Mijn god nog steeds nachtmerries van gisteravond. Ik was pas kwart over 12 thuis van een vergadering dus heel blij dat ik eindelijk mn bed in kon. Loop ik de slaapkamer in, loopt er een gigantisch keverachtig iets op mn plafond. Had zoiets nog nooit gezien, zeker 3 cm, beetje langwerpig en donkerroodachtig van kleur. Nouja zoiets hoeft ik niet boven mn hoofd als ik slaap dus hij moest weg. Maar mijn bed is best laag dus ik moest alsnog een beetje springen om m dood te kunnen meppen met mn vliegenmepper. Mepte ik dus niet hard genoeg, viel dat ding naar beneden en kon ik hem niet meer vinden
Wilde meteen mn bed doorzoeken maar iets in mij zei dat ik eerst ff de spiegel moest checken om zeker te zijn dat ie niet op mij zat (al wist ik vrij zeker dat dat niet zo was). Kijk ik in de spiegel, ZIT IE OP MN RUG
En toen heb ik m heel stoer van me afgeslagen en doodgemept.
En sinds ik vanmorgen wakker werd zie ik overal hallucinaties van vieze kevers en voel ik gekriebel, dus ik ben er nog niet helemaal overheen. Misschien helpt deze ikschrijfhetvanmeafophetforum-therapie.

)

. Ben weggelopen naar een andere coupe.