Wat je even kwijt wilt

Dan voel ik me nog dikker (hou veel vocht vast als t warm is) en zit kleding te strak (ik kan niet goed tegen strakke kleding, word ik bijzonder chagrijnig van :stuck_out_tongue: Koop het ook het liefste een maat te groot. Met schoenen ook trouwens). Maar ik durf bijvoorbeeld ook niet echt buiten mijn comfortzone te komen.

Had bijvoorbeeld een leuk lichtroze shirtje gekocht, maar stuur het toch terug want weet nu al dat ik het niet ga dragen (oké, en het zat een beetje strak, maar zou het niet opnieuw bestellen als er een maat groter was, denk ik). En dan zie je sommige dikkere mensen die t gewoon aantrekken en bij wie het supertof staat, maar ik voel me er gewoon te ongemakkelijk in om het graag te dragen enzo.

Maar vind het sowieso lastig, ook qua gedrag, want ben altijd een beetje raar en een vreemde eend in de bijt door mijn autisme. Dus ik ben heel erg bezig met hoe ik overkom en hoe mensen over me denken. Ik denk altijd: ‘Is dit normaal? Doen ‘normale’ (ja, is relatief, ik weet het) mensen dit of doe ik het niet goed?’

Aahw vind het jammer om te horen. Als je wilt dat ik iets leuks binnen jouw comfortzone zoek dan doe ik dat graag.
En qua het sociale. Fuck it of het normaal is of wat een ander denkt dat is hun probleem niet die van jou.

4 likes

Ik moet dan meteen hier aan denken

Dat diggen die vrouwen zeker

22 likes

Nou ja, gelukkig weet ik inmiddels wel zo ongeveer wat ik fijn vind om te dragen (want materiaal is voor mij ook heel erg belangrijk (jeej, autisme! :smiley:), maar heeft wel echt jaren geduurd.

Soms heb ik ook wel die ‘jouw probleem, niet het mijne’ attitude, maar vind het toch nog altijd lastig. Al was het 5 jaar geleden wel erger, dus er zit vooruitgang in. Maar als iemand (in dit geval mijn moeder) bijvoorbeeld een rotopmerking gemaakt heeft, is het weer lastiger :frowning: )

1 like

Ah maar er zit gelukkig wel vooruit gang is dus. En als ik een rot opmerking krijg ben ik ook uit mn doen hoor. Is heel normaal.

Ja maar als ik opneem hoor ik niks!
Of veel stemmen (callcenter?)

Ja!!! Leuk! Moet ook nog even op @Madam-Mikmak reageren maar had vandaag nog geen tijd! Dus stuur maar dan ga ik jullie morgen ochtend even toevoegen :+1:

1 like

Zoooooo dan ik heb een mailtje van de App store die mijn aankoop bevestigt van ruim $120

Ik dacht het effe niet vriend.

2 likes

De Gooise vrouwen heb ik nooit gezien, maar het is inderdaad Thais.

1 like

Todd is echt mijn internet held :grin:

1 like

Ik heb GEEN richtingsgevoel. Ik moet van kantoor naar mijn moeder, dus zit ik nu op de trein richting mijn huis, waar ik dan de tram en bus naar mijn moeder kan nemen. Ik besef nu pas dat mijn moeder zich tussen kantoor en huis bevindt, en het dus goed mogelijk is dat er een snellere route is.

Fuck.

8 likes

Facebook recommendt mij om lid te worden van de groep “Trefpunt voor 40+ singles”

WÁT probeer je me te vertellen :mad::mad::mad:

22 likes

Wil je verkering?

2 likes

Jeeej ‘alienmannetje met lightsaber’ ‘schaap’

3 likes

Dat het tijd is om FB te verwijderen. Zijn ze nou helemaal betoeterd :mad::mad::mad:

1 like

ik kreeg onlangs ook zo’n mail van Apple over dat iemand met mijn account een Apple music abonnement wilde afsluiten, was gelukkig fake, maar toch even schrikken

:stuck_out_tongue: Vandaag was het overigens niet de rotopmerking, maar het weer en wat gedoe met mijn werk en tegenvallende bestellingen haha (al pastte alles wel verder, vond het zelf gewoon niet mooi).

Haha is ook rot!

Haha, ja, dat wel. 1 hele bestelling moet terug :rofl: Wel goedkoop.

Aahw. Maar inderdaad wel heel goed voor de portomonee. Dan kun je weer mooi een leuk boek kopen haha.