Wat je even kwijt wilt

Hahah ja ik vroeg me dus al af waarom iedereen er zo roze uit zag!

Wow. Ik had echt een kut nachtmerrie. Het is ook te warm in mijn slaapkamer.

Waarom eet ik zoveel
Ga nu maar douchen en slapen

Ahhh wat super klote. Was het heel onverwacht?

Heel veel sterkte! Dikke knuffel!

Ja je betaalt in de app, en dan krijg je een bon te zien. Op aangegeven tijd ga je naar die winjel en laat je die bon op je telefoon aan de medewerker zien. En wat je precies krijgt hangt af van winkel en dag!

1 like

Jaaa leuk hoi!

1 like

Al een uur klaarwakker op mijn vrije zaterdag
 Zo stom!

Late reactie, maar fijn inderdaad dat jullie niet meer samenwerken dan, lijkt me echt irritant als je zulke mensen in je team hebt zitten zeg. Voelt ook niet echt veilig oid.

1 like

Ah wat rot! Heel veel sterkte

Haha neeeee
M’n vriend kwam soms ook binnen als ik zo’n meditatie deed en dan zei hij keihard: SLAAP JE?

5 likes

Ik slaap een nachtje bij mijn moeder en mis mijn eigen huis.

Ff lekker 11 uur achter elkaar geslapen :blush:
En dan uitgerust wakker worden, heerlijk.
Nu maar eens plannen maken voor het weekend
 er is niemand die kan afspreken, had ik al gevraagd

9 likes

Vandaag is nu al een kutdag

1 like

Terwijl ik vandaag kan uitslapen ben ik al om half 8 wakker (met maar 5 uur slaap in totaal). Vroeger lachte ik mijn ouders hier door uit :unsure:

1 like

Ik weer niet precies hoe lang je gaat en wat jullie plan is, maar als je naar het noorden gaat: ga naar Ha Giang en doe de scooterloop van drie dagen. Zoooo super vet en mooi! Sowieso vond ik het noorden veel mooier dan het zuiden. Ho Chi Minh bv. was ik blij dat we daar snel weg waren. Maar is ook persoonlijk natuurlijk. Hoi An is wel een super leuk, schattig plaatsje. Wij hebben daar fietsen gehuurd en zijn zelf gaan fietsen. Prima te doen. In ieder geval heel veel plezier! Oja, als je naar Hue gaat is het abandoned waterpark ook wel leuk om even heen te gaan.

2 likes

Ik ga nu hardlopen, maar het is al 20 graden. Dit was niet zo’n goed idee

1 like

@Evi Sterkte!

Pfff ik moet straks de hele middag werken met deze hitte. Ik vraag me af of er vandaag veel mensen gaan shoppen, met dit weer
 Vooral omdat hier in de omgeving nu ook Emporium is, zullen ook veel mensen zijn. Dus het zal wel weer rustig worden. Is zo saai dan!

1 like

Ja dat inderdaad! Maar waarom zit ineens ook mn haar plat, heb ik een bolle kop, rare lach hahaha

Hahah zwemporium, goeie!

OkĂ© thanks! En is het altijd de moeite en euro’s waard? Of krijg je soms voor 4 euro maar 2 croissants oid?