Wat je even kwijt wilt

@Infidel wat ontzettend lief van je!
@anon98052296 veel succes! Moet je in een groep hospiteren of gewoon in je ‘eentje’?

1 like

Ik heb me aangemeld voor een gratis 7-dagenpas voor de sportschool. Komende week een soort van intake en dan allerlei testen qua conditie enzo. Nou resultaat weet ik waarschijnlijk wel; dood paard haha. Maar zoooo spannend. Halleluja, dat ik dit ooit nog eens echt ging proberen. Denk dat het resultaat van allerlei metingen me tegen gaat vallen, maar hopelijk een mooie opsteker als motivatie. Voel mezelf steeds meer dichtslibben.

11 likes

Ja als je wil! Ik heb toen die van de Tuinen geprobeerd, misschien moet ik het weer een kans geven. Ja dat is echt al heel fijn als je serieus genomen wordt, ben echt een beetje klaar met mensen die het bagatelliseren. Ik word zo verdrietig als ik kijk naar het verschil tussen oude foto’s en nu. Wel echt vervelend van je hoofdhuid zeg :frowning:

Ik zou met de gewone bus gaan. Duurt langer maar is een stuk rustiger. Tenminste hoop ik voor jou

Waar staan die ‘weergaven’ eigenlijk voor die in je profiel staan? Voor hoevaak je zelf op je profiel hebt gekeken of anderen?

Toch gaan fietsen (had het tussenstukje voor mn koptelefoon niet bij me, dealbreaker) en net 1,5 uur gelopen :muscle:t2:

4 likes

Ik heb geen idee, denk dat er wel meerdere mensen zullen zijn. @safkina heeft me net geholpen met de wijnkeuze en nu probeer ik de weg te vinden, hoop dat het goed komt haha

1 like

Neem je wijn mee? Ik heb dat ook een keer gedaan, maar daar had ik echt spijt want was een kut huis. Dus toen was mn avond verpest en ik had ook nog eens geen wijn meer. Daarna nooit meer iets meegenomen :wink:
Hoop dat jij nu meer succes hebt!

Heb trouwens ook wel eens van een huis gehoord dat ze nep hospiteeravonden organiseerden om de gratis drank. Deden ze een half uurtje hospiteren en daarna gezellig huisavond met alle gratis drank, echt te erg!

2 likes

Haha wow dat is wel echt next level skeer, zou zelf dan ook nog wel om snacks vragen als je er dan toch voor gaat

4 likes

Hahaha nou, ik twijfelde. Maar ik heb zelf ooit twee kijkavonden moeten ‘hosten’ en toen waren we 20 euro kwijt voor al de wijn, is nog lang ruzie om geweest binnen het huis, dus ik heb nu maar gewoon een flesje van 3 euro gehaald om ze tegemoet te komen. En als ze er een feestje mee gaan bouwen is dat ook prima, dan poep ik in ruil de wc wel onder

11 likes

Hahaha oh zou me niks verbazen als ze dat ook nog vroegen

@anon98052296 haha goedzo!

Ik ben er denk ik maar ik durf niet aan te bellen
Watje

Ugh, dat klinkt ook heel vervelend!
Wordt er aan die systemen wel gewerkt? (Sorry, nog niet bijgelezen)

1 like

BEL AAN!!

ik heb btw een stappen teller geinstaleerd en die heet Pedo-meter hehehe

12 likes

Heb zin in mcdonalds

1 like

Maak goed duidelijk waar je last van hebt en hoeveel invloed het heeft op je leven. Houd je niet in, want wat voor jou misschien al normaal voelt kan ook heel belangrijk zijn om te vertellen.
Succes!

1 like

@Henk Die gebruik ik ook op aanraden van mijn huisarts. Ook vanwege haaruitval. Ik heb al er sinds mijn 10de met perioden last van. Deel komt dan weer terug, deel ook niet, vind het nog altijd moeilijk dat het niet meer zo’n volle bos haar is als ik ooit had. Mijn huisarts nam het gelukkig wel heel serieus, ook wat het met mij deed en niet alleen naar het lichamelijk kijken. Bloed was goed (te laag ijzer.) Ik mocht ook een doorverwijzing naar de dermatoloog maar de huisarts gaf wel aan dat die er waarschijnlijk ook heel weinig mee kon omdat het geen directe oorzaak scheen te hebben. Maar de vitaminen lijken echt te helpen. Haar is mooi gezond en ook weer voller. Maar herken het probleem en ook hoe verdrietig je je er doorkan voelen.

3 likes

Hup aaaanbellen! Ze zullen sowieso blij zijn met je wijn. En als ze jou niet willen zijn ze gewoon stom!

Ik ben echt al zo erg weer toe aan weekend! Nog 4 dagen :sweat:

Zal ik eerst de pistache macaron of gezouten karamel macaron opeten? De vragen des levens hoor jongens.

2 likes

Sowieso niets van aantrekken. Ik draag gewoon jurkjes en rokken hoor. Net mijn witte benen vol blauwe plekken en zichtbare aders. Ik ga het niet warm hebben voor andere mensen

1 like