Ik kan geen fatsoenlijke bikini vinden. Bij h&m vond ik een met high waist broekje, maar dan hangt mn kont er helemaal uit aan de onderkant. Is dit normaal? Of ben ik preuts?
De gezouten karamel macaron!
(alleen met een andere naam)
Hehe jezusmina 2 uur later en ik ben op Nijmegen Centraal! Wat een drama, na 1,5 zijn er pas NS-bussen ingezet. En ik wilde inderdaad heel graag met t streekvervoer maar dat deed natuurlijk iedereen dus dat was zooo druk
Was wel echt heel grappig want op gegeven moment werd er omgeroepen dat de NS-bussen kwamen, alleen kwamen die bussen op het perron waar ook normale bussen kwamen. En toen kwam er een extra lange Duitse bus, dus iedereen dacht dat ie naar Nijmegen ging en pas toen iedereen erinzat (ik ook) hebben we gevraagd of ie daadwerkelijk naar Nijmegen ging, niet dus
Bij ons in de buurt is een bijennest gevonden en verwijderd Ik moest denken aan @quantum en de bijen.
Ik heb net iemand die ik al lang niet meer heb gesproken een berichtje gestuurd en nu ben ik zenuwachtig dat ik geen reactie krijg. Heb heel kinderachtig mijn telefoon ver weg gelegd dat ik hem niet zie of hoor
Hahaha dat laatste hahaha.
Ik hoorde inderdaad dat het een enorme chaos was.
Deze naam is iets makkelijker haha
Nee, waarom?
Aah dat is echt heel naar. Is omdat je studie niet leuk vind dat je te weinig studiepunten haalt of ligt het probleem ergens anders?
Ik snap dat je het daar naar je zin hebt. Ik ben er vier dagen geweest met mān moeder en ik voelde me er zo thuis. Had nooit verwacht dat ik me in het buitenland zo fijn en veilig zou voelen. Het voelde een beetje als Antwerpen. Het was er ook prachtig! Ik herken mezelf in je laatste zin en weet hoe het voelt. Mocht je ooit nog terug in Nederland eindigen en mocht je er behoefte aan hebben, mag je me altijd een pb sturen.
Ja, als het nou wespen waren. Er stond ook dat het volk zesduizend bijen groot was. Vet veel
Morgen mān baby/fretje inslapen⦠En ik ben ook nog eens betrokken bij de sectie en onderzoek. Heb al in tientallen dieren moeten snijden, maar ik denk dat ik morgen wel ga instorten.
Aaah wat rot en moeilijk zeg! Veel sterkte
Och, wat verdrietig. Heel veel sterkte.
Oja. Maar ik vind het altijd zo zielig, zeker nu het niet goed gaat met de bijen. Gaat het een keer wel goed met een volk, worden ze verwijderd.
Gewoon trots op zijn. Als mensen tegen mij zeggen dat ik wit ben zeg ik met een grote glimlach ja he dank je!
Sterkte
Ahh nee wat rot! Heel veel sterkte.
Jeetje heftig, arme jij en baby. Lekker nog knuffelen als dat kan. Sterkte morgen.