Wat je even kwijt wilt

Hahah nee op een kivik zie ik. Echt een lelijke rode bank van alsnog 225 terwijl ie in de koopjeshoek staat maar hij zit tenminste zacht.

Ik sta in de ANWB winkel om wegenkaarten te scoren. Dit geef ik een 7 op de schaal van geitenwollensokken burgerlijkheid.

11 likes

Lief dat je ernaar vraagt! Het is goed gegaan, hij heeft er gelukkig maar twee uitgehaald. Moet nog een keer terugkomen voor de andere kant. De verdoving is nog steeds niet uitgewerkt dus ik heb nog nergens last van (behalve een dikke wang en een beetje hoofdpijn). Heb net wel twee uur liggen slapen :grimacing:

Ik vind het zo lullig dat er op dat soort moment niemand is die even naar je toekomt en je er op attendeert. Laten wij met zijn allen afspreken dat we dat wel doen als iemand in zijn ondergoed staat.

3 likes

Haha ik ga afrekenen, dus ik leg mijn kaarten van Scandinavië op de toonbank, roept dat mens door de halve winkel: “Oooh ga je naar Scandinavië?”
Nee Rita, ik ga naar Sri Lanka, deze kaarten haal ik puur en alleen voor wanneer we de verkeerde afslag nemen.

Maar daarna ging ze wel heel lief nog wat goede tips geven en kreeg ik nog een gratis handig reisgidsje van Noorwegen mee, dus het is haar volledig vergeven.

32 likes

Ik heb echt zo’n hekel aan het huishouden. Als alles gedaan is vind ik het altijd heerlijk dat het huis weer schoon is, maar ermee beginnen vind ik zo moeilijk. Ben het al een uur aan het uitstellen ook echt zonde van m’n tijd.

6 likes

Pff ben echt jaloers haha. Als ik full time ga werken zou ik ook zonder twijfel iemand inhuren ervoor. Lijkt me zo heerlijk.

Sowieso snap ik niet wat mensen leuk vinden aan deze winkel. De eerste 10 minuten is het nog oké maar al dat slenteren is echt killing met knieklachten. Nu zit ik maar in een rolstoel te wachten tot mijn vriend zijn geweldige keukenkast aan het samenstellen is.

1 like

Love alle nieuwe eigen emojis, zo schattig :barefoot::tongue::sleep:

5 likes

Man man heb ik me nu net toch een lelijk geboortekaartje gekregen! Er staat een dinosaurus op en een kind dat uit een ei komt en het lijkt getekend door een 9-jarige

16 likes

Ik heb in mijn hoofd mijn vakantiegeld al 3 keer uitgegeven en tegelijkertijd wil ik het heel graag overboeken naar mn spaarrekening zodat die ook weer wat voorstelt.

2 likes

Er was gisteren een man op mijn stage waar ik zo’n medelijden mee had (loop stage in een zkh). Hij lag zo hulpeloos in bed en in een flits dacht ik: ah, zo zou mijn vader er ook uitzien als hij ziek zou zijn :frowning:️ En plots besef ik dan ineens dat mijn ouders ook niet het eeuwige leven hebben en dat ik niet weet wat ik zonder ze moet? Als ik er nu weer aan denk kan ik gewoon spontaan gaan huilen. Ik snap echt niet waar dat ineens vandaan kwam.

Overigens prijs ik mezelf ontzettend gelukkig met het feit dat ze er nog zijn en wil anderen ook niet voor het hoofd stoten hiermee.

Vantevoren goed eten kan ook helpen! En zorgen dat er een beetje frisse lucht in de auto komt.

1 like

Hoe kom jij daar aan??

Test :barefoot: jeeej

1 like

Ik ben echt veel te nieuwsgierig. Kun je de naam niet even afdekken en een foto plaatsen? :grimacing:

Ondanks dat ik het heel jammer vind dat onze grote egfgroep uit elkaar is gevallen en dingen hoe dan ook anders zijn, vind ik het wel heel leuk en mooi om te zien dat menig zich weer bij elkaar heeft verzameld, hier, maar op het andere forum net zo goed ook.
Vind ik cool.

12 likes

oh my god wat lieeeef :inlove::x3:

3 likes

Wat is groen en beweegt maar langzaam?

Een inerwtje.

3 likes

Waar ik nu werk werk ik nog niet zo heel lang en ik ken veel van mijn collega’s nog niet zo goed. Daar komt bij dat ik nogal socially awkward ben. Maar we hebben de komende tijd zoveel uitjes (4 in 1 maand) en ik zie er allemaal zo tegenop. Ik ben niet zo goed in koetjes en kalfjes en dan loopt ik er een beetje buiten, want iedereen die elkaar goed kent heeft al een eigen groepje enzo.
Bijv. laatst was een baas jarig en trakteerde hij taart in de vergaderzaal, en dan zit iedereen al in groepjes met elkaar te kletsen en vind het zo moeilijk om ergens bij te gaan staan. Fladder dus maar beetje ongemakkelijk rond en hou het na 5 min voor gezien.
Ik moet eigenlijk tijdens de lunch er gewoon een keer bij gaan zitten maar zie daar zo tegenop. Lunch dus nu best vaak achter m’n computer.
Vind het ook wel jammer dat er niemand is die me een beetje op sleeptouw neemt ofzo. Dat doe ik namelijk andersom wel als er iemand nieuw is op een plek waar ik al langer werkte.

Was ik maar makkelijk in de omgang hahaha :rolleyes::cry:

3 likes

Ik snap m niet :exploding_head:

2 likes