Wat je even kwijt wilt

Ik stopte ipv het oortje het gedeelte wat in je mobiel moet in mn oor. Gaat lekker vandaag.

8 likes

inertie = traagheid in het natuurkundes :grin:

@Honey nogmaals suuuuuper bedankt voor dat documentje wat je had gestuurd afgelopen weekend. Heeft me gisteren echt geholpen!

1 like

Ooh haha ja dat verklaart het want ik heb echt nul verstand van natuurkunde :grin:

1 like

Hehe hier!
weg

En dan vooral dit :confused::o_o:
weg

15 likes

Noooo, arm kind

Hoe weet jij wat ik denk…

1 like

wow zoooooooo lelijk

Wel lekker genderneutraal

4 likes

dafuq

Hahahahahaha wat is dit. En de afzender heeft ook gewoon zijn/haar naam eronder gezet? Dit moet toch een grap zijn?

Edit: oh wacht, dit is voor de geboorte van een kind van iemand anders :sweat_smile:. Jeetje, nu lijkt het net alsof de moeder zich associeert met een t-rex…

1 like

Ja, ik misschien wel! Wat is de prijs? Wil je zelf niet meer gaan?

Ik heb vrijdag tentamen en sta nog steeds op 1 uur studeren van zondag, ik heb gewoon echt geen zin en heb nu besloten dat ik maar een stukje ga wandelen :roll_eyes:

Ok!

@lapzwans Inderdaad heel jammer dat er niet wat collega’s zijn die je meevragen. Dan is het wel heel moeilijk om ergens aan te sluiten. Kun je een directe collega die je wel aardig lijkt niet eens vragen wat ze doet voor lunch en eventueel of je mee kunt?
Waar ik nu werk doet iedereen maar wat voor zichzelf voor de lunch. Ik lunch dus ook altijd achter mijn computer en ga daarna maar een rondje lopen, heel soms met een collega. Vind dat echt jammer. Op al mijn vorige werkplekken waren er groepjes die lekker samen gingen lunchen en waar je als nieuweling werd meegenomen. Maar daar was ook een bedrijfsrestaurant, misschien scheelt dat ook.

1 like

Ohja lil fashion burgertrut over here heeft birkenstocks gehaald bij de aldi. Tipje

8 likes

Ik heb geen zin meer om te werken. Ga morgen naar Barcelona dus ben echt aan het aftellen. Zou zoveel beter zijn als ik nu alvast beetje ga voorwerken zodat ik de achterstand van volgende week een beetje kan beperken maar natuurlijk kan ik dat nu niet opbrengen :pensive:

5 likes

Mijn vriend hanteert “wifey wants, wifey gets” tijdens m’n zwangerschap. Duuuuus nu rijden we naar de mcdonalds in Duitsland voor een Pita Mac en een McChicken deluxe :heart:

49 likes

Yes t word mooi weer dit weekend. Pretty princess in het wild 2.0

7 likes

Echt een onverwachts leuk dagje met m’n moeder gehad. 2 shirtjes en een jurkje gescoord, ik ben blij!:blush:

13 likes