Wat je even kwijt wilt

Ik kwam dit net tegen op internet, tips voor mannen om mooier op de foto te staan, en de toon is echt… :confused::

Verder kun je je houding ook wat aanpassen, zodat je beter overkomt op de camera. Dit kun je oefenen, maar kom op we zijn geen chicks. Dus onthoudt het gewoon. Laat jezelf nooit van té dichtbij fotograferen, want dan vervormen je verhoudingen. Kijk niet in de camera, strek je nek en buig je kin wat naar beneden (check wel of je nu geen dubbele kin krijgt). Laat je niet frontaal fotograferen, maar vanuit een hoek en til je hoofd licht naar voren. Snap je? En de laatste tip: span je kaken aan, het geeft je een strakkere kaaklijn en dat diggen die vrouwen!

3 likes

https://www.womentalk.nl/

1 like

Je lekke band stond zeker in de file?

80km bergop alleen rijden. Terwijl hij hier eigenlijk niet eens had moeten zijn. In een normale situatie zou Froome morgen wel een flinke offday moeten hebben maar die hoop is wel vervlogen.

Ik ben wel van de vragen vandaag, maar de laatste: ik heb die superga’s met gevlochten touw aan de onderkant. Nu zijn ze alleen vet smerig. Ik zal ze maar niet in de wasmachine gooien, maar hoe kan ik ze wel schoonmaken? Met doekje en afwasmiddel heb ik al geprobeerd, maar dat had weinig effect.

Neee je mist het beste stuk! Doorbijten!

Ja daar hoop ik idd maar op. Weinig kans maar ach, hoop doet leven he :sweat_smile:

Ik kan alleen morgen niet kijken dus daar baal ik wel van. Hoop dat ik tussendoor nog beetje updates kan volgen en anders ga ik me elk kwartier op de wc verstoppen met een livestream.

1 like

Ik was te perplex om een foto te maken :joy:

1 like

Heb je internet onder je steen?

Grapje het andere forum is www.womentalk.nl

1 like

Womentalk.nl

2 likes

Ik kan ook niet kijken morgen maar eerlijk gezegd vind ik dat alleen jammer als naderhand blijkt dat het slecht ging met Froome :joy:.

1 like

Ook goed

De laatste dagen dat het oude forum nog open was, was ik op vakantie en niet online.

Ben al blij dat ik de link van dit forum wel al eerder had gevonden :wink:

1 like

Soms ben ik weleens jaloers op mensen die zo zelfverzekerd zijn en goed in hun vel zitten enzo.

Dat kan jij ook! Het is moeilijk en zeker in het begin maar you can do it!

Volgens mij heb ik net meer aan m’n thesis geschreven in de trein dan op kantoor.

1 like

:joy: Totnutoe alleen weinig succes, haha. Oké, het gaat al wel beter dan een paar jaar geleden, maar vooral met warm weer lukt het echt niet.

Waarom niet als ik vragen mag?

Ik las dat geurstokjes giftige stoffen in de lucht brengen. Weet iemand veilige manieren om je huis lekker te laten ruiken?

Potver. Ik ben onderweg een bakcamembert kwijtgeraakt. Huilen

1 like

Het raam open zetten en dingen als luchtverfrissers en geurstokjes met terugwerkende kracht verbannen

2 likes