Ik ben aan het ontbijten met de red velvet dripcake van ap maar hij is helemaal niet lekker (oké eigen schuld, had ik kunnen verwachten, maar hij was in de bonus én met 35% korting dus het proberen waard vond ik).
Ik ben waarschijnlijk de enige die er super van baalt dat het zulk ‘mooi’ weer is.
Nope, ik baal ook omdat ik er niet van kan genieten dit weekend
Pfoe ja, ik durf het alleen niet zo goed? Ben bang dat hij dadelijk veel blijkt te blaffen ofzo en als mensen klagen dan komt hij er natuurlijk wel achter… aan de andere kant ben ik ook aan het solliciteren in een andere regio en zou ik daar in mijn oma’s oude huisje gaan wonen dus dan is het maar een paar maanden die ik moet overbruggen. Wel bedankt voor je advies! Iedereen zegt eigenlijk ‘gewoon doen!!’ maar iets houdt me tegen
Haha, ja dat kan ook natuurlijk. Nou gelukkig voor jou, helaas voor mij, blijft t nog lang warm.
zijn er hier mensen die Utopia kijken? of moet dit in het opbiecht zonder omg hahaha
ik wil graag een topic aanmaken daar voor maar weet niet of er animo is
vannacht een emotioneel gesprek gehad met mn moeder over vroeger, we zaten te knuffelen en ze zei dat ze van me hield en dat we (mn zus en ik) op nummer 1 stonden.
vroeger was dat anders en dat zei ik ook tegen haar, dat het me veel pijn heeft gedaan dat ze haar eerdere relatie op nr 1 had en ons op nr 2. en we hebben het daar eigenlijk nog nooit zo open over gehad omdat we het (denk ik) allebei wegstoppen, en gister zei ze dus ook dat ze een hele grote fout had gemaakt
en hoe langer ik erover na denk hoe verdrietiger ik er van word
Zeker niet de enige, ik baal ook! Ik heb gisteren expres een pakketje besteld dat vandaag midden op de dag bezorgd wordt, zodat ik tenminste kan binnenblijven zonder schuldgevoel.
Waar baal jij precies van, puur de hitte of ook de (vermeende) sociale druk dat je met dit ‘mooie’ weer naar buiten moet om ervan te genieten? Hopelijk heb je toch een fijne dag vandaag!
Ik heb ook behoorlijk hooikoorts. Overal last van, behalve van mijn ogen! Kan dus wel. Beterschap!
Dit is eigenlijk een enorme biecht, maar ik kijk elke dag! En als ik het niet kan kijken neem ik het op!
hahaha ik kijk het ook altijd terug als ik wat gemist heb en eigenlijk vind ik het super kut
Ik vind het verschrikkelijk
Als ze niet weglopen dan noemen ze je wel dik toch hahaha.
Waar moet ik ook alweer nachos eten in Barcelona? Mis de geschiedenis van EGF nu wel een beetje!
Altijd als m’n moeder belt denk ik “oh nee” , terwijl ik appen wel prima vind. Ze belt op dit moment ook. En het is 9 Vd 10 keer zonder reden of een semi reden.
gofferedomme wat een hitte ik weet van gekkigheid niet wat ik moet doen
Mijn konijn een aardbei en ik een korte broek en zo naar de action fietsen. Daarna doe ik niks meer
En nu appt ze kun/wil je even bellen? Nee door al dat appen heb ik soms ook het gevoel dat ons generatie meer last heeft van belangst, overigens zelf geen last van maar wel van belhaat.
jezus ik ben ook herrezen uit m’n graf. heb echt een kater gevoel terwijl ik maar 2 drankjes op heb met 2.5 uur er tussen, was netjes thuis om 2 uur.
heb wel m’n fitbit om en ik heb duidelijk niet zo lekker geslapen. zzz
@Jumpsuit Belhaat inderdaad! Ik kan mezelf via app gewoon beter uitdrukken, daarom vind ik dat vaak fijner.
Hoewel ik het met m’n moeder altijd wel gezellig vind, beetje kletsen om niks (maar niet te vaak). Zij en mijn oma zijn ongeveer de enige mensen die ik bel. Jammer genoeg wil mijn zusje de laatste tijd ook vaak bellen (facetimen, NOG erger), maar die negeer ik gewoon af en toe.