Wat je even kwijt wilt

Rechthoekige https://www.etsy.com/nl/listing/503792826/sterrenkaart-rechthoek-print?ga_order=most_relevant&ga_search_type=all&ga_view_type=gallery&ga_search_query=sterrenkaart poster&ref=sc_gallery-1-3&plkey=7127d2f9e52a08242914b516ed7aa10351b25ea7:503792826

Donkere https://eu.thenightsky.com/?georedirect=true&rr=country_detected&sn=Worldwide&dc=Netherlands

3 likes

Welke kleur voor nagels, vingers en tenen, voor bruiloft vandaag? Heb dit jurkje

3 likes

Ik heb mijn insta even nieuw leven ingeblazen, en de fbi uitgehangen, dus ik volg je nu. Begin met een t en eindig op x

1 like

Ik zou voor de 2e gaan!

2 likes

Ik weet niet meer wie of in welk topic het was, maar de rosé Fitbit versa is weer op voorraad hij bol . com

1 like

Ja! Hoe doe je dat? :astonished:

Hallo hoezo kan ik nergens terugvinden wat de huidige stand is van de terugbetaling van mn zorgtoeslag. Weet dat ik dat thuis wel in de brief heb staan die ik elke maand krijg, maar hoezo kan ik dat nergens online inzien :rage:

Ik vind door Amsterdam fietsen niet ontspannend.

12 likes

Overlevingstochten zijn nooit ontspannend

15 likes

Ik baal dat het vandaag alweer 25 graden wordt. De hitte zou pas vanaf morgen weer komen :mad:

1 like

Stuur hulp sos

1 like

Pfff ik ben echt zo ontzettend moe. Maar heb dinsdag een rekentoets waar ik nog niet veel voor gedaan heb dus moet vandaag echt even gaan knallen. Maar het liefst zou ik de hele dag in mijn bed blijven liggen. En moet ook nog het huis opruimen, schoonmaken en boodschappen doen want schoonouders komen vanavond eten :sleeping:

Hahah ik heb een sollicitatiegesprek en die vrouw aan de balie kent mijn ouders goed en wist mijn naam, dus ik hoefde niet eens te zeggen voor wie ik kwam

9 likes

Succes!

1 like

Ik heb mijn loon gekregen, maar niet mijn vakantiegeld. Misschien komt het later ofzo. In ieder geval, ik ga wel naar de kapper vanmiddag :grin:

1 like

Wij krijgen ons vakantiegeld altijd pas in juni.
In mei de belasting en juni vakantiegeld
Altijd leuke maanden!

1 like

Sorry ben net koffie aan het drinken.

Succes!

1 like

Netflix Nederland? Ik kan hem niet vinden…

Welke borsteltjes moet jij gebruiken? Ik moet dat namelijk ook van mijn tandarts (tanden staan te dicht op elkaar door beugel, maar eten blijft wel ertussen hangen wat gaatjes veroorzaakt) en al die tering borsteltjes deden altijd zo’n zeer totdat ik de T.epe Easypick borsteltjes ging gebruiken - echt HALLELUJA

Naar het strand, bos, park??

1 like