Ik heb mn scriptie ingeleverd zojuist! Duim allemaal even voor me aub !!!
Pff ik voel me beroerd⦠Klote stress
Zin om geld uit te geven.
Echt top die yara x fred espadrilles
Oh wow zonde. Ik zat er echt net nog naar te kijken want zo mooi maar prijzig.
Ik heb eindelijk iets van mijn to-do lijstje af kunnen strepen waar al ik heel lang tegen op zag
Nu nog de rest en ik ben helemaal voldaan!
Ja dat is wel een goede inderdaad. Nu staat āie eigenlijk wat te laag. Vind het gewoon zo stom dat ik er zo onzeker van wordt. Moet het ook eigenlijk vaker doen. Nu rij ik eigenlijk elke dag dezelfde routes.
jeeej ik heb eindelijk een nieuwe laptop! Moet wel even wennen, ben van 11 naar 14 inch gegaan. Vind m groot man!
De kwaliteit is inderdaad veel slechter dan de normale versie. Toevallig hadden @Freya en ik ook allebei al klachten. Ik heb de mijne geretourneerd en een paar uit de reguliere collectie gekocht.
@Grey Ja het is echt heel zonde! Ik wil ze graag houden, maar zoveel geld voor zulke kwaliteit is echt zonde!
@anon18225511 misschien moet ik dat ook maar doen!
Oooohhh ja gadver⦠het is weer mooi weer he, dan stinkt iedereen. Ik vond het in de stad ook alš·
Ik voel me zo beroerd, ik ben echt in tijden niet zo ziek geweest Maar weer naar bed dan.
@anon18225511 @Aguamenti Zoo jammer! Een paar jaar geleden had Fred ook Leopard espadrilles, toen niet gekocht en nog steeds spijt van, dus ik wilde deze graag. Maar ik ga ze niet opnieuw kopen, nu ik dit lees.
bij de manfield hebben ze lookalikes
Inderdaad! Ik dacht even tijd doden en kijken, maar schrok best wel van hoe alles wat ze zei klopt op dit moment in mijn leven.
Dus ben nu licht obsessed en kan niet wachten tot 1 juni de volgende horoscoop online komt
Ik haat samen lunchen juist. Vind dat echt ff me-time tussen alle gesprekken met klanten in. Met collegaās praat ik wel tussendoor tijdens werk of bij de vrijmibo
Yess zo lekker Indiaas afhalen. Zoveel zin in .
Waaaaah ik ben echt even zo blij! Binnenkort loopt mijn bijbaan op bij een kledingwinkel en was op zoek naar iets nieuws voor gelijk daarna. Nu had ik vandaag een sollicitatiegesprek bij een restaurant, waar ik morgen een telefoontje voor krijg. Maar nu werd ik net gebeld voor een sollicitatiegesprek bij een andere kledingwinkel!
2 sollicitaties eruit gegooid en gelijk 2 gesprekken! Straks kan ik nog kiezen.
Ik zit in de trein en zoān ANWB koppel heeft het hele gangpad dicht gebouwd met koffers en wordt vervolgens ook nog boos als iemand daar over struikelt. Sommige mensen moeten ze echt een OV verbod geven.
Als het een goede vriendin van je is kun je het niet maken niet te speechen. Zo zou ik dat opvatten in ieder geval! Maar ik hou daar wel heel erg van. Wat je ook kunt doen is haar even apart nemen voor je cadeautje.
Verder heb ik zo een werkuitje maar volgens mij zijn die meiden allemaal een beetje saai