Wat je even kwijt wilt

Ja, ik las het later. Je zou nog aan de organisatie kunnen vragen waar het bedrag vandaan komt, dan begrijp je misschien beter waarom het niet goedkoper kon. Vergeet ook niet dat jullie gezamenlijk voor de bruid betalen, dat bedrag telt natuurlijk ook mee in het totaal.

Shit onze vaatwasser is kapot. Kost geld enzo, maar het irritantste vind ik nog dat we nu even met de hand moeten gaan afwassen. Dat heb ik nog nooit gedaan sinds ik op mezelf woon.

3 likes

Ik zit in de trein, komt er toch een horde kinderen binnenlopen. Klassenuitje :cold_sweat: Ik wil rustig wakker worden!

1 like

Oh oké… Ik dacht dat dat wel een beetje op hetzelfde moment gebeurde :persevere: Hopelijk krijg je het dan toch snel!

1 like

Welkom in mijn leven. Gruwelijke hekel aan afwassen.

Gisteravond deed mijn internet het ineens niet meer ā€˜no internet, secured’ :mad: Zo irritant. Ben maar vroeg gaan slapen en nu doet ie het weer yesss.

Dankje! Jij ook @crazyvibes!
Vanochtend meteen ha gebeld, kuurtje ligt klaar voor me en mn vervanging voor werk komt er ook zo aan gelukkig dus zo lekker naar huis mn bed in

Ik vind het geluid van nagels knippen zo walgelijk. Als het in het openbaar gebeurt (vaak in het ov) hoor ik het altijd gelijk, voel me dan gelijk heel naar en geĆÆrriteerd haha.
Nu zit ik op een flexwerkplek en blijkbaar is een collega gewoon haar nagels aan het knippen? Dit kan toch echt niet of stel ik me aan? Ik wil haar niet aanspreken omdat ze niet van mijn afdeling is maar kom op, doe dat lekker thuis?

1 like

Mijn god nog steeds nachtmerries van gisteravond. Ik was pas kwart over 12 thuis van een vergadering dus heel blij dat ik eindelijk mn bed in kon. Loop ik de slaapkamer in, loopt er een gigantisch keverachtig iets op mn plafond. Had zoiets nog nooit gezien, zeker 3 cm, beetje langwerpig en donkerroodachtig van kleur. Nouja zoiets hoeft ik niet boven mn hoofd als ik slaap dus hij moest weg. Maar mijn bed is best laag dus ik moest alsnog een beetje springen om m dood te kunnen meppen met mn vliegenmepper. Mepte ik dus niet hard genoeg, viel dat ding naar beneden en kon ik hem niet meer vinden :flushed: Wilde meteen mn bed doorzoeken maar iets in mij zei dat ik eerst ff de spiegel moest checken om zeker te zijn dat ie niet op mij zat (al wist ik vrij zeker dat dat niet zo was). Kijk ik in de spiegel, ZIT IE OP MN RUG :scream: En toen heb ik m heel stoer van me afgeslagen en doodgemept.

En sinds ik vanmorgen wakker werd zie ik overal hallucinaties van vieze kevers en voel ik gekriebel, dus ik ben er nog niet helemaal overheen. Misschien helpt deze ikschrijfhetvanmeafophetforum-therapie.

19 likes

Huh wat? Walgelijk, dat vind ik echt niet normaal nee. Dat ze dr nagels vijlt als er een haakje ofzo aan zit.

1 like

Geen idee, maar ik zou inderdaad beginnen met bellen. Je moet ook wel eens op controle toch? Als dat binnenkort is, misschien dan meteen even vragen.

1 like

Ik heb dit een paar jaar geleden laten doen, ik was langs gegaan en gevraagd aan de assistente hoeveel dat ongeveer zou kosten. Ik weet niet meer precies hoeveel, maar het was niet duur! Deed ook geen pijn. Zou gewoon even bellen en vragen!

1 like

Nee wat vervelend! Kan hij snel gemaakt worden of is het een groter onderliggend probleem? En ook: wat een luxe dat je nooit hebt hoeven afwassen sinds je uit huis ging! :scream: Gevalletje you don’t know what you got till it’s gone :sweat_smile:

Bah wie doet dat nu in het openbaar. Krijg er de rillingen van.

1 like

Brr wat een verhaal! Klinkt als een meikever! Daar is het wel het seizoen voor en die zijn idd verbazingwekkend groot. (Ik kan wel zeggen dat ze in principe niets doen, maar dat verzacht het trauma vast niet haha! :see_no_evil:)

2 likes

Ook @WilderMind Wij hebben 1 maart direct belastingaangifte gedaan. Mijn man heeft zijn deel begin mei al ontvangen en ik wacht nog steeds op mijn deel :expressionless:

Nee ik verwachtte ook niet dat ie me zou aanvallen ofzo haha, maar was gewoon goor. Ik ging btw meikever googelen (tip: don’t) en dat was het idd!

1 like

Ha sorry haha, had even moeten waarschuwen dat het zo ingezoomd de veenmol onder de kevers was :’)

3 likes

Hahahah dat is een vrij accurate omschrijving ja :joy:

ha, je bent er, leuk!! :heart_eyes::grin:

1 like