@macklemore Ik heb dit zelf gehad met mijn voormalig beste vriendin. Zo verliep het contact ook een beetje bij ons door eerst toenadering te zoeken door idd appje met verjaardag etc na maandenlang geen contact. Wij hebben het ook nooit uitgepraat, want wij zijn het nooit eens geworden met elkaar. Toen we afspraken was het de eerste vijf minuten wel even ongemakkelijk, maar omdat je zulke goede vriendinnen bent verdween dat bij mij echt bijna meteen weer. Ik spreek haar nu overigens nauwelijks, maar het is voor mij wel een wijze les geweest: je hoeft niet altijd het met elkaar eens te zijn om toch wel gewoon vriendinnen te kunnen zijn.
Het Rijks ICT Traineeprogramma.
en @macklemore
Dit herken ik wel, al heb ik het wel iets meer uitgepraat. Eerste 5 minuten heel raar, daarna heerlijk als vanouds.
Shit, hopelijk stapt die man naast je snel uit!
Ik ben thuis aan het werken. Mijn vriend komt thuis en begint te ratelen en te zingen en weet ik het wat hij allemaal doet. Ik heb een woedeuitbarsting en roep dat hij stil moet houden nu gvd. Hij doet de deur dicht en begint vrolijk te zingen: âNieeeeeemand houdt van mijjjjjjjjjjj, van mijjj houdt nieeeeeeeemaaaaaaaaandâ
âŠ
Er kijkt vast niemand de Giro maar ik wil mijn frustratie even kwijt. Die Froome, die allang geschorst had moeten zijn, rijdt hier opeens iedereen weg. Hou toch op man
OMG ja dit was de oplossing! Ik was terug gegaan en toen adviseerde ze me het eerst te strijken⊠Duurt wel echt een eeuwigheid maar nu is ie weer redelijk oude vorm. ZO BLIJ
Jaaa verschrikkelijk, ik kan het niet aanzien. Hopelijk gaat Tom nog ff knallen die berg op. Gun het hem zo!
De Eurosport commentator (Kroon) vond het ook niet geloofwaardig en haalde de solo van Landis al aan. Alsof er hiervoor ook nog maar iets geloofwaardig aan Froome was .
Dit is echt weer iets waarom ik van het forum hou! Zoân dingen wist ik anders echt helemaal niet
Edit: zulke dingen* met dank aan @anon31425118
Ik ben net afgelebberd door een hond in de tram en nu is alles weer goed in mân leven.
Tom is denk ik ook niet zo goed als vorig jaar want hij rijdt de hele ronde al een beetje achter de feiten aan.
Aarghh inmiddels zijn al mân treinergernissen vertegenwoordigd op 4 m2:
- iemand eet een banaan (stinkt)
- iemand snuit elke 5 minuten heel hard en onsmakelijk zân neus
- iemand heeft dâr koffer middenin het gangpad gezet waardoor iedereen daarover struikelt
- er stapt steeds niemand uit op elk station?! De trein wordt alleen voller
- de jongen tegenover heeft een weekendtas en megalangs benen, dus ik zit opgefrot tegen de muur en half met mân benen in de prullenbak
Nog maar een uur
Edit: de jongen tegenover me heeft zân powerbank erbij gepakt. Die gaat voorlopig dus ook nergens heenâŠ
Jammer dat er geen tijdrit is op de voorlaatste dag hana. Maar we houden hoop, net als de commentator.
Via Linked.In kreeg ik een berichtje van iemand die een contract aangeboden had gekregen bij mijn vorige werkgever. Mijn vorige werkgever en ik waren gewoon geen match, maar vind het lastig om redelijk positief te blijven ;p
ZULKE!
Zoân ding. Enkelvoud.
Zulke dingen. Meervoud.
Blijkbaar zit mn oplader onder de lippenstift en nu mn rok dus ook
Kijk hier kan ik iets mee! Deze tips graag vaker haha. (Voor mij dan. Weet niet of je er iedereen blij mee maakt)
Heeft iemand een wetenschappelijke verklaring waarom de mens op fotoâs zoveel ontiegelijk lelijker is dan in de spiegel?
In de spiegel vind ik mezelf wel leuk, maar kreeg net fotoâs onder ogen⊠man man man daar gaat mân zelfvertrouwen