Heb je al overwogen om gewoon een heel nieuw abonnement af te sluiten? Alsof je een nieuwe bewoner bent zeg maar. Dan kunnen zij de lijn overnemen en kan je ex het abonnement opzeggen
Nee haha, maar een meikever is bijna net zo erg
Je zal eerst moeten onderzoeken waarom het niet lukt denk ik. Dat kan natuurlijk met allemaal verschillende factoren te maken hebben. Maar ik ken je natuurlijk niet persoonlijk dus is lastig om je advies te geven. Maar een studie doen zonder enige motivatie en vol twijfels doen is meestal niet haalbaar. Misschien is het dan ook niet de juiste studie voor je. Zie jezelf wel in het werkveld werken waarvoor je zou afstuderen of ook niet? Wellicht is het de moeite als je een jaar de tijd neemt om te onderzoeken wat je wel zou willen en de uitkomst hoeft echt niet altijd studeren te zijn.
Elderflower siroop gaat uit het assortiment bij de AH dus nu 35% korting!!!1 tip van mij en ook omdat het super lekker is
en je kan dit gewoon mixen met gin dus @degene met wie ik het hier over had van de week
Misschien bedoel je het niet zo hoor, maar prik jij je b12 zelf? Of bedoel je dat je dat moet laten doen door de huisarts?
Ik heb net warme chocolademelk gemaakt, want daar is het de ideale temperatuur voor vandaag. Is wel heel lekker, dat wel.
Hahahahaha Ik ben wel heel benieuwd naar dat boek, maak hier een apart topic voor aan ??? <3
Hebben jullie deze al gezien
Hahah kak nu val ik door de mand. Ik heb helemaal geen elle girl geschiedenis boek…
@Cozycute waar staan die eigenlijk. Of schrijf jij ze steeds op?
Helemaal onderaan! En als je ze een keer gebruikt hebt staan ze bovenaan!
@Lula nou zo krijgt dit forum er wel 10 punten bij hoor dit trekt me over de streep
Ik heb hem gevonden mn fave
Aaah knuffel voor jou <3
Noooo nu heb je me blij gemaakt met een dode mus
ah man ik had 2 dagen niet gekeken en ik had echt 1000 berichten door te nemen ofzo, niet te doen!
Goed gedaan dat je een keuze hebt gemaakt! Knap!
Waar ga je wonen? Ik wil wel vriendjes worden
Is altijd beter dan je dood maken met een blije mus.
Whahahaha deze grap maakt alles goed. Love!!
Oh en ik hardop lachen. Zegt mn zus: waarom lach je? Ja toen moest ik t ff uitleggen hahaha
Zin om koekjes en chips door elkaar te eten.
Pff nu al klaar met dat vloeibare eten. Morgen ga ik gewoon weer echt eten hoor. Desnoods met heeele kleine hapjes maar fuck it ik mis mijn eten.