Wat je even kwijt wilt

Ik zie het ook echt alleen op het forum, volgens mij steken mensen hier elkaar aan :stuck_out_tongue:
@Rozecoupeschaar Ik weet vrij zeker dat ik veel mensen niet blij maak hiermee :’)

1 like

Ik was net bij de tandarts en ik heb echt aaaaltijd dat als ik aan de linkerkant van mijn mond verdoofd wordt dat mijn mond helemaal scheef gaat staan?! Aan de rechterkant gebeurt dat nooit.
Toen ik na mijn afspraak terug naar mijn auto liep zag ik in de reflecties van de etalages mezelf en ik moest gewoon lachen om hoe dom ik eruitzag. Ben maar snel doorgelopen.

@Krabsalade @anon18225511 ik hoop zo ontzettend dat hij zo nog uit die groep kan wegrijden en 1,5 minuut goedmaakt. Als lopez, carapaz en pinot dat doen doe ik ze wat. Wieltjeszuigers.

1 like

Ik voel me echt onveilig in de trein als de ramen openstaan? Straks vliegt er een tak naar binnen of weet ik veel wat.

Heb net een topje van australian gekocht bij de action. Voel me helemaal oldskool.

5 likes

Was even in de war want ik dacht dat je het over het ijsmerk had… :icecream:

3 likes

Haha nee zon kleding merk met een kangaroe erop.

Was niks, hij was verdomme helemaal geen 1.85 maar amper 1.70. Na twee drankjes weer terug de grens over.

Maar toen ging ik terug en er was n knappe marineman (in zon Donald duck pakje) die Mn paspoort moest stempelen, of Nouja knap Idk maar hij was lang als fuck en die vroeg Mn Facebook, dus ik dacht oké chill. Maar nu heb ik een ooginfectie van Mn neppe make-up die ik hier heb gekocht, dus geen dates voor mij vandaag :frowning:

9 likes

Hadden ze ook die Australian-broeken met die drukknopen aan de zijkant?

1 like

Nee :cry: alleen sportkleding.

1 like

@Juuldie @anon31425118 Ik ben een belg, is dat een goed excuus? :wink:

1 like

Ga je gang

Ik probeer lekke banden te telepathieën maar het lukt nog even niet :sweat:

1 like

Jammer jong

1 like

Ga jij voor de lekke band, ga ik voor kapotte ketting! We can do this :joy:

2 likes

Oh. Mijn. God. Hij doet nu z’n schoenen aan. Met een schoenlepel!! Zo’n ding van een halve meter! Hij heeft hier dus al over nagedacht voordat ie wegging: ‘Oh straks lekker 3 uur in de trein, schoentjes uit, maarrrr die moeten wel weer aan… weet je wat, ik neem gewoon m’n schoenlepel mee!’ Die man is gek…

30 likes

Ik lees nu net in een ander topic dat er nog een forum blijkt te zijn!?! Welke is dat dan?

FOTO

Nee want met taalspelshows winnen Belgen vaak!

Ik denk dat mijn lekke band vertraging heeft en morgen komt.

En ik baal hier echt van. Wielrennen is zo’n mooie sport en dan komt zo’n twijfelachtige kerel met een twijfelachtige prestatie even een smet werpen op een geweldige giro :pensive: