Wat je even kwijt wilt

Haha wat gebeurt er. Ik ben maar uit bed gegaan en nu heb ik al gedoucht, mijn make-up tasje uitgezocht en schoongemaakt, het konijn eten en drinken gegeven en de was opgevouwen. Normaal kom ik rond deze tijd écht met pijn en moeite uit bed om te gaan werken.

Gadver. Ik heb mijn koffie verkracht door er een zoetje in te gooien.

2 likes

Pfff ik heb vannacht echt zo slecht geslapen, heb er moeite mee nee. Straks eerst een half dagje stage en vanmiddag een sollicitatiegesprek. Daarna gelukkig de rest van de dag + morgen vrij. Dus nog even volhouden!

Naar de volgende container lopen? Edit: of klagen bij de gemeente elke keer dat het vroegtijdig vol is, hier komen ze het dan legen vaak en als dit regelmatig gebeurd zullen ze mss wel meer of grotere containers neerzetten. Je woont in een nieuw gebouw toch? Dan kan het best zijn dat er gewoon meer afval is dan ze verwacht hadden bij het plannen van containers enzo.

1 like

Mehhh slecht geslapen en nu helemaal geen zin om te werken

@paraplu idd, wat @tuula zegt, doe maar voorzichtig, klinkt alsof het richting nierbekken gaat en dat is geen pretje! Al wel antibiotica gekregen? Sterkte!

Wow dit vroeg ik mij precies af laatst, maar dan over het Engelse koningshuis :ok_hand:

1 like

Er wordt op mijn universiteit (nouja, op welke niet eigenlijk) weer flink bezuinigd en ik was gisteren bij een protestavond en ik ben wel echt hoopvol over hoeveel, en ook relatief veel nieuwe, studenten er waren. Toch nog even een klein pleidooi hier: als er studenten, promovendi of andere universiteitsmedewerkers zitten hier die zich zorgen maken - hou WO in actie dan in de gaten (bijvoorbeeld op www . wo in actie . org)!

Ik krijg elke maand weer een mailtje dat mijn NS account geblokkeerd is omdat iemand te vaak heeft geprobeerd in te loggen. Uiteindelijk de NS een bericht gestuurd want ik werd gek (voor het eerst in mn leven mn Twitter account gebruikt), blijkt dat ik dus ook ooit op mijn NS account had ingelogd op de reisplanner app. En dat wachtwoord verandert niet mee als je het ooit aanpast, maar de app geeft dus ook nooit een melding hiervan terwijl ie dus wel regelmatig op de achtergrond met dat oude foute wachtwoord inlogt waardoor mijn account steeds geblokkeerd werd :roll_eyes::roll_eyes:

Ach nee :slightly_frowning_face: waarom?

Virtual hug <3

Er hebben zo te zien wel meer mensen slecht geslapen :frowning: ik wil vanavond ook lekker vroeg naar bed maar waarschijnlijk ben ik dan over mn slaap heen en lig ik weer tot 01:00 te internetten

Wáárom ben ik gister nou niet gewoon op tijd gaan slapen? Nu de dag doorkomen op standje zombie.

Hopelijk lucht het een beetje op :slight_smile:

Elke dag kijk ik hoopvol of ik mijn belastinggeld al heb.

Elke dag weer een teleurstelling

3 likes

Dat is voor een vrijgezellenfeest een vrij normaal bedrag, zelfs aan de lage kant. Ik ben op 4 vrijgezellenfeesten geweest en was op allemaal minstens dat bedrag kwijt, vaak meer. Neemt niet weg dat het veel geld is, hoor, maar (vaak) twee activiteiten, uit eten en stappen kost nou eenmaal best wat.

1 like

Same…

Ik heb ook al zo slecht geslapen :disappointed_relieved: Ik ben best wel bang voor onweer, als kind ben ik altijd bang gemaakt door mijn broer dat het in zou slaan in ons huis. En gisteren was dus op tv dat een heel huis was afgebrand door blikseminslag. Halve nacht niet kunnen slapen…

Hm ja kan ik me voorstellen maar dit is maar 1 activiteit en het stappen zit er nog niet eens bij in haha. Daar zou dan weer een nieuw potje voor gemaakt moeten worden voor de mensen die dan nog meewillen.

1 like

@littlenumbers @WilderMind Ik moet juist betalen en heb gisteren de acceptgiro binnen gehad… Dus hopelijk betekent dat dat jullie je geld snel krijgen ook…!

Ah dat is altijd balen. Mweh. Ja heel veel mensen hebben het allang gekregen, gaat blijkbaar nogal random en totaal niet dat hoe eerder je het invult hoe sneller helaas.