Wat je even kwijt wilt

Misschien vergroot het je kansen als je een wetsartikel noemt bij je verhuurder? Volgens mij gaat het om deze:

224

Dus als de verhuurder geen volledige beschrijving van de staat heeft sta je denk ik gewoon in je recht. Je kunt ook nog het juridisch loket (als je daarvoor in aanmerking komt) of je eventuele rechtsbijstandverzekeraar inschakelen

1 like

Ik had opeens gekke hersenactiviteit en wist niet zo goed hoe het in z’n werk gaat wanneer er in het koningshuis mensen uit de kast komen. In het bijzonder Amalia. Dus ik googel het en warempel, iemand heeft er een artikel over geschreven: https://www.deduplomaat.nl/artikel/2016-12-16-wat-als-prinses-amalia-lesbisch-is

20 likes

Vooral ook hoe ze bij ā€˜Regina’ komen

1 like

Queen Bee Regina George duh! :joy:

2 likes

Oh ja natuurlijk :geek:

Godverdomme, ik dacht dat ik mn blaasontsteking onder controle had maar nu heb ik koorts en pijn in mn linker zij en weer continue drang om naar de wc te gaan :tired_face: dit wordt een lange nacht

Noooooo, vind dat echt het ergste wat er is. Sterkte!!!

1 like

Blijkbaar zat hij hier ook onder een account. Stelde me in dit topic diverse vragen. Ineens herkende ik manier van schrijven. Dat hij respectloos, obsessief, manipulatief en alles was wist ik al wel. Hij heeft een vreemde kant. Dit had ik echter niet verwacht.
Gelukkig zijn zijn accounts hier geblokkeerd en gebant. Voelt wel alsof ik weer m’n vrijheid op het forum kwijt ben. Maar ik wil geen nieuwe naam aannemen, tenminste, dat denk ik nu.

Ik ga nergens op in nee, dan houdt het vast een keer op…

1 like

Ik ga zondag naar Den Bosch zin in

1 like

Heb je geen andere containers in de buurt? Je kunt als het goed is met je pas naast je hoofdcontainer ook een aantal reservecontainers openen, dan moet je even iets verder lopen, maar ben je er wel van af.

1 like

Hahaha de tijd om te forummen
13:30-16:30 forum
16:30-22:00 werken
22:00-04:00 forum

4 likes

Ik heb mn ouders 2 van die bijenhotels laten kopen en zaadjes die ga ik van de week even planten. Wist er nooit echt iets vanaf maar ben echt geinspireerd geraakt

3 likes

Oke ik vind die onweer recht boven mn huis niet zo chill.

Joehoe brein hallo waarom ben ik al een uur wakker😔

Wat zijn dit voor onchristelijke tijden…?

2 likes

Moeeee :frowning:

Mijn verstandskiezen gaan er over een uur uit en ik ben zenuwachtig. In de verwijsbrief staat dat ze er allemaal uit moeten, maar ik hoop toch niet dat ze er allemaal tegelijk uitgaan :scream: Al ben ik er dan wel meteen vanaf…

Note to self: nooit meer horrorverhalen googlen.

Het regent hier, maar heb ondanks dat toch super last van allergieƫn :unamused:

@Guilty heftig! Hopelijk krijg je nu wat meer rust.2

1 like

Ik kwam om 00.00 thuis van werk, maar heb de hele nacht wakker gelegen en nu ben ik nog steeds klaarwakker. FML.