Wat je even kwijt wilt

Hallooo kick de kilo’s gurl

:joy:

9 likes

Even huilen, ik moet zo naar buiten :frowning:

Ik ben trouwens op weg naar een kijkavond en ik vind het best wel spannend. Mijn vorige twee kamers waren een beetje lucky shots, heb niet moeten hospiteren ofzo. Nu moet ik nog dik een uur in de trein en dan een half uur lopen, maar ik ben ook veel te vroeg

6 likes

Ik heb een boete binnen en ik kan het op dit moment echt echt ECHT niet gebruiken :sob: ik heb zo hard een baan nodig maar de concurrentie in amsterdam is echt achterlijk

Ik ben wit maar ik heb niet het idee dat mensen kijken of erover praten eigenlijk.
Je hoeft zelfbruiner echt niet overal te smeren hoor, het verschil is met het juiste product echt subtiel.

Voor vakantie wil ik mijn benen wel een tintje geven, maar thuis en op kantoor draag ik nooit kleding ver boven de knie en dan vind ik dat gesmeer te veel werk haha.

Ik was aan het fietsen en mijn rok kroop de hele tijd omhoog dus ik trok ‘m zo naar beneden en het zag er een beetje onhandig uit, kom ik precies op dat moment een jongen van school tegen… :’) #lifeofbeingaloser

1 like

Had zojuist weer veel te veel gekocht in de supermarkt, paste niet allemaal in mijn tas en ik hing wat aan het stuur van m’n fiets. Toen zei een vrouwtje, moet je niet doen hoor dan kun je niet remmen en dat is zo gevaarlijk. En toen gaf ze me haar stoffen boodschappentas.
Dat is toch ongelofelijk lief! Heb er zo goede zin van gekregen :hugs:

24 likes

Jij ging naar Tilburg voor die kamer toch? Rijden er wel treinen? Ik hoorde iets over blikseminslag rondom Tilburg.

Volgens mij wel, in de app staat niet dat de trein niet rijdt

he le maal klaar met alle snelle planga grappen

5 likes

O @Rozecoupeschaar is tussen den bosch en ehv!

Moet echt direct denken aan: Have you tried turning it on and off again?

4 likes

Succes! You can do it!

1 like

Ohh gelukkig! Succes dadelijk in ieder geval. Gewoon jezelf zijn, meer kun je niet doen.

1 like

Ja doei zin in chocola HAHAHAHAHA

1 like

Nee, ook bij overgewicht kan je menstruatieproblemen hebben.

2 likes

Ik ben ziek, dus ik kan vanavond niet naar dansles, huilen. ): Had er echt zin in. En iemand draait KEIHARD songfestivalnummers hier, ik kan het woord voor woord verstaan. :roll_eyes::roll_eyes::roll_eyes:

Omg ben net op tijd thuis dan😶

1 like

Echt lief :slight_smile: