Ah zo lief van je! <3 Ik denk dat je haar hiermee al veel geholpen hebt door alleen al naar haar te luisteren
Het valt op dat ik meer moet scrollen dan op egf. Mijn vriend zegt nu steeds âzit je weer te scrollenâ in plaats van âzit je weer op dat forumâ. Hij snapt er sowieso niks van en vraagt zich regelmatig hardop af waarom ik het zo interessant vind wat vreemde mensen te vertellen hebben hahah.
Waarschijnlijk is hij nieuwsgierig en wil hij gewoon weten waar al die vrouwen het toch over hebben.
Haha mijn vriend ergert zich meer aan het nieuwe forum dan aan EGF, hij vindt dat ik er ânu nĂłg vaker op zitâ en dat ik er tijd mee verspil. Bepaal ik toch zelf
Had vandaag een workshop over âmy life purposeâ and âwhat drives meâ. Klinkt beetje zwerig en vaag maar het was echt heel goed. Nieuwe inzichten over mezelf maar ook over andere mensen in mijn groep en gewoon mensen in het algemeen. Kwam vol energie de meetingroom uit terwijl het best wel een zware dag was!
Ik heb een nieuwe baan
Aahw sterkte.
@ClaireCharlotte ja hij is zeker nieuwschierig haha op het egf ging hij wel eens kijken wat er allemaal op stond en raden wie ik was. Alleen de naam van dit forum kent hij nog niet en dat vind hij irritant.
@Who wij zitten allebei thuis veel op onze telefoon en laptop tijden Netflix ofzo dus hij kan er niks van zeggen Zit hier ook meer op dan egf.
@L.C gefeliciteerd!
Je hebt ons
Ik voel me echt niet lekker en weet niet wat ik moet doen? Volgens mij is het gewoon stress maar ik weet ook niet hoe ik daar NU vanaf kan komen? heb al een paar weken last van hartkloppingen, vooral op het moment dat ik rustig zit of in bed ga liggen. En nu heb ik er dus heel veel last van en voel ik me alsof ik een beetje dronken ben, wat draaierig en ik zie wazig en het voelt alsof ik alles meemaakt alsof ik in een film zit en het voelt zo mega naar en het wordt alleen maar erger.
Wat vervelend! Misschien wat ademhalingsoefeningen doen? Ik vond zelf Headspace ook wel fijn op dat soort momenten
Wat ontzettend rot en verdrietig. Heel veel sterkte!
Hahaha
Gefeliciteerd!
Heb net zoân fucking lekkere quiche gemaakt. De laatste quiche die ik maakte mislukte en toen moest ik huilen, maar ik ben nu niet meer getraumatiseerd.
Hoe ging je tentamen?
Ik heb je een pb gestuurd! Ik weet niet zeker hoe zichtbaar dat is op dit nieuwe forum, dus ik vermeld het nu ook even zo
Ja gelukkig wel!
@anon98052296 Hoe ging het?
Waarom nemen jullie wijn mee tijdens een kijkavond? Omdat ze tijd voor jou vrijmaken ofzo? Ik heb nooit op kamers gewoond, dus weet er niks vanaf.
Hahaha heb net mn kamer schoongemaakt en vond serieus papiertjes van paaseitjes onder mn bed