Wat je even kwijt wilt

Ik ga morgen aan de rest van mijn team vertellen dat ik ontslag heb genomen en ik vind het best spannend.

6 likes

Mijn moeder is boos omdat ik haar reep chocola heb opgegeten.

Ja mens, dan moet je dat ding ook niet in de keuken leggen. #allesisvoorpollewop

18 likes

Oh jezus. Nou goed om te weten ga ik vast sparen want een vriendin is verloofd. Vind het wel echt veel hoor!

Hahahha dit heb ik ook wel eens gehad

1 like

Ik zit bij Mijnwebwinkel en ik moest wel een of ander ding accepteren maar ik moet even uitzoeken of daar dan alles mee is gedaan of niet.

Gelukkig minder erg dan verwacht :sweat_smile:.
Ik ben er slecht met stress om gaan, dus tentamens zijn altijd een dingetje

Een webshop met geboortekaartjes enzo. Daarom, weetje ik ben opgeleid om creatief te doen en ik raak compleet in paniek van dit soort stomme onzin. Maar goed ik ga me nog wel verdiepen deze week.

1 like

Ik zou persoonlijk wel aangeven dat je je zorgen maakt. Zeker zoals je haar nu omschrijft, zou ze er wel baat bij kunnen hebben dat iemand voorzichtig probeert er iets over te zeggen. Zeker lijkt het me voor jezelf ook niet fijn als je moet doen alsof je blij voor haar bent.

1 like

:slight_smile: - nvm

@lula @bertie ja ik vind het lastig want het is dus voor lunch, een activiteit en avondeten. Maar dus ook voor de lunch incl 3 drankjes en diner incl. 4 drankjes. En ik denk dat ze daar de mensen voor zichzelf hadden moeten laten bepalen. Want ik drink bijvoorbeeld al niet zoveel. Zou me zo al 10 euro schelen misschien.

En kijk het is voor mn schoonzusje dus daar heb ik het dan uiteindelijk wel voor over. Maar als ze verder van me af had gestaan had ik het niet gedaan. Ik studeer nog gewoon, woon op mezelf dus daar is het soms al de eindjes aan elkaar knopen. En ik ben niet de enige daarin. Vind dat daar wel wat meer rekening mee gehouden had kunnen worden. Mijn vriend gaat dan naar het vrijgezellenfeest van de groom to be, en dat kost hem maar 32 euro.

In de NS app staat dat de trein waar ik nu in zit niet rijdt?? We zijn al bijna bij het eindpunt???

3 likes

Mijn vriend en ik zijn echt grote eters als het om avondeten gaat en we werken met zn tweeen wel een gerecht voor 3-4-5 personen weg, maar vandaag heb ik gewoon restjes over voor mijn lunch morgen :sunglasses: Nu voel ik me een hele succesvolle adult

9 likes

Ik heb toch nog maar even een bestelling bij asos geplaatst. Nu mag ik van mezelf even een tijdje niet meer online bestellen, want 90% past niet of is lelijk en moet terug en dat kost zoveel moeite.

@anon68622085 heb je al een aangetekende brief gestuurd? Of eerst incassobureau proberen?

Het probleem ligt vooral bij mezelf, heb weinig motivatie en veel lukt me niet. Maar lastig om te zeggen waar t precies aan ligt, had denk ik ook gewoon hele andere verwachtingen van de studie…

Waaaarom ben ik klaarwakker? Moet morgen weer vroeg op😧

Ik mocht van mezelf hier pas wat posten als helemaal bijgelezen was, maar het gaat zo snel haha!

En nu kan ik niet slapen omdat ik een airfryer wil haha

4 likes

Same :expressionless:

Ik zou denken dat je met een rechtmatige vordering bij een incassobureau terecht kan! Maar sorry, dit is niet m’n sterkste kant :stuck_out_tongue: Ik zal kijken of ik iets nuttigs kan vinden

1 like

Weet je of er bij de start van het huren een opnamestaat is gemaakt? En wat er bij inspectie achteraf precies is vastgesteld?