Wat je even kwijt wilt

Jeeejj ik draag eindelijk weer eens een keer maskara, op mn miniwimpers. Waarschijnlijk is er niks van te zien, maar voor mijn gevoel heb ik opeens megawimpers :smiley: Special thanks to @Cactusje
Daar word ik nu echt blij van, vanaf morgen dus weer experimenten met meer make-up :heart: Zin in

Oh en over 20 minuten ben ik halverwege mijn bestraling. Jeeeeej

44 likes

Ik word blij van je berichtje :two_hearts:

1 like

Fijn @Lentex !!!

1 like

Ik kreeg net een nieuwtje te horen van een vriendin van mij en het is zo dubbel, ben er een beetje ontdaan van. Het is m’n ex schoonzus waar ik bevriend me ben geraakt maar het contact is wel verwaterd. Ze is een behoorlijk stukje ouder en hebben nu hele verschillende levens maar af en toe spreken we elkaar en dat is dan altijd heel gezellig. Naja ze vertelde dus dat ze zwanger was en ik dacht, oh wat leuk!! :hugs:Daarna vertelde ze dat haar vriend haar met 8 weken zwangerschap had verlaten, omdat hij zei dat hij het niet aankon. Relatie verbroken en zn spullen gepakt. Ze hadden zo’n 3,5 jaar. Ik heb nooit een hoge pet van hem opgehad en de eerste keer dat ik hem ontmoette al een woordenwisseling gehad. Vond het ook een opgefokt standje. Nu gaat ze het dus alleen doen. Ik vind dat zo sneu. En hoe kan hij zo zijn? Ik hoop dat hij bijtrekt en iig op z’n minst zich nog bij de opvoeding betrekt. Lul :persevere::

1 like

Waarom zijn keuzes zo moeilijk? Mijn favoriete schoenenmerk is in de aanbieding en eigenlijk wil ik 2 paar kopen (dat scheelt samen zo’n 141 e.), maar eigenlijk heb ik het geld niet echt. :joy: Nou ja, ik wil beide schoenen sowieso wel hebben, dus anders koop ik ze later. Maar nu kan ik besparen.

Mijn nicht van 21 gaat een maagverkleining doen en enerzijds ben ik echt super jaloers, maar anderzijds vind ik het echt heel heftig dat ze op deze leeftijd die keuze maakt ipv sporten en salade eten. Ik ben bang dat ze de gevolgen niet overziet…

Ik heb een bed van 2x2m en zelfs dan lig ik op het uiterste randje zonder dekens omdat m’n vriend als een soort neergestorte zeester in bed ligt :angry: so i feel you

6 likes

Ik drink sinds een week of 3 geen koffie meer omdat ik wilde kijken wat het deed met mn lichaam vooral qua opgeblazen buik steeds/en buikvet dat ineens daar gaat ophopen terwijl ik verder niet dik ben. Ik legde ineens die link dat dat het wel eens kon zijn en mn buik lijkt na drie weken ineens weer platter?
En ik dronk het trouwens altijd zwart.

Als het goed is krijg je intensieve begeleiding vanuit het ziekenhuis voor je geopereerd wordt, maar aan de andere kant… Als ik zie hoeveel mensen toch geopereerd worden vraag ik me ook wel eens af of dit voor al die mensen nu echt de enige oplossing is. Geen oordeel verder, maar het is inderdaad een heftige operatie waar je de rest van je leven de gevolgen van ondervindt.

4 likes

Maandag heb ik controle in het ziekenhuis en heb er nu al stress van pff☹

Ja snap je zorgen, ik vind het ook echt heel erg jong voor zoiets. Is het dan iemand die wel al het andere al heeft geprobeerd? Vraag me dat altijd af. Maar inderdaad zoals Ireth zegt is de begeleiding denk ik wel intens?

1 like

Ik weet niet via welke weg @anon98052296’ nicht geopereerd wordt, maar het traject dat ik ken heeft maar zo’n week of zes voorbereiding. Veel te weinig als je het mij vraagt, want mensen weten dan vaak echt niet waar ze aan beginnen. Ik heb het idee dat een deel van de mensen denkt dat je vanzelf afslankt na een maagverkleining, maar zo werkt het natuurlijk niet. Er kunnen nog behoorlijk wat complicaties optreden ook, dus Linus, ik zou echt niet jaloers zijn. En precies wat je zegt, zo jong zou je echt nog wel eerst andere manieren moeten proberen.

Oh nee klinkt juist superleuk en interessant haha, maar ik houd van zweverig
Is het een terugkerende cursus?

1 like

@Prikkelbaar Ik snap wel wat @Ireth zegt. Van één ziekenhuis weet ik dat hier al zo’n 20-25 mensen per week worden geopereerd. Ik vind dat echt heel, heel veel. Dan vraag ik me inderdaad ook af of dat voor iedereen de enige oplossing is, zeker als je nog zo jong bent.

Het is toch zo dat je aan allerlei supplementen moet om ondervoeding te voorkomen? Of is dat dus niet voldoende? Kan het me wel voorstellen, supplementen zullen nooit volledige vervanging zijn van gewoon normaal eten qua voedingsstoffen.

Dankjewel, lief! Het was heel zwaar tijdens het inslapen, maar bij de sectie kon ik mijn verstand op nul zetten en zag ik gelukkig ook waarvoor ik deze beslissing heb gemaakt. Het is nu alleen zo stil en leeg in huis :frowning:

Haha nee dat begrijp ik, dat zou wat zijn. Ik weet dat het maar in een aantal ziekenhuizen gebeurt, maar ik vind dit aantal gewoon al veel.

-weg-

1 like

Yes!! :kissing_heart:

1 like

Ja was echt interessant! Het heette de Purpose Workshop en werd georganiseerd door mijn werk en was dus 1 volle dag. Je werd ingedeeld in groepen dus je zat eigenlijk met mensen die je niet kent van alle niveaus en afdelingen (werk in een heel groot bedrijf haha). Iedereen vertelt 4 verhalen over haar/zijn leven die cruciaal zijn geweest voor wie je nu bent.

Als je die verhalen als buitenstaander voor de eerste keer hoort haal je er dus dingen uit waar de ander zelf niet bij stil staat. Bepaalde themas of sterktes die terug blijven komen! Was echt heel tof en heb er veel meer uitgehaald dan ik had verwacht.

2 likes

Waarom is het hier nog zo koud??? Is 16 graden en we hebben zo een ontruimingsoefening.