Wat je even kwijt wilt

Nope. Ik drink als ik niet oplet maar 500 ml ofzo per dag. Heb een app om me te motiveren meer te drinken (Plant nanny, drink je te weinig gaat je super schattige plant dood), maar gisteren dus niet genoeg gedronken.

3 likes

Mijn vriend heeft dit ook. Hij slikt soms Valdispert wat een beetje helpt om rustiger te worden. Bij hem komt het van hypochondrie en hyperventileren daardoor, misschien bij jou ook? Heb hem vandaag mee naar de huisarts genomen want het werd echt erg. Ha wou niet eens luisteren naar zijn hart, want mensen van in de 30 die dit voelen hebben geen hartaanval. Dus toen gingen we weer naar huis :slight_smile:

1 like

Ik heb echt een massive to-do lijst afgewerkt (van de oven schoonmaken tot dweilen tot was opruimen tot pakketjes terugsturen/ophalen tot rijles, het maken van een kasboekje in excel, tot het doen van boodschappen en nouja jullie snappen het). Hoef alleen nog het moeilijkste te doen vanavond… sporten. Al maanden niet meer geweest maar nu staat het echt als enige nog open. Hoop dat ik de motivatie op kan brengen…

4 likes

Supergoed! Sporten gaat je ook lukken, bedenk hoe goed je je daarna voelt. You can do it :muscle:t2:

1 like

Is trance muziek nog steeds DJ Tiësto, Armin van Buuren enzo? Of is het tegenwoordig anders?

Omg die app ga ik downloaden!

1 like

Ik heb 1 echte vriendin, twee goede school vriendinnen en daarnaast 7 internetvriendinnen (waarmee ik al 5 jaar bevriend ben en via GS ken).
Heb dus echt weinig vrienden, doe echt iets verkeerd in mn leven

1 like

Hahaha ja precies dit. Mijn vriend is sinds hij thuis kwam ook al twee keer naar de wc geweest voor nummer twee. Rot op ik heb het net vanmiddag schoongemaakt :mad: :mad:

4 likes

Hij werkt voor mij aardig goed! de plantjes zijn echt heel schattig en als je niet goed drinkt gaan ze steeds zieliger kijken tot ze doorgaan :tired_face:

1 like

De lul!!1

3 likes

Ja, als je al de hele tijd moet praten kan ik me dat wel voorstellen.

Mijn motivatie om te leren vanavond is dat ik zo een reep Tony mag halen. Als die witte framboos weer op is gaan er gewonden vallen in de ah👹
Niks komt tussen mij en mijn verdiende eten

9 likes

Ik heb net een tas kleren gepast van de h&m
Alles in een vlaag van hebberigheid besteld en echt niks past
Ik ben daarom ook wel echt out of shape, heb ook nog nul zomerkleren maar dit is wel heel erg hahaha

O weet iemand hier of je ook collegegeldkrediet aan kan vragen als je je collegegeld in één keer betaald?

Ik ben filmpjes van MAVO 4 aan het kijken voor mijn fiscaal recht tentamen van vrijdag en nu snap ik het allemaal wel :geek:

8 likes

Ik heb een collega die me na zijn eerste werkdag een knuffel gaf als afscheid. De volgende dag deed hij het weer en toen vroeg ik of hij altijd met iedereen knuffelde. Toen antwoordde hij ‘nee alleen met mijn vrienden’, waarop ik vroeg of we dan vrienden waren. Toen zei hij heel verbaasd ‘ja?’.

Nouja, mijn definitie van vriendschap heeft wat meer nodig dan dat haha. Ik heb een hoop mensen waar ik eigenlijk niet van weet of het echt vrienden zijn. Het zijn wel mensen waar ik veel mee deel en waar ik gehecht aan ben, maar ik heb best moeite met relaties aangaan en onderhouden. En ik merk dat ik daardoor altijd een soort afstand voor mezelf inbouw. Ik doe bijvoorbeeld heel graag dingen voor anderen maar vind het onmogelijk om om hulp te vragen of hulp te accepteren. Ik denk dat dat wel iets is dat tussen mij en vriendschap in staat.

10 likes

Wat naar zeg. Heel veel sterkte. Ik ken het gevoel (vorige week hoopte ik nog dat ik dat ik gewoon stilletjes in mijn slaap zou sterven door de nieuwe vriendin van mijn ex) en het is een cliché maar dit gevoel gaat over.
Het is kut en het is zwaar maar het wordt beter. Wees lief voor jezelf!

1 like

Over vriendschap gesproken. Ik heb dus een collega, vrouw van bijna 60 en niet super ontwikkeld, waar ik super goed mee kan opschieten. Het is wel grappig want we verschillen enorm van elkaar maar het is altijd mega gezellig.
Nu gaan we straks samen naar de Schouwburg.
Ik heb echt een vreemd sociaal leven. Gisteren zat ik op mijn moestuin met een kind uit mijn straat. Die kwam ik tegen en ze wilde met me mee. Toen hebben we een uur in de zon met een kat zitten knuffelen.
Misschien ben ik ook wel gewoon meer geschikt om een oud mens te zijn.

29 likes

Misschien even alles uitzoeken wat er nog meer op zijn naam staat of wat dan ook. En dan alles in 1 bericht aan hem vragen. Dan weet je zeker dat het de laatste x is.

2 likes

Ik vind dat juist heel cool, vrienden van allerlei leeftijden hebben! Heb het ook wel een beetje door mijn hobby, waar gewoon mensen van 16 tot 65 zitten. Daar zijn er ook bij die ik echt als vrienden beschouw.
Edit: sorry dit was eigenlijk voor @Infidel

1 like