Deze naam is iets makkelijker haha
Nee, waarom? 
Aah dat is echt heel naar. Is omdat je studie niet leuk vind dat je te weinig studiepunten haalt of ligt het probleem ergens anders?
Ik snap dat je het daar naar je zin hebt. Ik ben er vier dagen geweest met mân moeder en ik voelde me er zo thuis. Had nooit verwacht dat ik me in het buitenland zo fijn en veilig zou voelen. Het voelde een beetje als Antwerpen. Het was er ook prachtig! Ik herken mezelf in je laatste zin en weet hoe het voelt. Mocht je ooit nog terug in Nederland eindigen en mocht je er behoefte aan hebben, mag je me altijd een pb sturen. 
Ja, als het nou wespen waren. Er stond ook dat het volk zesduizend bijen groot was. Vet veel 
Morgen mân baby/fretje inslapenâŠ
En ik ben ook nog eens betrokken bij de sectie en onderzoek. Heb al in tientallen dieren moeten snijden, maar ik denk dat ik morgen wel ga instorten.
Aaah wat rot en moeilijk zeg! Veel sterkte
Och, wat verdrietig. Heel veel sterkte.
Oja. Maar ik vind het altijd zo zielig, zeker nu het niet goed gaat met de bijen. Gaat het een keer wel goed met een volk, worden ze verwijderd.
Gewoon trots op zijn. Als mensen tegen mij zeggen dat ik wit ben zeg ik met een grote glimlach ja he dank je!
Sterkte 
Ahh nee wat rot! Heel veel sterkte.
Jeetje heftig, arme jij en baby. Lekker nog knuffelen als dat kan. Sterkte morgen.
Ah zo lief van je! <3 Ik denk dat je haar hiermee al veel geholpen hebt door alleen al naar haar te luisteren
Het valt op dat ik meer moet scrollen dan op egf. Mijn vriend zegt nu steeds âzit je weer te scrollenâ in plaats van âzit je weer op dat forumâ. Hij snapt er sowieso niks van en vraagt zich regelmatig hardop af waarom ik het zo interessant vind wat vreemde mensen te vertellen hebben hahah.
Waarschijnlijk is hij nieuwsgierig en wil hij gewoon weten waar al die vrouwen het toch over hebben.
Haha mijn vriend ergert zich meer aan het nieuwe forum dan aan EGF, hij vindt dat ik er ânu nĂłg vaker op zitâ en dat ik er tijd mee verspil. Bepaal ik toch zelf
Had vandaag een workshop over âmy life purposeâ and âwhat drives meâ. Klinkt beetje zwerig en vaag maar het was echt heel goed. Nieuwe inzichten over mezelf maar ook over andere mensen in mijn groep en gewoon mensen in het algemeen. Kwam vol energie de meetingroom uit terwijl het best wel een zware dag was!
Ik heb een nieuwe baan 
Aahw sterkte.