Wat je even kwijt wilt

@anon98052296 hey als je geen kamer kan vinden in tilburg mag je de mijne wel overnemen hoor? Het is alleen wel in breda

Er werd mij gevraagd of ik een presentatie voor +/- 50 mensen wilde houden en ik heb vandaag ja gezegd, terwijl ik het echt eng vind om te presenteren. Shit. Nja het helpt me misschien wel om mn angsten te overwinnen

13 likes

Joh komt wel goed!! Maar bedankt!
Ik heb al logeerplekjes

1 like

Super goed! Snap dat je het eng vindt maar achteraf valt het mee en ben je blij dat je het gedaan hebt!

1 like

Dankjewel! Ja, denk dat ik achteraf ook heel blij en trots op mezelf ga zijn. Ik vind presenteren voor 10 mensen al kut, dus gaat nog wat worden. Mijn moeder zei btw dat ze super trots op me is, echt leuk haha :slight_smile:

4 likes

Nee joh is niet stom, daar heeft volgens mij iedereen last van in het begin. Ik heb al 5 jaar mijn rijbewijs en kan nu ongeveer anderhalf jaar zeggen dat ik chill rijd. Gewoon blijven oefenen!

Neehoor je bent echt niks verplicht. Als je niet wil speechen speech je niet. Als je vriendin je goed kent snapt ze dat heus wel

5 likes

Goedzo! Gewoon goed voorbereiden en dan komt het tijdens de presentatie echt wel goed!

1 like

Ben zo ongelofelijk moe, twee hele slechte nachten gehad en nu moet ik het toch nog volhouden tot half 10. Kan niet wachten om in bed te gaan liggen.

Wel graag nog een paar graden koeler, als ik toch aan het klagen ben.

Ik haat migraine :frowning_face:
Stomme is dat ik nu ook weet waarom de laatste tijd vaker en het is deels mijn eigen schuld. Nog irritanter.

Omg ik las wat is een veenmol. Had bijna mn elle girl geschiedenis boek erbij gepakt.

9 likes

wat dan??

ik heb ook echt hoofdpijn de afgelopen dagen en ik heb dus het gevoel dat het bij mij komt omdat ik MINDER suiker heb gegeten, ben echt verslaafd aan snoep

Hahah nou weet niet hoor, ik bereid me altijd goed voor voor presentaties maar alsnog vind ik het best eng en kan het helemaal fout gaan. Nja ik zie het wel, ga vooralsnog wel goed voor bereiden ja

1 like

Stay hydratedddd

2 likes

Ik vind het zo kut dat het eigenlijk meteen weer vies is. Het liefst doe ik ook de laatste was met de kleren die ik aan heb erin, anders heb ik meteen weer was :face_with_hand_over_mouth::roll_eyes:

2 likes

Ik ben sinds kort aan het letten op dat ik gezonder eet en kcal aan het tellen (om mezelf gezonde porties enzo aan te leren), maar gisteren dus te weinig gegeten. Daarnaast ook te weinig water en slecht geslapen. Die laatste twee zijn bij mij een beetje standaard, dus ik moet echt beter gaan letten op genoeg eten.
Zat ruim 600 kcal onder mijn goal gisteren en zat daar al een beetje mee (wil niet echt afvallen, vooral de verhouding spier/vet veranderen) en vandaag dus echt slap en migraine. Besefte me dat sinds ik aan het tellen ben ik vaker migraine weer heb, dus ik denk dat het volgt op dagen waar ik veel sport en te weinig extra eet.

Maar dat is dus wel een beetje een gokje, ben ook weer toe aan mijn b12 shot, dat helpt ook niet mee. Kan alleen niet prikken met migraine dus dat moet morgen maar.

Edit: Van minder suiker lijkt me trouwens ook best logisch, je lichaam moet daar echt weer aan wennen volgens mij!

Nope. Ik drink als ik niet oplet maar 500 ml ofzo per dag. Heb een app om me te motiveren meer te drinken (Plant nanny, drink je te weinig gaat je super schattige plant dood), maar gisteren dus niet genoeg gedronken.

3 likes

Mijn vriend heeft dit ook. Hij slikt soms Valdispert wat een beetje helpt om rustiger te worden. Bij hem komt het van hypochondrie en hyperventileren daardoor, misschien bij jou ook? Heb hem vandaag mee naar de huisarts genomen want het werd echt erg. Ha wou niet eens luisteren naar zijn hart, want mensen van in de 30 die dit voelen hebben geen hartaanval. Dus toen gingen we weer naar huis :slight_smile:

1 like

Ik heb echt een massive to-do lijst afgewerkt (van de oven schoonmaken tot dweilen tot was opruimen tot pakketjes terugsturen/ophalen tot rijles, het maken van een kasboekje in excel, tot het doen van boodschappen en nouja jullie snappen het). Hoef alleen nog het moeilijkste te doen vanavond… sporten. Al maanden niet meer geweest maar nu staat het echt als enige nog open. Hoop dat ik de motivatie op kan brengen…

4 likes

Supergoed! Sporten gaat je ook lukken, bedenk hoe goed je je daarna voelt. You can do it :muscle:t2:

1 like