Wat je even kwijt wilt

:joy:
Gelukkig is het gewoon goed gekomen!

1 like
5 likes

Dit werkt voor mij wel. Eerst zijn je billen inderdaad platter dan normaal maar later rekt de broek mee en past je kont, maar je taille ook nog. Doe ik wel alleen bij broeken die ook een breedte maat hebben anders kan die daar ook uitrekken.

En @Applepie doen jullie dit in Utrecht toevallig?

Oh mijn god! Gelukkig ben je oké!

1 like

eindelijk

1 like

Ja die zijn goed! Maar wel duur. Heb nu de namaak van de Action en die zijn megascherp dus niet echt vergelijkbaar. Heb jij toevallig een tip waar die wat goedkoper te halen zijn?

@Blotts
Misschien helpt een vraag? :grin: Wat heb je vandaag gedaan/ga je nog doen?

1 like

Lief. Ik zit momenteel op kantoor tot 5 en moet om 6 aan de slag in de kroeg! Sta vanavond met leuke collega’s dus ik heb er echt zin in :).

Nee maar er zit wel een school in Utrecht waar ik ook een paar keer heb lesgegeven :slight_smile:

1 like

Ik volg wel een cursus in Utrecht en de tijden kwamen overeen. Dus dacht misschien volgen we dezelfde les

1 like

Mijn favoriete jurkje is in de was gekrompen (ondanks opvolgen wasvoorschrift) en nu twijfel ik of terug ga naar de winkel… ik baal er zo intens van

Ik zit nu in de wachtkamer bij de huisarts. Vind het zó eng :zipper_mouth_face:

1 like

Lekker sushi eten vanavond :sushi::fried_shrimp::fish_cake::dango::dumpling:

6 likes

Hahahahaha jouw accountnaam! #neverforget

18 likes

Eindelijk!

Maar dat is dan echt een hele lang dag toch? Knap dat je dat kan! Ik ben al gevloerd na een dag op kantoor.
Sterkte nog!

Gewoon mee terug naar de winkel.

2 likes

Truc is om in een keer door te gaan anders kak ik in ja haha. Thanks!!

1 like

haha ik moest hier hardop om lachen. Hoe was de date

Is het viscose? Ik las hier (of op oude forum) dat strijken dan kan helpen. Of je daar blij van wordt, is een tweede :laughing:

2 likes