Wat je even kwijt wilt

Jaa, werkt net zo goed als op je wimpers. Na 4 weken begin je verschil te zien. Ik heb nu eindelijk weer wenkbrauwstaartjes.

3 likes

Zoiets?

10 likes

Ik heb dus al vrij dikke wenkbrauwharen (wilde mn wenkbrauwen in het midden wat sneller terug laten groeien) en had het idee dat ze hiermee nog dikker werden en alle kanten op gingen staan, dus voor mij was het geen succes…

Zo’n dag had ik pas ook. En dat je gewoon blij wordt van dat je blij bent. Een soort vicieuze blijheids-cirkel.

1 like

Bananenmelk?

Ik had niet zoveel wenkbrauw en mijn eigen haar is vrij dun. Het zijn zeker dikkere haren, maar bij mij vond ik dat juist wel mooi. Het serum zorgt sowieso voor vrij ā€˜wilde’ groei, zowel wimpers als wenkbrauwen. Daarom trim ik mijn wenkbrauwen met een schaartje en gebruik eigenlijk altijd wenkbrauwgel. Jammer dat het voor jou niet werkt.

Hahahaha, bijna. Wenkbrauwstaartje klinkt misschien toch beter in het Engels.

1 like

Ja is gewoon van campina

1 like

Ik verveel me en weet gewoon niet wat ik moet doen. Om half 5 vanavond ga ik weg. Tot dan toe moet ik maar even zien te vermaken

Moet je dat wimperserum echt elke dag op doen? Ik heb het maar vergeet het altijd dus gebruik het hooguit een paar keer per week. Heeft dat überhaupt zin?

ben echt benieuwd naar de uitkomst van het stemmen in Ierland vandaag mbt de abortuswet.

10 likes

Ik lees ook heel vaak boeken veel vaker dan 1 keer. Vaak kom ik dan toch weer nieuwe dingen tegen

1 like

Ja ik ook wel, ik denk dat de uitslag dicht bij elkaar gaat liggen. Ik vind het vooral interessant omdat het land zo’n andere dynamiek heeft over deze zaken dan NL en BE bijvoorbeeld.

https://www.benefitcosmetics.com/us/en/product/browvo
of deze
@anon76889665

1 like

Hoezo staat er nog geen doorverwijzing naar de 2 nieuwe forums op het oude EGF?

2 likes

Ik ook niet. Denk idd dat hij er niet opstaat. Misschien een schrale troost, de GVR (nieuwe) staat er wel op. Heb die toen in de bios gezien. Aanrader!!

2 likes

Wow @anon98052296 was vergeten dat dat bestond. Gelijk zin in nu. Misschien vanmiddag een pak halen.

1 like

Goed! Ben aangenomen! Het is wel een tijdelijke zomerbaan dus ik begin pas 22 juli en dan voor een maand. Nu even bedenken wat ik met mn huidige baan ga doen!

18 likes

Ja ik denk dat het uit de vriezer ofzo ook wel echt smaakt als een milkshake, het is in ieder geval super zoet en niet melkerig

Ik eet echt steeds vaker vega door mn dieet. Ben ik naast fit girl ineens een wereld verbeteraar.

4 likes

Ja probeer ik. Gisteren niet gelukt (te lang op school blijven hangen en dus kei moe), net tandarts geweest omdat ik tandpijn heb (niet te verklaren, dus doen ze niks mee). En straks fysio. Dus maar een paar uurtjes naar school geweest en ik denk dat dat wel goed is ook.
Ik wil alleen zo graag gewoon weer hele dagen…
Vanmiddag en in het weekend dus maar even rustig aan en ook ff geen bestraling.

Balen van je keelpijn:( Toch een fijn weekend voor jou :heart: