Wat je even kwijt wilt

Ja, zo mooi, heb hem ook in de bios gezien. Echt knap verfilmd want het is zo makkelijk te verpesten.

1 like

Mijn oprechte medeleven.

Manflu is er niks bij, bedankt.

1 like

Succes!!!

Brouwerij het Uiltje heeft vaak grappige namen

2 likes

Jaaa door naar de volgende ronde voor een traineeship. Hele dacht zenuwachtig gewacht.

9 likes

't uiltje Dr raptor is mn absolute fave. En strips op het label

1 like

Nice!! Wat voor traineeship?

Ja dat doe ik nu ook.
Direct negeer.
Ik dacht dat ik de afzender wist en heb het bedrijf opgebeld. Maar ze bellen nooit meerdere keren per week. Dus
 maar in de gaten houden.
Als je het door de provider wilt laten nakijken moet je opnemen en de datum en tijd noteren. Meerdere keren!!!

@voortaan @Nivi
Het boek heet, gebroken van B. A. Paris
Heel verrassend einde!

1 like

Komt goed!!

@Kurisu @Blotts Thanks! Daar staan echt leuke tussen, hopelijk smaken ze ook nog een beetje :biggrin:

1 like

Ik heb een vriendin waar ik een tijdje geen contact mee heb gehad, we hadden zelfs een beetje onenigheid (omdat zij vond dat ik niet genoeg appte) en we hebben een tijdje helemaal geen contact gehad en nu zie ik haar zondag weer en ik vind het best spannend. Ben bang dat het een beetje awkward gaat zijn? Terwijl we echt hele goede vriendinnen waren.

Succes!! Ik duim voor je

Is het al wel soort van uitgesproken? Het kan sowieso natuurlijk alsnog gezellig worden, dus hopelijk gebeurd dat gewoon.

Mmh, ja, een soort van, we hebben allebei onze kant van het verhaal gedaan en toen is het dus een tijdje stil geweest. Toen was ik jarig en stuurde zij mij een kaartje en met haar verjaardag stuurde ik haar brownies en sindsdien praten we weer een beetje op WhatsApp, dus het is niet echt uitgesproken in de zin van ‘we hebben sorry gezegd tegen elkaar’, maar wel dat ik weet hoe zij erover denkt en vice versa en dat we dat een soort van accepteren van elkaar?

Oh jazeker! Bierliefhebber hier.
Als je ergens aan Westvleteren kan komen is dat natuurlijk altijd goed en zeldzaam.
Verder:

• $ 5 dollar shake van cinema brewers
  • Swingers van Oedipus (wel erg zuur, alternatief mannenliefde of thai thai van dezelfde brouwerij)
  • Noordt triple van Brouwerij Noordt
  • White mamba & Tropical Ralphie van Two Chefs Brewing
  • Lellebel van de eeuwige jeugd
  • Je moeder van Vet & Lazy
5 likes

Lijkt me een prima uitgangspunt, je weet het van elkaar en dat jullie hebben afgesproken zegt toch ook wel iets? Misschien wordt het nu juist weer beter.

1 like

Ik moet 3 uur in de trein en had gerekend op dat er niemand anders in die trein zou zitten, maar het is vet druk, te warm en er zit een man in het zitje naast me die z’n schoenen heeft uitgetrokken en een speech zit te oefenen incl gebaren en gezichtsexpressies, maar zonder geluid en ik word er licht agressief van

6 likes

Wat bezielt mensen die hun schoenen uit doen in de trein, ik zou er ook agressief van worden. Bij het volgende station een ander plekje zoeken?

Ja dat wilde ik al doen, maar de hele trein zit vol en heb ook geen zin om in zo’n tussenstuk te staan :weary: