Wat je even kwijt wilt

Ik wil douchen, maar pakketje komt binnen nu en een uur volgens de site…

Ik ben eeeeiiiindelijk overgestapt naar een huisarts in mijn woonplaats. Woon al zes jaar niet meer bij mijn ouders maar had daar nog steeds mijn huisarts :sweat_smile: werd eens tijd.

3 likes

Hahah ik kreeg een oproep van de tandarts dat ik al een tijdje geen afspraak had gehad.

Sta al ruim 5 jaar bij een andere tandarts ingeschreven. :woman_shrugging:t3:

6 likes

Haha ja dat had ik ook laatst! Ik heb me daar ook gewoon netjes uitgeschreven en het dossier door laten sturen naar mijn nieuwe tandarts dus zo gek dat ik ineens na jaren nog een oproep kreeg dat het tijd was voor controle :’)

1 like

Onze kat kreeg pas een oproep voor de dierenarts, maar we zijn stiekem overgestapt naar een goedkopere. Durf ik nog niet te zeggen tegen onze oude dierenarts.

Misschien zat ze daarvoor in de wachtkamer :sick:

1 like

Zoooo geen zin meer om te werken en de tijd kruipt echt voorbij. Ook echt geen zin meer om aardig te doen aan te telefoon maar dat kan natuurlijk niet

Het regent al de hele dag :(. En mijn vriend is jarig en we gaan pas vanavond uiteten maar dit is een beetje jammer :rage:

Ik heb 0 geduld. Maandag krijg ik een bon van 20 euro, maar ik wil mijn fitbit nu dus ik heb 'm nu besteld voor morgen. Oeps. Die bon komt wel een andere keer op.

3 likes

Haha ik ben echt precies zo. Als ik iets wil moet het echt NU meteen gewoon. Ik word dan ook helemaal onrustig als het niet kan omdat de winkels dicht zijn :roll_eyes:. Waar blijft de 24uurs-economie nou…

2 likes

Dit zou het inderdaad wel kunnen verklaren :sweat_smile:. Heb net het een en ander erover opgezocht op Internet (gepaard met nachtmerries) en er zijn wel een aantal overeenkomsten.

1 like

Ik moest een nieuwe foto voor m’n paspoort laten maken en ik sta er een partijtje leuk op joh! Yes :biggrin:

18 likes

Had 3 sollicitatiegesprekken vandaag, bij 3 aangenomen waarvan 1 gesprek met DRIE man (voor een stom bijbaantje) waar ik dan als slaaf mag spelen & ook vreselijk arrogant (het gesprek werd afgesloten met “we gaan in conclaaf” (niet dat dit raar is btw) om 15 min later terug gebeld te worden met dat ze me graag willen) - Raad eens voor wie ik kies? Niet jullie :tipping_hand_woman:t3:‍♀️ (De andere gesprekken waren juist super chill en begrepen het prima dat ik er over na moest denken :’) )

19 likes

Haha ja en ik had mezelf al helemaal tevreden gesteld met het idee van 20 euro korting maar toen bedacht ik me dat ik dus het hele weekend zou hebben om 'm uit te testen! Toen was de keuze snel gemaakt.

Hahaha, nou ik vind het een gegronde reden! Hoop dat ie je bevalt :slight_smile: Zelf heb ik een apple watch maar met die fitbits is het zo leuk dat zoveel mensen er ook een hebben waardoor je challenges samen kunt doen en zo. Ik ken helemaal niemand met een apple watch.

1 like

Wajo gefeliciteerd!

Ik wil ook 3 banen scoren in 1 dag, tips?

ik ga vanavond ‘mijn’ tonijnsalade maken en ik heb er echt al zoveel zin in. Zo lekker.
Ben ook de minuten aan het aftellen tot ik naar huis kan zodat ik kan VRETTENNNNNN.

5 likes

In de zorg gaan werken (of deed jij dat al) ? (dit klinkt mega stalk maar dacht dat ik zoiets meen te herinneren van het oude forum, zat onder een (niet zo bekende) naam Haha)

Ik moet ook echt een keer een soatest laten doen dus ga de huisarts maar eens bellen voor een afspraak… Ik durf niet. Heb niet eens veel bedpartner gehad maar toch.

Haha ik ben ook al aan het aftellen totdat ik thuis een makreelsalade kan gaan maken en eten! Eet smakelijk alvast :blush: