Wil je gegevens uitwisselen? Dan stuur ik je een PM
Mijn fitbit is er! Hij zou tussen 13 en 15:30 geleverd worden dus hij is lekker op tijd, kan 'm alleen nog niet om vandaag helaas want ik moet over een halfuurtje weg en hij moet nog opladen enzo
Opladen gaat best snel
Jaa pff ik dacht dat het aan mijn mobiel lag.
Het wimperserum van Kruidvat of castorolie. Zelf geen ervaring mee, maar een vriendinnetje van me had het hier laatst ook over.
Ik wil eigenlijk mijn glimmende roze laarzen aan naar werq vanavond maar dat is ook zo’n stom idee. Maar ze zijn wel zo passend en gay en ze staan goed bij mn outfit. Maar ik wil ze ook niet permanent beschadigen en ik ga wel naar een show
NOOIT RAUWE KNOFLOOK OP JE GEZICHT SMEREN. Kan branden enzo.
Nooit geweten, thanks voor de tip!
Ik zie overal reclame langskomen voor de nieuwe fitbit en ik wil er zooooo graag een.
Maar ben hartstikke skeer nu dus blijft voorlopig bij dromen helaas.
Ik ben weer eens lui vandaag, zit echt als een zombie naar mn scherm te staren
Ik moet mijn beschikbare werkdagen voor de zomer doorgeven, maar ik weet het gewoon niet. Ik weet niet wanneer ik moet beginnen of vrij moet nemen, omdat ik nog met die stomme scriptie zonder harde deadline zit.
Ik zou wel minimaal een week ertussen doen. Vond ik heel fijn.
Vakantie natuurlijk!
Ik heb een uitzendbureau gebeld voor invalwerk voor 9 dagen, ze laten me maandag meer weten.
Is het handig mn kansen te spreiden?
Eigk wel he, maar het voelt zo lullig.
Omg zoooveel spierpijn in mijn benen en moet nog tot 18u werken…
Jammer maar helaas, hij was nog net niet halverwege opgeladen dus ben ik maar uit huis gegaan. Echt stom want ik ben pas vannacht thuis dus kan er voorlopig niet mee spelen
Ik zit op werk naast iemand die slechthorend is, ben ik bijna zeker van. Zo ongemakkelijk, soms zeg ik iets tegen haar en dan lijkt het alsof ze me keihard negeert
Het Kruidvat wimperserum op je wenkbrauwen smeren. Werkt bij mij goed voor meer dikkere, donkere haartjes. Maar ook meer wildgroei, dus als je strakke wenkbrauwen wil, is het wel veel onderhoud haha.
Dat overweeg ik ook al een tijdje om te doen. Maar het helpt dus?
Ik heb net bananenmelk gedronken en heb nu een beetje buikpijn?? Wats deze