Wat je even kwijt wilt

Omg. Ik had dus nog nooit het filter van de vaatwasser schoongemaakt in de 2 jaar dat we hier wonen. Oh boy, wat was dat ranzig zeg! Voor iedereen met een vaatwasser, maak het regelmatig schoon!! Anders krijg je de smerige praktijken die ik ook had vanochtend :sob::sob:

5 likes

Wat naar… Kan de huisarts/GGD je daar meer duidelijk over geven of is het lastig aan te tonen hoelang je er al mee loopt?

Ik dacht altijd dat broeken met strepen je dik maakte maar heb nu een broek aan met verticale strepen dat wel maar mijn kont :ok_hand:

4 likes

Wat is het weer toch raar, ik weet echt niet meer wat ik aan moet en heb me vandaag al drie keer verkleed

Ah shit wat kut. Ik zou idd alleen die van het afgelopen half jaar waarschuwen, mensen hebben ook zelf de verantwoordelijkheid om zichzelf te laten testen vind ik (wat me eraan herinnert dat ik me ook eens moet laten testen :no_mouth:).

Hopelijk wordt het nog wel duidelijk of er verder iets mis is of dat het gewoon te behandelen is.

1 like

Ik ging echt bijna over m’n nek toen ik dat laatst deed. Was ook nog nooit gebeurd in 2,5 jaar tijd.

Ik was een beetje gefrustreerd dat ik nooit een broek kan vinden waar mijn billen in passen zonder dat mijn taille er twee keer in kan.
Dus ik dacht, ik google even. Kom ik een artikel tegen: Kledingtips voor dikke billen.
Oke chill. Heb ik nodig.
Staat er: Koop een broek altijd te klein. Echt, je mag de eerste keer best wat moeite hebben om ā€˜m dicht te krijgen. Billen die je in een broek moet ā€œproppenā€, lijken vanzelfsprekend kleiner dan billen die Ć”lle ruimte van de wereld hebben.

Hoe de fuck is dat een goed advies? Wat voor vrouwonvriendelijk persoon bedenkt zulke shit. Dat hele artikel is gericht op je billen kleiner laten lijken.
Ik hoef geen kleinere billen. Ik wil een broek die past.
Dus. Als iemand wĆ©l goede tips heeft…

26 likes

Ik ga zo mijn borrelzegels inleveren, heb twee volle kaarten. Wat zal ik kiezen? Ik zat te denken aan de wijnglazen en die kleinere glazen :dancer:t2:

1 like

Ja het leek hier wel vloeibare rauwe kip ofzo. Fucking ranzig was t indd.

1 like

Yo, tranen weer. In Ierland kunnen ze gaan stemmen voor/tegen het recht op abortus en veel mensen gaan #hometovote en vind dat zo speciaal om te zien

7 likes

Mijn date ook :heart_eyes:

5 likes

Ik weet niet of Levi’s die Curve ID-lijn nog heeft, maar die vond ik altijd wel fijn! Ze meten je dan op (als ik het zo lees ben jij een ā€˜bold curve’, die hebben veel verschil tussen taille en heupen) en dan krijg je als het goed is een passende broek geadviseerd.
Je zou ook nog een broek kunnen kopen die goed passend is bij je billen/bovenbenen en hem dan bij de taille iets innemen of in laten nemen.

1 like

Ik heb wel zo’n bold curve broek gehad en die zat inderdaad wel oke. Maar ik vond de modellen niet zo leuk. Ik zal eens kijken of ze die broeken nog steeds hebben!
Broeken innemen heb ik ook al eens geprobeerd bij een kleermaker. Maar die heeft toen de hele broek ingenomen, dus ook het kont gedeelte waardoor ik hem helemaal niet meer paste.
Sindsdien durf ik niet meer zo goed. Want volgens mij is het best ingewikkeld om dat zelf te doen.

1 like

Heb het ruim twee jaar uitgesteld om naar de tandarts te gaan. De laatste maanden dacht ik een gaatje te hebben, dus toch maar een afspraak gemaakt. Kom ik daar vanmorgen aan, heb ik gewoon niks! Nada, noppes. Gewoon zo lang druk gemaakt om niks. Is weer even een kleine levensles voor mezelf hoor.

:whistling:

5 likes

Wij zijn er ook zó slecht in! Eigenlijk moeten we gewoon iemand vinden die ons wekelijks komt helpen ofzo.

1 like

Ik vroeg aan haar of ze nog op dieet moest of een psycholoog zou spreken en ze zei nee… maar ik geloof dat bijna niet. Je moet normaal gezien toch eerst een aantal kg afvallen om te laten zien dat je gemotiveerd bent?

Ze zegt dat ze sport en gezond eet maar van haar familie en vrienden hoor ik het tegendeel

Ik ben er helaas ook geen held in… Ik zou echt vaker moeten schoonmaken, maar kan me er echt niet voor motiveren :no_mouth:

Mijn moeder heeft een hele pot koffie gezet voor mij alleen :inlove::coffee:

3 likes

Klopt helemaal! Als mijn vriend dan thuis komt is het alweer vuil :triumph:

2 likes