Wat je even kwijt wilt

Ja ik!
Maar ik moet wel een hele goede Dag hebben als ik de 10.000 stappen haal hoor. En in de winter ben ik blij als het er 5000 zijn :pensive:

Weet eigenlijk niet of je met de Apple watch ook uitdagingen met anderen aan kan gaan.

Wat super leuk! Wat voor een bedrijfje heb je? Als je dat wil zeggen natuurlijk.

1 like

Haha nou ik mag in het weekend al blij zijn als het er 1000 zijn soms :redface: Maar leuk! Ik heb niemand in dat ‘delen’ deel staan, dus ik heb eigenlijk geen idee hoe het eruit ziet en wat je ermee kan? Ik weet ook niet wat mijn naam is of zo. Of is dat dan gewoon je Apple ID?

Oh wat leuk! Lekker creatief. Doe je dit fulltime of voor erbij? En mensen kunnen dan hun eigen kleuren etc kiezen? En hoe zit dat met maten? Als ik iets leuks zoek voor mijn moeder haar hond zal ik aan je denken.

Aan de snuffel!!! …

1 like

Ik ben ongesteld. Ik heb buikpijn, mijn tieten doen pijn en ik haat alles.

3 likes

Ik denk inderdaad je mail van Apple. @me.nl
Dan kan ik je vinden. Als je het leuk vind!
Dat ik je op een luie dag een schop onder je hol geeft Hahah!

Ik ken ook niemand met een Apple watch. En ze zijn zo fijn!

Ik hou van de Oxford comma! Ik leid een generatie jonge Utrechtenaren op die hem kennen en hopelijk gebruiken #trots

3 likes

super bedankt voor dit. echt. dit helpt me enorm. ik ben inderdaad gewoon erg in de war wat er net is gebeurd en alles is nog super vers maar als ik het m’n vrienden vertel komt het hele verhaal er niet uit. ik kan heel veel met je reactie en het schept wat duidelijkheid in m’n hoofd wat even op een doolhof leek. en inderdaad, ik moet er gewoon voor hem zijn en accepteren zoals het is. ik kom hier wel overheen wat de uitkomst ook is maar hij moet er altijd mee dealen dus dit is het minste wat ik kan doen, bedankt :smile:

1 like

Hahahaha, is goed! Ik PM je even.

Hebben jullie een goede vakantiepaklijst? Ga ongeveer 1,5 week weg en heb geen luchtruimbagage optie

1 like

Stoor me er ook echt aan als hij niet wordt gebruikt. Als ik bij Cito werkte zou ik alle teksten aanpassen en Oxford commas toevoegen haha. Mijn guppies elke keer in de war als er geen staat. Nee grapje het maakt ze niks uit maar is wel vervelend.

1 like

Heb je pm gestuurd!

Update: ik heb mijn sportabbonement opgezegd.

Hahahaha

12 likes

Ik lig in bed CSI te kijken maar op een of andere manier vind ik het op mijn laptop veel minder spannend dan op tv

1 like

@Dertien @Bertie Ik wist eerlijk gezegd helemaal niet wat dat was! Heb het opgezocht en wat is dat handig zeg. Mijn grammatica is écht heel slecht dus heb er ook weinig verstand van, maar vind die Oxford comma wel top hoor haha!

Voor mij nooit te veel comma’s haha! Ik lees veel makkelijker met te veel comma’s, dan met te weinig. Ik gebruik ze ook te pas en on te pas omdat ik nooit precies weet waar ze wel en niet horen🙄. Zit echt te denken om Nederlands bij te scholen. Voel me altijd een beetje stom als ik de zoveelste grammaticale of spellings fout maak. Is echt iets mis gegaan op school met Nederlands leren haha.

Laat hier dan weten wat je er van vond :grin:

Haha, geen idee, het klonk wel goed. Ik geef Engels, geen Nederlands :upside_down_face:

Jeej, nog iemand overtuigd! Het is alleen in het Nederlands volgens mij niet geaccepteerd, helaas. Ik had hem gebruikt in een zelfgeschreven bundel en kreeg constant opmerkingen haha

2 likes