Wat je even kwijt wilt

Ik ben bezig met solliciteren want heb heel erg hard een baan nodig maar het is alleen maar drama en ellende. Voel mij een incompetente kneus en mijn familie helpt niet bepaald om mij beter te laten voelen. Ik verstuur dagelijks ±10 sollicitaties en zij vinden het nog niet genoeg UGH

1 like

Moeilijke vraag wel vind ik. Ik heb denk ik best veel goede vrienden. Mijn vriendinnen groep bestaat uit 7 meiden en we staan altijd voor elkaar klaar en doen ook veel met z’n allen samen maar ook apart (dus met 2 of 3) zegmaar.

Dan nog 3 “beste(klinkt zo stom) vriendinnen waar ik ook het liefst mee naar festivals en feestjes ga omdat hun nooit zeuren en meer houden van een goed feestje dan mijn andere vriendinnen.

En dan nog de gezamenlijke vriendengroep van mijn vriend en mij bestaat uit ongeveer 34 mensen, dat is super veel maar stuk voor stuk staat ook iedereen altijd voor elkaar klaar. Toen bijvoorbeeld de vader van een van de meiden was overleden was iedereen die werk af kon zeggen oid gekomen en met verhuizen of wat dan ook komt iedereen die kan ook echt helpen. (2 random voorbeelden) Dus dat noem ik dan weer ook wel vrienden en ken de meeste al 8 jaar of langer. Omdat we bijna nooit met alle 34 tegelijk bij elkaar zijn, maar toch zien we iedere week eigenlijk wel mensen van die groep al is dat de ene week maar 1 stel en de andere week met uitgaan zijn we met 25 ofzo. Ik hoop dat dit te volgen is hahah.

En heb ook nog veel collega’s waar ik ook mee ga stappen of uiteten etc maar vind het moeilijk waar die dan weer onder vallen. Ik ben zelf ook wel echt een mensen-mens en wil het liefste iedere dag/avond/weekend wat doen. Drankjes, feestje, uitgaan, terassje, bioscoop tot bij iemand thuis bordspellen spelen.

Dusja waar het oo neer komt is dat ik gewoon mega sociaal ben denk ik. Als ik het zo lees begin ik mezelf af te vragen hoe ik het doe en snap ik dat ik altijd moe ben :joy:

Bedenk me nu dat ik ook nog veel mensen ken in de kroeg waar mijn stiefmoeder werkt en mijn vader mee dingen organiseert maar dat vind ik dan kennissen en zou hun omschrijven als ‘iemand die ik ken’.

4 likes

Was het een veenmol? :open_mouth:

1 like

Dit klinkt echt als de hel voor mij haha :sweat_smile: Maar ik heb ook niet voor niks bijna geen vrienden (wat ik prima vind trouwens)

3 likes

@anon98052296 hey als je geen kamer kan vinden in tilburg mag je de mijne wel overnemen hoor? Het is alleen wel in breda

Er werd mij gevraagd of ik een presentatie voor +/- 50 mensen wilde houden en ik heb vandaag ja gezegd, terwijl ik het echt eng vind om te presenteren. Shit. Nja het helpt me misschien wel om mn angsten te overwinnen

13 likes

Joh komt wel goed!! Maar bedankt!
Ik heb al logeerplekjes

1 like

Super goed! Snap dat je het eng vindt maar achteraf valt het mee en ben je blij dat je het gedaan hebt!

1 like

Dankjewel! Ja, denk dat ik achteraf ook heel blij en trots op mezelf ga zijn. Ik vind presenteren voor 10 mensen al kut, dus gaat nog wat worden. Mijn moeder zei btw dat ze super trots op me is, echt leuk haha :slight_smile:

4 likes

Nee joh is niet stom, daar heeft volgens mij iedereen last van in het begin. Ik heb al 5 jaar mijn rijbewijs en kan nu ongeveer anderhalf jaar zeggen dat ik chill rijd. Gewoon blijven oefenen!

Neehoor je bent echt niks verplicht. Als je niet wil speechen speech je niet. Als je vriendin je goed kent snapt ze dat heus wel

5 likes

Goedzo! Gewoon goed voorbereiden en dan komt het tijdens de presentatie echt wel goed!

1 like

Ben zo ongelofelijk moe, twee hele slechte nachten gehad en nu moet ik het toch nog volhouden tot half 10. Kan niet wachten om in bed te gaan liggen.

Wel graag nog een paar graden koeler, als ik toch aan het klagen ben.

Ik haat migraine :frowning_face:
Stomme is dat ik nu ook weet waarom de laatste tijd vaker en het is deels mijn eigen schuld. Nog irritanter.

Omg ik las wat is een veenmol. Had bijna mn elle girl geschiedenis boek erbij gepakt.

9 likes

wat dan??

ik heb ook echt hoofdpijn de afgelopen dagen en ik heb dus het gevoel dat het bij mij komt omdat ik MINDER suiker heb gegeten, ben echt verslaafd aan snoep

Hahah nou weet niet hoor, ik bereid me altijd goed voor voor presentaties maar alsnog vind ik het best eng en kan het helemaal fout gaan. Nja ik zie het wel, ga vooralsnog wel goed voor bereiden ja

1 like

Stay hydratedddd

2 likes

Ik vind het zo kut dat het eigenlijk meteen weer vies is. Het liefst doe ik ook de laatste was met de kleren die ik aan heb erin, anders heb ik meteen weer was :face_with_hand_over_mouth::roll_eyes:

2 likes

Ik ben sinds kort aan het letten op dat ik gezonder eet en kcal aan het tellen (om mezelf gezonde porties enzo aan te leren), maar gisteren dus te weinig gegeten. Daarnaast ook te weinig water en slecht geslapen. Die laatste twee zijn bij mij een beetje standaard, dus ik moet echt beter gaan letten op genoeg eten.
Zat ruim 600 kcal onder mijn goal gisteren en zat daar al een beetje mee (wil niet echt afvallen, vooral de verhouding spier/vet veranderen) en vandaag dus echt slap en migraine. Besefte me dat sinds ik aan het tellen ben ik vaker migraine weer heb, dus ik denk dat het volgt op dagen waar ik veel sport en te weinig extra eet.

Maar dat is dus wel een beetje een gokje, ben ook weer toe aan mijn b12 shot, dat helpt ook niet mee. Kan alleen niet prikken met migraine dus dat moet morgen maar.

Edit: Van minder suiker lijkt me trouwens ook best logisch, je lichaam moet daar echt weer aan wennen volgens mij!