Heb je nog enigszins rekening gehouden met de gevoelens van jouw vriend (!) in dit verhaal?
Ik had net een intens vieze eiwit shake :’( en nu ben ik getraumatiseerd
Om te eten ja. Vind het niet echt lekker om in te zitten haha. En het is ook niet een beetje zoals 2 knoflookteentjes ruiken. Echt enorm gewoon. Heb maar snel de rest in de koelkast gedaan.
Haha dat doet mijn vader ook altijd. Die begint een nieuw boek consequent met het lezen van het laatste hoofdstuk, want als hij al weet hoe het afloopt leest het daarna veel rustiger, zegt 'ie
Ik ben binnenkort een jaar samen met mijn vriend en nu wil ik hem een poster cadeau doen van de sterren op de avond van onze eerste ontmoeting. Alleen ik kan niet kiezen wat ik het mooiste vind dus ik heb jullie input nodig.
- Witte achtergrond
- Zwarte achtergrond
- Rechthoekig
Ik vind de rechthoekige ‘t mooist!
ja heb ik. heb je het hele verhaal gelezen of niet?
@Revelry
Omg dat is echt een briljant idee!
Ik geef mijn vriend elk jaar een pyamabroek of vrolijke sokken cadeau… Ben niet echt een creatief wonder.
Zelf vind ik 1 het leukst, maar 3 is ook super.
Ik voel me echt een faalhaas, maar ik moest dus opzoeken wat de Oxford comma is…
Maar ik gebruik dit volgens mij echt super vaak haha, en dacht dat het gewoon correct was. Oops.
Ik vind ook die met een witte achtergrond het mooist, dan komen de sterren het beste uit. Misschien ook even nadenken waar hij hem evt zou willen ophangen? Ik heb bijv best veel “vierankante” passepartoutposters in huis dus zou voor mezelf die ronde op de witte achtergrond leuk vinden voor de afwisseling
Ja dat je vriend “ weet over bepaalde dingen van” en dat jullie uitzoeken of jullie nog verder kunnen maar is dan dan niet heel onhandig als je eigenlijk al een relatie met die andere jongen wil en je daar je zinnen op hebt gezet? Ik denk dat het ook beter is dat ik hier verder niet op in ga want ik ga het geloof ik niet echt begrijpen.
En ik!! Zou leuk zijn, maar ik heb nog nooit van die feature gehoord
De tijd vliegt voorbij en ik heb veel te veel grote dingen waar ik over moet nadenken maar het past gewoon niet allemaal in mijn hoofd dus denk ik maar helemaal niet na terwijl de weken verstrijken en ik steeds minder tijd overhoud om keuzes te maken.
Over drie weken ga ik een maand op reis. Ik wil naar het graf van mijn vader maar dat heb ik nog steeds niet gevonden. Ingewikkeld.
Ik wil erachter komen waar ik vandaan kom, letterlijk (daarom ga ik op reis) maar ik wil ook weten wie mijn ouders zijn en waarom ze zijn zoals ze zijn. Dat betekent dat ik misschien toch weer contact met mijn moeder moet opnemen en het verleden in moet duiken. Ik ben bang voor de dingen die ik tegen kan komen maar ik heb ook ‘de waarheid’ nodig.
Ik wil gaan studeren. Maar ik blijf twijfelen over welke opleiding. Die keus moet ik tijdens mijn reis maken want dan moet ik op tijd ontslag nemen.
Ondertussen weet ik niet of ik nu de rust heb om me op een studie te focussen. Plus dat ik mijn veilige werkomgeving en collega’s die een beetje als familie voelen kwijtraak.
Morgen is een van mijn vriendinnen vijf jaar overleden, daar wil ik ook iets mee doen maar ik weet niet wat omdat dat nog meer grote emoties zijn waar ik even geen plek voor heb.
Ik wil al het hele jaar de huisarts bellen voor een doorverwijzing naar een psycholoog maar ik durf niet. Maar ik moet wel.
Ik heb nog niks gepland voor mijn reis.
En er is een soort nieuwe liefde in mijn leven.
En over drie weken ga ik weg en moet ik eigenlijk gewoon mijn shit geregeld hebben. Pff.
Wauwie! Wat vet, zou d’r bijna een hond voor aanschaffen
@Dertien oh, bedankt voor de tip, daar zal ik op letten! En fijn dat jouw vriend er zo blij mee was, ik ben ook erg benieuwd naar de reactie van de mijne.
@Alocasia nou, we zijn van plan samen te gaan wonen in een nieuw huis dus daar kan die dan mooi hangen. Voor nu hebben we weinig prints die rechthoekig zijn dus ik neig naar de rechthoekige. Ook omdat die vorm niet zo voor de hand liggend is met sterren, vind ik wel leuk, onze inside joke als het ware.
@Infidel Ik weet niet zo goed wat ik kan zeggen om je te helpen, maar wil je wel graag een virtuele knuffel geven en heel veel hartjes sturen. Sterkte met alles!
Kan dat had ik dus bij HTGAWM ook! Vaak als ik een serie leuk vind like ik ook die pagina op Facebook. Bij friends dus ook gedaan en nou weet ik wie er allemaal gaan trouwen ️