Wat je even kwijt wilt

Niet echt denk ik. Ik gebruik het elke dag en zie wel echt resultaat maar had hier voor hele korte wimpers dus ze zijn nu nog steeds niet enorm lang ofzo.

Oprah… i know you love me.

1 like

Ik word echt zo lui van dit weer, kan wel slapen, zelfs rechtop.

3 likes

Gids op een hop on hop off bus door de provincie. Ik vind mijn huidige werk wel leuk, maar ik ben liever buiten bezig en meer met mensen

4 likes

Vrijdagen zijn altijd zo wisselend, kantoor loopt rond 12u leeg dus aan de ene kant wil ik dan ook wegsneaken, aan de andere kant kan ik dan wel lekker doorwerken…
ofja tijd doorbrengen op het forum that is :’)

1 like

:muscle:t2:

1 like

Ja ik heb er ook wel zin in! Ik denk dat ik heel juni nog blijf bij mijn huidige werk en dan per 1 juli thuis ga werken (ik kan het namelijk wel combineren, maar niet binnen kantoortijden). Vind dat wel heel spannend en ik weet ook niet per wanneer ik het moet vertellen op mijn huidige werk…

1 like

Meer aangeboren afwijkingen in Limburg - http://nos.nl/l/2233478

Ja sorry, ik vind dit gewoon net iets te grappig.

14 likes

Ja wordt spannend denk ik! Mooi om te zien wel hoe het zo leeft, en #hometovote

Vanochtend kaartjes voor mn favoriete artiest weten te bemachtigen :muscle:

2 likes

Gisteren naar WerqTheWorldTour geweest van RuPaul, het was echt geweldig. Zo van genoten

7 likes

Ja ach ik heb juist hele volle wenkbrauwen ook van mezelf dus heb het gelukkig ook niet nodig. Had alleen gehoopt dat ik ze er iets sneller mee kon terug laten groeien. Schaartje gebruik ik ook wel idd! Iets van gel doet dan weer weinig, soms heb ik van die haren die echt RECHT vooruit groeien, nou daar is echt niks mee te beginnen?? :confused:

Op mn wimpers werkte het serum wel heel goed maar omdat ik al vrij lange wimpers heb werd het me ook iets te heftig haha.
Idd die van de foto @Amphitrite

1 like

Wat is een bolletje met kaas vies als je een donut wilt eten.

9 likes

Ook al heb je het niet tegen mij, dit is wel de goede haha!

1 like

Ik heb ook wel eens haarlak gebruikt ipv gel als ik weet dat het gaat regenen. Oud, schoon mascaraborsteltje en beetje haarlak opsprayen en je wenkbrauwen kammen.

Die op de foto, van Kruidvat zelf. Hoop dat het goed werkt voor je!

1 like

Ik ben denk ik nog nooit zo bang geweest als net in de auto! Dus ik moet even mijn verhaal kwijt.

Ik was een plantje gaan ophalen bij iemand en reed net op de ring van Brussel toen daar een mthrfckn koninginnebij uit de aarde kwam! Dat ding was gewoon zo groot als mijn duim!
Dus ik moest proberen recht rijden aan 120 per uur en die bij ontwijken die het op mijn hoofd gemunt had en ondertussen de raampjes open doen zodat die naar buiten kon. ZWETEN. Als de raampjes open waren, was het monsterbeest plots weg, maar nu ben ik bang dat ik hem/haar per ongeluk vermoord heb :disappointed_relieved:
Heb toen nog 40 minuten over de snelweg gereden met beide ramen wagenwijd open uit schrik.

5 likes

Omg ik krijg de kriebels van dit lezen alleen al, doodeng?? Hoe knap dat je dat voor elkaar hebt gekregen tijdens het rijden :anguished: was er niet daarna een bezinestation ofzo dat je de auto kon checken?

1 like

Haha ik durfde ook niet meteen stoppen … Dus reed ik maar gewoon door. Ik ben blij dat dit verhaal een goed einde heeft!

1 like

Oh wow wat eng! Volgende keer misschien kijken of je ergens kan stoppen? Trouwens hoop ik voor je dat er geen volgende keer komt :flushed:.

Nuja dat hoop ik toch ook :stuck_out_tongue: Kon helaas nergens meteen af op de ring, dat was ook mijn eerste idee (nog voor het openen van de raampjes)