Zijn ze niet door een imker verwijderd aka verplaatst?
Mijn macbook is nu al 2 keer zomaar ineens uitgevallen deze avond Nu ben ik doodsbang dat ie kapot gaat want ik kan echt geen nieuwe betalen. Mijn oplader is ook alweer verbogen na echt 3 maanden weer of zo, dus die doet het alleen als ik hem vast hou⦠Weer ā¬80 euro weg
Jeeeej. Per 1 juli loopt mijn bijbaan af en nu kan ik morgen op gesprek komen voor vakantiewerk. Dus als dat goed loopt heb ik in ieder geval tot (tot en met?) september werk en misschien voor langer. Het is in ieder geval iets! Want meennn wat is het lastig om een bijbaantje te vinden als je al bijna 25 bent.
Een nieuwe start lijkt altijd ook eng, maar achteraf ben je soms opgelucht / blij dat je het hebt gedaan. Je kan ook baby-steps maken en eerst je baan veranderen. Als het dan nog niet helemaal lekker voelt kun je altijd nog emigreren. Of is de reden dat je buiten Tsjechiƫ / Praag zoekt dat de banenmarkt niet zo aantrekkelijk is?
Ik ben een beetje aan het opletten met eten (wil meer spier, minder vet en gewoon wat beter eten), maar vandaag zo gezond gegeten dat ik nu nog 600 kcal moet eten en ik zit vol en heb niets met zoveel kcal in huis⦠Firstworldproblem haha
Ik heb afgelopen vrijdag en zaterdag gesport en ik heb nog steeds spierpijn! Echt erg haha.
Ze hebben het nieuwsbericht nu aangevuld zie ik. Inderdaad een imker, die ze ook heeft meegenomen naar de imkerij. Gelukkig!
Het was gezellig, met een leuk huis! Echt hele leuke huidige bewoners, had ook echt wel een klik met ze, vooral de jongens, maar dat moet ook maar wederzijds zijn natuurlijk!
Ik neem zelf wijn mee omdat ze je wat te drinken aanbieden en vaak ook te eten, en als je voor 11 meiden drinken moet verzorgen is dat best veel, dus dan vind ik het wel netjes om wat mee te nemen! Ik was uiteindelijk de enige en ze vonden hem allemaal lekker.
Hopelijk is morgen het weer rustig en kan mān vriend toch zān verjaardagscadeau innen, zelf eventjes vliegen in zoān vliegtuigje haha
@Swelgje bedankt voor de tip!! Ja het is prijzig maar ik heb het er wel voor over, het beheerst best een stuk van mn leven helaas. Ja mijn ijzer is ook altijd aan de lage kant maar niet tĆ© laag. Ik ga het proberen en blijf hoop houden ļø
Dat van mn schildklier zou ik ook nog kunnen overwegen inderdaadā¦
Thanks. Ik ga van de week ook aan mn arts vragen of ik deze mag slikken.
Haarprobleem is herkenbaar
Ouwe slettebak.
Nee maar leuk dat het fijn was. Hopelijk kiezen ze jou anders sturen we een glitterbrief.
Ja sorry ze waren echt knap en eentje keek me aan dus had al bijna mn beha uit
Maar toen zei die dat ie ging samenwonen en toen dacht ik o ok
Heb hem wel 3 high fives gegeven natuurlijk
Hahahaha. Misschien had je wel je bh uit moeten doen. Dan was ieh vast daar gebleven.
Mijn god, ik heb volgende week een vrijgezellenfeestje. Krijg net de kosten ervan te horen; 70 euro!! Volgens mij vergeten ze dat er ook arme studenten tussen zitten. Of ben ik nu een zuurpruim?
Ik heb een webwinkel en ik heb me nog helemaal niet verdiept in die avg bullshit. Ik wil gewoon ontwerpen en laat me verder met rust, maar zo werkt het allemaal niet helaas
Morgen toch maar eens wat uitzoeken.
Gewoon iets op je site zetten van eh " Wil je privacy dan moet je niet in meerdijk gaan wonen."
Wow, dat is wel heel veel. Ook nu ik een baan heb zou ik dat echt veel geld vinden. Beetje aso vind ik het zelfs van de mensen die het organiseren om zoān bedrag te vragen/zoān dure activiteit te organiseren. Je wil uiteindelijk toch dat de meeste mensen komen en met zoān bedrag denk ik niet dat dat lukt.