Welk merk was die van?
Ik moet eigenijk boodschappen doen, maar ik zit zo lekker op de bank met een kopje koffie en de laptop Levensproblemenā¦
Costes
Ik heb mijn laatste cijfers terug van mijn bachelor en ik durf het bijna niet te zeggen maar volgens mij slaag ik nu gewoon met een First Class??? (hoogste cijfer mogelijk)
Kan nog gebeuren dat het een 2:1 wordt, maar dat is ook super goed ik kan het gewoon niet geloven?
Loze woorden vanuit deze kant, maar het klinkt als een hoop. Heel veel succes, sterkte en ook plezier de komende tijd. Je klinkt sterk.
Die helpen altijd wel goed met klachten! Even langs gaan.
Oogt het hiermee voller, of stimuleert dit ook de haargroei?
Ik zit bij de kapper. Even mān dode geverfde haar afknippen. Ook al vind ik het nog steeds mooi
Ik heb afgelopen week een boek uitgelezen over een vrouw die langzaam gek word (denkt ze)
En onder andere krijgt ze elke dag anonieme stille telefoontjes.
Ik krijg al een week elke werkdag meerdere stille anonieme telefoontjes
WTF!!!
Hoe heet het boek? Klinkt leuk.
Gatver, wat freaky. In dat geval zou ik mooi tijdelijk even je anonieme oproepen even uitschakelen, zodat diegene er geen lol meer in heeft of gewoon niet opnemen. Ik heb het ook een tijdje gehad en ik vond het heel vervelend.
Viel het mee?
Zodra we elkaar een hand hadden gegeven had ik geen last meer van zenuwen. Heb toen alles maar eruit gegooid. Doc was eerst sceptisch en zei dat mijn klachten waarschijnlijk een disciplineprobleem waren, maar toen heb ik maar uitgelegd dat dit al langer dan vandaag speelt en dat ik het anders echt niet meer zie zitten. Nadat ik had aangegeven dat ik methylfenidaat had geprobeerd en dat zeer goed beviel en contact had gezocht met lotgenoten en me ingelezen had, viel het kwartje een beetje en snapte hij me wel.
En nu heb ik een doorverwijzing in mān zak. Mooi.
Nohhh volgens mij heb ik echt hooikoorts sinds dit jaar. Het viel me af en toe al op dat als ik buiten was ik niet meer kon stoppen met niezen en snotteren. Bij het ene park of bos heb ik er geen last van en in een andere groene omgeving weer wel. Weet iemand hoe je zelf kan ontdekken voor welke pollen je allergisch bent zonder naar de huisarts te moeten gaan?
Fijn! Ook dat je serieus werd genomen
Iemand nog tips voor een niet zo bekend speciaalbiertje (liefst met leuk/grappig label) voor iemand die al veel kent? Wil graag wat āapartsā maar ik drink geen bier dus heb er geen verstand van.
Ik heb deze al zo lang en maar 2 keer gebruikt want ik donder vaak met mascara op in bed.
Je hebt van die kalenders die aangeven welke pollen op dat moment vooral in de lucht hangen, daarmee kun je wat relateren voor welke types je gevoelig bent, maar aan de andere kant, wat maakt het uit? Het is niet alsof je voor altijd alle berkenpollen kunt vermijden als je weet dat dat het is bijv.
Ah, dan zal dat het zijn. Maar wie weet komt het nog.
Haha nee maakt natuurlijk niet heel veel uit maar vind het wel fijn om me voor te bereiden op een dag snotteren. En ik heb nu geen idee wanneer ik wat kan verwachten. Opeens random kan ik niet meer stoppen met niezen en dat vind ik soms wel een beetje vervelend