Ik weet niet hoe ik moet multiciteren maar bedankt @Kees en @Rozecoupeschaar!!!
Ik had net een wijnproeverij bij mn schoonfamilie en nu zit ik met zo’n intens tevreden en aangeschoten hoofd in de tuin
Pff. Echt een intense dag. Sowieso was alles super hectisch. En toen hielp ik een meisje dat me haar hele verhaal begon te vertellen. Ze was nog heel jong en op papier getrouwd met een man die ze niet kent. En nu wilde ze dus scheiden maar ze was heel bang dat er zich allerlei problemen voor zouden doen. En toen vroeg ik of ze vrienden of familie had die haar konden helpen en ze zei dat ze niemand had. (ik weet niet wat haar verhaal precies is maar ze was nog niet heel lang in Nederland)
Ik vond dat zo verdrietig dat ik haar mijn nummer heb gegeven zodat ze me kan bellen als ze hulp nodig heeft. Toen gaf ze me een knuffel en begon ze te huilen en toen heb ik echt zo vijf minuten met haar in mijn armen gestaan. Echt zo zielig. En ook wel een beetje een gekke situatie omdat dit soort dingen echt totaal niet tot mijn werk behoren maar ik het om de een of andere reden wel altijd aan lijk te trekken.
In ieder geval zijn we nu aan het appen en ik hoop dat dat haar een beetje helpt.
Yepp. Ik heb het idee dat in de zon ik nog extra reflecteer ofzo haha, lijkt het nog erger.
Vroeger vond ik het echt vreselijk, nu denk ik echt whatever. Ik ben niet lelijk en als iemand het daar niet mee eens is kijken ze maar ergens anders naar. Snap ook niet dat mensen er zo van opkijken, volgens mij is toe een flink deel van NL zo wit? Hoe hebben de mensen die zo verbaasd zijn nooit eerder melkflessen gezien?
Al die stomme grapjes over hoe wit ik wel niet ben en of ik niet ziek ben inmiddels al 1000x gehoord. Tegenwoordig zeg ik als mensen vragen of ik ziek ben lekker dramatisch, ja vreselijk en nog besmettelijk ook. Ben je er gelijk vanaf.
Hahaha, dit hoor ik meer IT mensen zeggen.
Omg de trein tussen Arnhem en Nijmegen rijdt niet en net stond er op het bord dat de bus bij perron L zou komen dus daar stond een zieke rij, kwam de bus bij perron K… iedereen die in rij balen natuurlijk maar daarna gebeurde het gewoon nog een keer
Zo kut
Hmm denk dat ik toch maar hier blijf hangen.
lief van je!
Ik heb net voor t eerst couscous met gegrilde groenten gegeten en het was zo lekker! Had nooit eerder couscous gegeten
Helemaal niet actief geweest op beide fora sinds donderdag. Mis het wel, dus ga nu proberen hier in ieder geval wel lekker mee te lezen en posten.
Gefeliciteerd!!!
Eindelijk een account gemaakt hier, het EGF was toch een gemis. Gezellig hier!
Ik begonnen aan la casa de papel en het irriteert me wel enigzins dat ik mijn aandacht er ten alle tijden bij moet houden omdat ik natuurlijk geen Spaans versta. Ik doe graag 40 dingen tegelijk
Echt precies dit! Ik begon aan de eerste aflevering terwijl ik mijn nagels aan het lakken was (favo bezigheid tijdens netflix) en toen had ik al zoveel gemist dat ik het opnieuw zou moeten kijken. Geen zin in. Zo jammerrrr
Is ie al uit? Ik dacht morgen pas!
Ik weet niet of ik ga kijken. Ik geloof dat ik de hoofdrolspeler irritant vind. Het is de irl-broer van Julio uit Grand hotel. Die acteur vind ik geweldig maar zn broer zit op een of andere manier in mn irritatiezone.
Verbaas me soms over hoe lekker ik kan koken. (haha deze heet yum)
Probeer je niets aan te trekken van hun gestaar, echt ik weet dat het moeilijk is, maar de andere opties zijn toch ook niet leuk? Jezelf altijd maar moeten bedekken, zelfbruiner, zonnebank, … Waarom zou je die dingen ondernemen zodat andere mensen niet hoeven te staren naar een witte huid
groetjes van een mede-spook
Je kunt de audio op engels zetten! Kijkt minder lekker vind ik, maar ideaal als je ondertussen met andere dingen bezig bent. @Fukaeri
Ik wil echt even een compliment overdragen voor dit forum, werkt echt als een tiet met een heel aantal fijne functies. Dank!
Ondanks dat het hier ongeveer de hele dag heeft geregend en grijs was voelde het echt al een beetje zo! Door de temperatuur denk ik, alsof het heel hard had geregend na een tropische dag. Kreeg er daardoor ook gelijk zin in.