Wat je even kwijt wilt

Hier in Zuid-Holland is er een tekort aan sociale huurwoningen. Je moet jaaaaren ingeschreven staan wil je een andere woning. Je kan particulier huren of kopen. Succes met het zoeken!!

Ik heb gister een nieuwe ligstoel opgehaald en daar zit zo fijn bubbeltjes papier omheen he. Niet van die dikke stugge, het knapt heel makkelijk. Vind dat zo chill. Ik lig nu omringt met allemaal vellen bubbelpapier in bed. Gelukkig zei m’n vriend net ā€œ ik verbaas me nergens meer om bij jouā€. Nou mooi zo.

27 likes

Werk je in Nmgn? Ik ga nog wel even naar de stad vanmiddag in ieder geval :wink:

Gelijk heb je, heel veel plezier vandaag! Groetjes van een mede oude wijf :biggrin:

1 like

haha ik heb laatst echt iedereens nummer verwijderd behalve van vrienden en collega’s, dus soms heb ik ook zo’n FUCK WAT NU moment.

1 like

Ja ik ook! Ook al zo bloedheet op mijn slaapkamer. Ben van ellende maar onkruid gaan weghalen buiten… Lijk wel gek :joy:

De zon staat vanmiddag pas op mn slaapkamer, dus nu is het goed te doen hier… maar vrees ervoor :tired_face:

Ik luisterde net muziek waar een trompet in zit en dan loop ik altijd rond alsof ik een alpaca ben die trompet speelt (van die app je weet wel!) en nu mis ik mijn alpacas dus ik ga de app NU weer downloaden. :trumpet: :tada:

3 likes

Jup! Ik ben benieuwd of het druk is haha

Ik probeer een soort van vrienden te zijn met een oud-collega, maar ik vind het erg moeilijk. Ze is heeeeel introvert, ze heeft hechtingsproblematiek en een borderline persoonlijkheidsstoornis. Ik weet ook dat ze niet zoveel vrienden heeft. Via Whatsapp loopt het gewoon niet. Ik vertel dan dingen, maar er komt dan niks terug vanuit haar. Het gaat b.v. altijd goed zegt ze, terwijl ik weet dat het niet zo is. Heb al eens benoemd dat ze dat ook mag aangeven, als ze dat wil. Afspreken hebben we al even niet meer gedaan. Laatste keer was een beetje awkward denk ik, maar toen was er ook een hele awkward jongen bij…
Ik had al even geen berichtjes meer gestuurd. Stuurde ze gisteren uit zichzelf wat, vroeg ze hoe het ging. Dus ik vertel dat het nu weer wat beter gaat, blabla lul wat erbij over wat me bezig houdt etc. Vraag aan haar hoe het is. En dan krijg ik alleen terug dat het goed gaat. Dat stoort me dan soms zo, want zo gaat het zo vaak. :pensive:

Ik moet me zo in mijn werkkleding gaan hijsen :sleepy: Lange broek, lang shirt. Allebei zwart. Joy :rofl:

Ik heb gister een bandshirt gekregen in maat 2XL en er heeeerlijk in geslapen
Grote kans dat ik het vandaag als outfit ga dragen

6 likes

Woei ik had voor 0900 uur al een stukje hardgelopen. Was best lekker, maar daarna werd het echt te warm.

4 likes

Ik vind het zo raar dat ik nog steeds niet met mijn telefoon op die forum kan. Ik kan dan niet inloggen terwijl ik wel het goede wachtwoord gebruik. Terwijl ik graag tussendoor bij lees op mijn telefoon.

Pfff gister teveel gedronken en heb vandaag afgesproken met een vriendin die ik al 100 jaar niet meer heb gezien
Maaar voel me zo katerig

1 like

Dank voor je reactie! Ja, ik denk dat ik inderdaad misschien gewoon nog wat concreter moet zijn en mijn bedoelingen duidelijk en letterlijk moet benoemen. Het voelt soms alsof ik ontzettend moet trekken en daar heb ik ook niet altijd de energie voor… Maar ik ga het weer eens proberen! :slightly_smiling_face:

Wow nee gelukkig geen auto.
Het is nu al druk in de stad en ik moet naar de markt. Gelukkig daarna het centrum uit.

Succes @Vloeistof
Komt vast goed!! :biggrin:

1 like

Ik zie zo op tegen de hitte

3 likes

ik zit al vanaf 8 uur achter mijn laptop aan mijn thesis te werken, en ik heb al 4 kantjes geschreven. ben on fireee vandaag :sunglasses:

15 likes