat je niet verplicht cola moet nemen maar ijsthee ook mag
Wat een ellende

31 likes

Over 2 uur in jurk en op mijn wielrenfiets naar huis, wss door de regen. TOP DIT en ik wil chocola maar dat heb ik niet en de winkels zijn straks al dicht :rage:

1 like