Wat je even kwijt wilt

Lekker uitgeslapen, kom ik beneden… ligt er een hele waslijst van mijn moeder om te doen. Prima, ik zeg ook altijd dat ze het moet zeggen als er iets moet gebeuren. Maar ze is er over een half uur en eigenlijk moet het dan wel af zijn… oke GO GO GO!:muscle:

1 like

Dit is zo goor! Ik heb t ook een keer meegemaakt in de trein en ik zweer dat ik die nagels zo zag wegspringen :face_vomiting:. Ben weggelopen naar een andere coupe.
Ik vind het ook echt niet ok om dat op je werk te gaan doen. Te ranzig voor woorden.

2 likes

Op de scooter?

1 like

Ik heb mn nagels gisteren gelakt en er zit nu al weer een chip op een nagel.

Heel de week zijn we al aan het klussen, schuren, verven en witten. Maar ik ben het zo zat dat ik mij in de slaapkamer heb verstopt met koffie en een donut. Even rust hoor.

3 likes

So unfair! Misschien voornamelijk omdat ik dat geld stiekem gewoon al heb uitgegeven enzo… :roll_eyes:

1 like

Gelukkig doet hij het weer nadat ik hem twintig keer aan en uitgezet heb. Waarschijnlijk wel een teken dat hij terminaal is, het is een tien jaar oude IKEA.

Ik weet het, het is een luxe :sweat_smile:

Zo hatelijk. Of als je je dekbed erin hebt staan.

2 likes

Daarom lak ik mijn nagels altijd 's ochtends, 's avonds gaat het geheid fout :sweat_smile:

1 like

Ik heb mezelf voorgenomen om vanaf mijn verjaardag - want zo ben ik, mooie startpunten kiezen - hier wat meer aandacht aan te gaan besteden. Ik vind het vaak wel lekker makkelijk, geen make-up en kleding die eigenlijk niet meer zo hip/mooi is, maar het maakt inderdaad zo’n verschil voor je eigen gevoel en zelfvertrouwen!

3 likes

@Oprah en @Jeg

Welk kanaal ( van de tarotkaarten) is het?
Ik heb laatst gezocht maar die vrouw praatte zo langzaam

Ik heb dit probleem ook een keer gehad en toen nog een keer gebeld, situatie uitgelegd en toen konden ze het ineens direct activeren :roll_eyes: Dus wellicht het proberen waard?

Ik ben echt ontiegelijk werkontwijkend gedrag aan het vertonen. Eigenlijk heb ik een miljoen dingen te doen maar ik ben in een ze zoeken het maar uit bui. En ik heb gisteren de hele avond gewerkt/vergaderd en daardoor het forum niet bij kunnen lezen dus ik vind dat ik dat nu onder werktijd mag inhalen. Oke doei

Ik ga vanavond kijken. Heb nu cursus tot 5 :frowning:

Ik moet surveilleren bij mijn studie en het moet dus stil zijn, maar alles is opeens heel grappig en nu verveel ik me want ik kan alleen maar in “saaie” topics kijken :frowning:

9 likes

Reistabletje innemen van tevoren (Primatour o.i.d.), zorgen dat je voorin kan zitten. Als het mogelijk is, zelf rijden, anders aan de bestuurder vragen of hij er rekening mee kan houden. Niet lezen of op je telefoon zitten, goed naar buiten kijken. Dit zijn mijn tips als niet-wagenziek persoon, anderen kunnen je vast beter helpen!

Raampje open of airco aan, beetje frisse lucht helpt ook altijd. Doet de rest maar een trui aan hoor.

1 like

Nou het vliegen van mijn vriend kon doorgaan, was wel kort maar hij was wel blij dat ik het cadeau gedaan had dus girlfriend points :heavy_check_mark:
Al zijn we nu in de blauwgele winkel en heb ik mezelf permanent op een lelijke bank geparkeerd. Ik kan niet meer haha

3 likes

Net nieuw ondergoed gekocht, bij het weghalen van de verpakking heb ik al meteen in 1 string een gat gemaakt. Lekker bezig…